-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Утилізація списаного майна (комп'ютерна, побутова техніка та ін.)
Торги відмінено
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 14:53 - 27.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Номер:
1e599ce5b80f4667a31bd72dd7bd7af1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-012311-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Скарга:
22 листопада 2023 р. Державна митна служба України, відокремлений підрозділ Київська митниця (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Утилізація списаного майна (комп’ютерна, побутова техніка та ін.) UA-2023-11-22-012311-a (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30 листопада 2023 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»;
— ТОВ "ФЕНІКС - ВТОРРЕСУРС";
— ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІС М";
— ТОВ "ЕКОВДМ";
— ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП КОЛЬОРМЕТ";
— ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ».
За результатами проведеного аукціону 30 листопада 2023 року ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що була автоматично визначена аномально низькою.
На виконання вимоги про надання обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції учасником відповідно до п.14 ст.29 ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» було надано наступне обґрунтування аномально низької ціни.
У зв’язку з тим, що в електронній системі закупівель тендерна пропозиція ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» за предметом закупівлі Утилізація списаного майна (комп’ютерна, побутова техніка та ін.) ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-012311-a, була автоматично визначено аномально низькою, надаємо наступне обґрунтування аномально низької ціни.
Ми, ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ», гарантуємо надання послуг, які визначені у технічній специфікації замовника, за ціною, вказаною нами, та інформуємо, що низька ціна тендерної пропозиції зумовлена досягненнями економії у технології проведення робіт, завдяки використанню нової технологічної лінії. Крім того, підприємство має власний автотранспорт для вивезення відходів, що значно зменшує транспортні витрати.
Згідно умов, що викладені в додатку 4 до тендерної документації, зокрема в Додатку №4 до Договору «Прайс-лист», договірні ціни на ДМ, за якими ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» має розрахувати суму компенсації вартості брухту ДМ, розраховуються з урахуванням його витрат на переробку сировини, що містить ДМ, а також їх доведення до стану банківських, а ціна чорних та кольорових металів формується на основі середньоринкової і зменшується на суму витрат на транспортування, обстеження та переробку сировини, що містить металобрухт.
Враховуючи все вищевикладене, ми підтверджуємо можливість надання послуг з утилізації списаного майна за ціною, яка була запропонована нами за результатами аукціону – 139,00 грн. (сто тридцять дев’ять гривень 00 копійок).
Гарантуємо своєчасність та високу якість надання послуг за вказаною ціною в обумовлені терміни.
Відповідно до протоколу № 61 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 р. пропозиція ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» була дискваліфікована на підставі того, що нами не було надано підтвердження застосування технологічного процесу та використання нової технологічної лінії для надання послуг з утилізації, завдяки яким була досягнута економія.
Шановна комісія, наголошуємо на тому, що тендерна документація, яка була оголошена Замовником, не містить окремих вимог до порядку оформлення та змісту обґрунтування аномально низької ціни, у тому числі, необхідності надання документального підтвердження тощо.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Отже, Замовником було грубо порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ»
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом розгляду пропозицій № 61 від 04.12. 2023 року, Замовником грубо порушено як норми Закону взагалі, так і права скаржника та вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до частини п'ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги те, що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОШУ
1. Прийняту скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Державна митна служба України, відокремлений підрозділ Київська митниця скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом № 61 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» по закупівлі за ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Утилізація списаного майна (комп’ютерна, побутова техніка та ін.) UA-2023-11-22-012311-a
Додаток:
1. Тендерна документація Замовника по закупівлі ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Утилізація списаного майна (комп’ютерна, побутова техніка та ін.) UA-2023-11-22-012311-a
2. Обґрунтування аномально-низької ціни
3. Протокол № 61 від 04.12.2023 р.
Комерційний директор
ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» ____________ Андрій ДРУЧИНСЬКИЙ
Пов'язані документи:
Учасник
- Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 06.12.2023 12:53
- Тендерна документація Замовника.zip 06.12.2023 12:53
- Протокол №61 від 04.12.2023.pdf 06.12.2023 12:53
- Скарга.PDF 06.12.2023 12:53
- рішення від 08.12.2023 № 19798.pdf 08.12.2023 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2023 № 20270.pdf 15.12.2023 17:00
- рішення від 15.12.2023 № 20270.pdf 20.12.2023 16:26
- копія Договіру від 14.04.2023 36-23.pdf 12.12.2023 15:59
- Протокол 67.pdf 12.12.2023 15:59
- Протокол 67 щодо розгляду запиту Органу оскарження.doc 12.12.2023 15:59
- П 90.pdf 21.12.2023 10:13
- П 90.pdf 21.12.2023 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2023 13:37
Дата розгляду скарги:
15.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.12.2023 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення Київської митниці, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"
Прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"