• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства Лохвицька міська лікарня (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та вимощення; заміна покрівлі з утепленням; заміна внутрішніх інженерних мереж та оздоблення) по вул. Незалежності,4 в м. Лохвиця Полтавської області. Коригування

Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру

Торги не відбулися

104 298 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 042 984.25 UAH
Період оскарження: 22.11.2023 15:36 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо ліцензії ДСНС

Номер: 65619f4929da4c6ab86d3604172ec0ff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-014091-a.a2
Назва: Щодо ліцензії ДСНС
Вимога:
Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію на вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), видану учаснику або субпідряднику/співвиконавцю Державною інспекцією техногенної безпеки України/Державною службою України з надзвичайних ситуацій. Якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» надати наказ ДСНС України про видачу ліцензії та лист від ДСНС України який підтверджує отримання даної ліцензії з даною сферою робіт. Відповідно до частин 9, 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» рішення набирає чинності та оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу ліцензування, а інформація про таке рішення вноситься до ліцензійного реєстру наступного робочого дня після його прийняття. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Статтею 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачено отримання суб’єктом господарювання наказу ДСНС України про видачу ліцензії та листа від ДСНС України, який підтверджує отримання даної ліцензії з даною сферою робіт, а отримання ліцензії на вогнезахист в електронному вигляді згідно вимог законодавства, оприлюднюється на порталі електронних сервісів за посиланням: https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya, що підтверджує отримання даної ліцензії з даною сферою робіт. Тобто, Замовник має змогу самостійно ознайомитись з реєстром ліцензіатів, а саме з переліком робіт, які може надати учасник на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати наказ ДСНС України про видачу ліцензії та лист від ДСНС України, який підтверджує отримання ліцензії з даною сферою робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене та те, що інформація про наявність ліцензії є публічною, наявні підстави для усунунення наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в даній частині шляхом їх виключення Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у рішенні №3928 -р/пк-пз від 02.03.2021, винесене в рамках проведення закупівлі UA-2021-02-04-002552-c (додана до вимоги).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі, виконавчий комітет Лохвицької міської ради(далі - Замовник), ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне: Згідно до вимоги пункту 6.4 таблиці 1 Розділу I Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує наявність ліцензії (електронна абооформлена в паперовому вигляді) на вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), видану учаснику або субпідряднику/співвиконавцю Державною інспекцією техногенної безпеки України/Державною службою України з надзвичайних ситуацій. Згідно до вимог частини 5 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація, що розміщена за посиланням в мережі Інтернет https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya, не є відкритим єдиним державним реєстром. Звертаємо вашу увагу на тому, що не вся інформація, яка знаходиться в мережі Інтернет є офіційним документом або державним реєстром. Ліцензіат, який є учасником або залученим субпідрядником/співвиконавцем, у разі наявності в нього чинної ліцензії не має перешкод в наданні документу, який підтверджує її наявність. До того, користуючись своїм правом, визначеним в абзаці першому частини п'ятнадцятої статті 29 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З огляду на вище викладене, у задоволенні вашої вимоги не має об’єктивних та законних підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення невідповідностей тендерної докумнтації

Номер: 0626bfd6c7494e1d913f7d1265c8163d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-014091-a.a1
Назва: Щодо усунення невідповідностей тендерної докумнтації
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до підпунктів 1.4.-1.5. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.4. Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору, інформація про який надається згідно до вимоги визначеної в п.1.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. 1.5. Інформація за підписом уповноваженої особи учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. Відповідно до Приміток до Технічного завдання, яке викладено у Додатку № 5 до тендерної документації значення «30 км.»у графі «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації визначає максимальну відстань на яку може здійснюватись доставка матеріалів генпідрядником. Учасник, яким надано розрахунки вартості тендерної пропозиції та який в подальшому буде генпідрядником за результатом укладеного договору, повинен застосовувати розрахунки витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту, на якому буде здійснюватись виконання робіт. Відстань, що зазначена у графі «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації є максимальною, тому учасником може бути застосовано у розрахунках меншу відстань з урахуванням місця(ць), з якого(их) буде здійснюватись відповідна доставка. Тобто, віддаленість приміщення по автомобільним дорогам, яке планується до використання учасником, не повинна перевищувати 30 км. Дана вимога є надмірною, необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та законнi iнтереси потенцiйних учасників процедури закупiвлi, що в подальшому слугуватиме підставою для відхилення тендерних пропозицій. Дана дискримінаційна вимога необґрунтовано ускладнює участь у даній процедурі закупівлі та суперечать приписам чинного законодавства з огляду на наступне. Встановлене обмеження розташування приміщень є заздалегідь спланованим обмеженням для потенційних учасників для штучного звуження їх кола, що не має вирішального значення для економії витрат, оскільки учасник має право замовляти доставку матеріалів частинами на вказану адресу, а не закуповувати матеріали великими партіями та займатися його самостійним зберіганням. А тому, дані умови дискримінують учасників та обмежують конкурентоздатність, що слугує підставою для їх виключення з тендерної документації. Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у рішенні від 19.04.2023 № 5087, винесене в рамках проведеної закупівлі № UA-2023-04-06-009772-a (додано до вимоги). Також, відповідно до підпунктів 1.6. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.6. Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що є найбільш приближеною до об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо послуг пов’язаних із вивезенням (або утилізацією, або захороненням, або розміщенням) твердих побутових та/або виробничих та/або будівельних відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). У разі, якщо сміттєзвалище знаходиться на відстані, що перевищує 30 кілометрів (визначена за найближчим маршрутом по автомобільним дорогам) до об’єкту, на якому будуть проводитись роботи за предметом закупівлі, учасником додатково надається довідка за підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання (або комунального підприємства або органу місцевого самоврядування), з яким учасником укладено договір, який надається на виконання вище зазначеної вимоги та у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство із зазначенням точних географічних координат місця розташування сміттєзвалища, на яке планується вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). Тобто, участь у даній закупівлі зможуть взяти учасники, у яких наявні зобов’язання із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що є найбільш приближеною до об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо послуг пов’язаних із вивезенням (або утилізацією, або захороненням, або розміщенням) твердих побутових та/або виробничих та/або будівельних відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання – потенційних учасників з огляду на наступне. Встановлене обмеження розташування сміттєзвалища є заздалегідь спланованим обмеженням для потенційних учасників, для штучного звуження їх кола, що не має вирішального значення для економії витрат, оскільки учасник має укладений договір із суб’єктом господарювання щодо послуг пов’язаних із вивезенням (або утилізацією, або захороненням, або розміщенням) твердих побутових та/або виробничих та/або будівельних відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)), місцезнаходження якого НЕ є найбільш приближеним до об’єкту, на якому проводитимуться роботи, водночас учасником розраховано кошторис, який не перевищує очікувану вартість предмета по даній закупівлі. Також, враховуючи те, що потенційними учасниками проводяться будівельні роботи не на одному об’єкті будівництва одночасно, економія витрат досягається за рахунок вивезенню сміття одночасно з декількох об’єктів будівництва. Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у рішенні від 19.04.2023 № 5087, винесене в рамках проведеної закупівлі № UA-2023-04-06-009772-a (додано до вимоги). Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в даній частині, а саме шляхом їх виключення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі, виконавчий комітет Лохвицької міської ради(далі - Замовник), ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне: Згідно до вимоги п.5.3.13 проекту договору (додаток 4 тендерної документації) генпідрядник (учасник, якого буде визначено переможцем за результатом закупівлі) зобов’язаний, при виконанні зобов’язань згідно умов договору, застосовувати усі необхідні заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством, у тому числі вивіз та утилізація за межі Об’єкту сміття, яке залишається в ході виконання та завершення робіт. Згідно до вимог пункту 2 розділу II Додатку 5 тендерної документації учасник, при визначенні вартості пропозиції повинен враховувати усі витрати пов’язані із виконанням умов договору дотримуючись вимог технічного завдання, зокрема дотримання умов та гарантій застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, у тому числі вивіз сміття. При цьому визначено, що учасник має право самостійно обирати місце(я) утилізації сміття, яке залишається в ході виконання та завершення робіт, з урахуванням габаритів, матеріалів та умов вторинної переробки (або застосування) рештків (залишків, сміття), в тому числі будівельних матеріалів у встановлених для таких потреб місцях. Як ви розумієте, уважно вивчивши умови даної закупівлі, згідно до вимог додатку 8 тендерної документації учасник повинен взяти на себе зобов’язання дотримуватися – і гарантувати, що всі його субпідрядники будуть дотримуватися – всіх нормативно-правових документів у сфері законодавства про працю, які застосовуються у країні виконання договору, а також всіх національних законодавчих та нормативних актів та будь-яких зобов’язань у відповідних міжнародних конвенціях та багатосторонніх угодах щодо захисту довкілля, які діють у країні виконання договору. Згідно до вимоги, що визначена п.1.6 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації, визначено умову наявності документально підтвердженої спроможності використовувати місце, яке призначене для вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих та/або будівельних відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). Така вимога не містить обмежень щодо віддаленості такого сміттєзвалища. При цьомузамовник не обмежуєможливостейучасника у вивезеннісміттязамежі кордону України, в тому числі на східвіднашоїкраїни. При цьому, наявна умова щодо надання додаткової інформації про сміттєзвалище, яке може бути розташоване на відстані, що перевищує 30 кілометрів (щовизначається за найближчим маршрутом по автомобільним дорогам) до об’єкту, на якому будуть проводитись роботи за предметом закупівлі. В такому разі учасником разом із документом (це може бути договір або інший документ), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище надається довідка за підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання (або комунального підприємства або органу місцевого самоврядування), з яким учасником укладено договір, який надається на виконання вище зазначеної вимоги та у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство із зазначенням точних географічних координат місця розташування сміттєзвалища, на яке планується вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). Звертаємо увагу на тому, що вимога про надання довідки саме від підприємства, з яким укладено договір учасником, на виконання визначеної вимоги, не є документом, який має створювати перешкоди для його виконання, так як це інформація, якою володіє підприємство, та яка не є чутливою в реаліях нашого сьогодення. У такий спосіб та керуючись визначеними вимогами, учасник повинен надати документальне підтвердження гарантії застосування заходів із захисту довкілля. До того, згідно до вимог технічного завдання (додаток 5 тендерної документації) передбачено розрахунок перевезення сміття на відстань до 10 км. З урахуванням обсягів будівельного сміття, які визначені умовами технічного завдання та у разі невиконання своїх зобов’язань щодо утилізації сміття у відведених на законних засадах місцях, виконавець робіт суттєво погіршить стан навколишнього середовища, що є неприпустимим для виконання мети збереження довкілля. Щодо виконання вимог, які визначені пунктами 1.4 та 1.5 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації, рекомендуємо уважно ознайомитись із вимогою, що встановлена умовам технічного завдання, зокрема в пункті 4 Розділу III Додатку 5 тендерної документації, яка має виключення щодо місця розташування приміщення, яке використовуватиметься у якості учасником в якості складського приміщення та задіюватись в процесі виконання зобов’язань за договором. Вимога щодо віддаленості складського приміщення визначена виходячи із встановленого у технічному завданні значення «30 км.» (у графі «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації). Така відстань визначає максимальну відстань, на яку може здійснюватись доставка матеріалів генпідрядником. Учасник, яким надано розрахунки вартості тендерної пропозиції та який в подальшому буде генпідрядником за результатом укладеного договору, повинен застосовувати розрахунки витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту, на якому буде здійснюватись виконання робіт. Відстань, що зазначена у графі «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації є максимальною, тому учасником може бути застосовано у розрахунках меншу відстань з урахуванням місця(ць), з якого(их) буде здійснюватись відповідна доставка. Звертаємо увагу на тому, що дана особливість визначена у кошторисній документації, на основі якої створено технічне завдання даної закупівлі. За результатом виготовлення кошторисної документації була проведена її експертиза зі отриманням позитивного звіту, що, в свою чергу, свідчить про відповідність нормам та стандартам, цінам та іншим вимогам законодавства. З огляду на вище викладене, у задоволенні вашої вимоги не має об’єктивних та законних підстав.
Статус вимоги: Відхилено