-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021-2015 (CPV)79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єкта)
Місцезнаходження замовника :18036, м.Черкаси, проспект Хіміків,82 ; категорія замовника-п.4 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)
Завершена
876 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 382.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 382.56 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 15:28 - 27.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
58c22caa06ab498ba0519d7a27e783fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-013762-a.c4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконного визначення Переможцем відкритих торгів Учасника ПП «Комплекс безпеки «Лідер»
КП "Черкасиелектротранс" Черкаської міської ради" (Далі — Замовник) 22.11.2023 року оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-22-013762-a на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV)79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єкта) Адреса поставки: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 82.
За результатами аукціону, що відбувся 30.11.2023року участь взяли троє Учасників:
1).ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" 657 000.00 грн
2). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 660 000 грн.
3). ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" 702 720.00 грн.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді процедури закупівлі нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт охоронного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , реалізує своє право на подання скарги.
Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи від 04.12.2023 року , уповноваженою особою було вирішено : Визначити ПП «Комплекс безпеки «Лідер» ЄДРПОУ 3639114 переможцем закупівлі такою .Прийняти рішення про намір укласти договір на суму 657 000 грн 00коп ( шістсот п’ятдесят сім тисяч гривень 00 коп ) .
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне:
1. Згідно Розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 5 Кваліфікаційні критерії учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом47 Особливостей:
«На підтвердження наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", надати у складі тендерної пропозиції:
фото транспорту реагування (не менше 3-ох одиниць), обладнаних засобами зв`язку світловими та звуковими сигналами, та розпізнавальними знаками на кузові автомобіля;
копії технічних паспортів;
у разі, якщо транспортний засіб реагування не належить Учаснику на правах власності – надати документи, що підтверджують право користування (копію договору/рів про співпрацю, та/або договору/рів користування чи надання тощо). У разі надання договору/рів оренди, договору/рів про співпрацю тощо такий договір/ори повинні бути чинним/ми на весь строк надання послуг».
На виконання цієї вимоги переможець після виконання вимоги про усунення невідповідностей висунутої З1.12.2023 року о 12 год.24 х.закупівлі ПП «Комплекс безпеки «Лідер» надав файли:
- «Довідка МТБ додатки 01.12.2023.pdf».
PDF, Документи, що підтверджують відповідність. 2023-12-01 16:22:39
В складі цих документів містяться копії технічних паспортів на автомобілі
1. Daewoo Lanos д.н.з.СА 4652 СА легковий-спеціальний;
2. Daewoo Lanos д.н.з.СА 8132 СА легковий-спеціальний;
3. Mercedes-Benz д.н.з.СА 4626» ІС легковий – загальний пасажирський;
4. Renault Duster д.н.з.СА 2611 ІА легковий –загальний.
З огляду на вищезазначене повідомляємо:
Згідно Розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 5 Кваліфікаційні критерії учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом47 Особливостей:
«На підтвердження наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", надати у складі тендерної пропозиції:
фото транспорту реагування (не менше 3-ох одиниць), обладнаних засобами зв`язку світловими та звуковими сигналами, та розпізнавальними знаками на кузові автомобіля;
копії технічних паспортів;
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність"
«транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони».
ЗгідноРозділуІІ Діялності суб’єкта охороної діяльності:
Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Згідно Наказу міністерства внутрішніх справ України транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності виходить з таких підстав:
-копії підтверджуючих документів , якими визначено, що саме ці транспортні засоби є транспортом реагування суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність»;
-наявність ліцензії у власника транспорту реагування на провадження охоронної діяльності;
- обладнання транспорту реагування засобами зв`язку світловими та звуковими сигналами, та розпізнавальними знаками на кузові автомобіля .
Отже, надані переможцем закупівлі ПП «Комплекс безпеки «Лідер» технічних паспортів на автомобілі Mercedes-Benz д.н.з.СА 4626» ІС легковий – загальний пасажирський та Renault Duster д.н.з.СА 2611 ІА легковий –загальний не мають позначки «СПЕЦІАЛЬНИЙ», що означає, що вказані автомобілі не є транспортом реагування згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", як зазаначено в вимогах Розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 5 Кваліфікаційні критерії учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом47 Особливостей.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможцем закупівлі Учасника ПП «Комплекс безпеки «Лідер» ЄДРПОУ 36391145.
Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк
07.12.2023р.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ЕЛЕКТРОТРАНС 2 2024 м.docx 07.12.2023 11:15
- СКАРГА ЕЛЕКТРОТРАНС_20231207_0001.pdf 07.12.2023 11:15
- СКАРГА ЕЛЕКТРОТРАНС_20231207_0001.pdf.p7s 07.12.2023 11:15
- рішення від 11.12.2023 № 19845.pdf 11.12.2023 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2023 № 20455.pdf 20.12.2023 13:05
- рішення від 19.12.2023 № 20455.pdf 22.12.2023 16:53
- Пояснення на скаргу ПП Патріот-В.docx 13.12.2023 15:06
- Пояснення на скаргу ПП Патріот В PDF.pdf 13.12.2023 15:06
- Додаток 3.docx 13.12.2023 15:06
- Додаток 2.pdf 13.12.2023 15:06
- Додаток 4.docx 13.12.2023 15:06
- Додаток 1.doc 13.12.2023 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2023 11:17
Дата розгляду скарги:
19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 14:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.12.2023 16:53
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
1eea96ef7e444a7a89418e62bdd2db0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-013762-a.c3
Назва:
скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви помиляєтесь з приводу внесення змін. Відкрийте закупівлю по "ЕНЕРГОЗБУТУ" і подивіться як замовник вніс зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 15:35
Вирішення:
Шановний Учасник! Конкретизуйте, будь ласка, свою вимогу!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.11.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
34c2429a0938406c831b0d976e058f6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-013762-a.c2
Назва:
скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви запустили паралельну процедуру відкритих торгів. а не внесли зміни в стару. Ви порушуєте всі законодавчі підстави ЗУ "Про публічні закупівлі". У вас, у Замовника будуть великі штрафи, бо цьго категорично робити не можна, коли процедура на оскарженні. Вам потрібно внести зміни саме в стару закупівлю і відмінити нову.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 11:41
Вирішення:
В поясненні на скаргу в попередній процедурі закупівлі Замовник чітко вказав, що всі вимоги, які були висвітлені в скарзі, будуть усунені. Проте, в електронних полях уповноваженою особою було виявлено невідповідності, які неможливо усунути шляхом внесення змін до тендерної документації. На даному етапі жодних дій з попередньою процедурою закупівлі ми вчиняти не маємо права, та відразу після оприлюднення рішення органу оскарження, попередню процедуру буде відмінено по причині "неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.11.2023 00:01
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
7e13c15e05d44662b73b6ba532b28481
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-013762-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вітаємо! В п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , вказана вимога:
«наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, спецзасобів захисту та зв’язку у працівників, а також спецального сезонного взуття та одягу зі знаками розрізнення (наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб'єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами), необхідних для виконання договору про закупівлю. На паідтвердження наявності одягу, надати фото спецодягу.
Також довідка повинна включати інформацію про кількість транспорту реагування, обладнаний засобами зв’язку, розпізнавальними знаками на кузові автомобіля, світловими та звуковими сигналами, а також
1) марки, державні номери (для транспортних засобів);
2) технічний стан транспортних засобів;
3) інформацію про право власність/оренда тощо.
- наявність засобів зв’язку в працівників охорони;
- наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Черкаси в кількості не менше трьох груп;»
Вважаємо вимогу про наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Черкаси в кількості не менше трьох груп;» дискримінаційною та такою, що порушує наші права на участь як потенційного учасника, який не є зареєстрованим в місті Черкаси, але цілком в змозі надати послуги за цією закупівлею.
Хочемо наголосити те, що Колегія АМКУ винесла рішення від 14.11.2023 № 18261 щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2023-10-30-012185-a, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу наступним чином: «наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в кількості не менше трьох груп;».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2023 17:27
Вирішення:
Вітаємо! Шановний учасник, Замовниким було розглянуто вашу вимогу та внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено