-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги (фізична охорона об'єктів)
Завершена
1 036 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 456.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 456.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 13:04 - 27.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
afdad68298864c2bba1bcba2145f53cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-008674-a.a3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Перерахунок ціни ЛОТ 1_ТОВ ОХОРОНА 2017.pdf 08.12.2023 13:52
- ЗУ ПРО ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ НА 2024Р.pdf 08.12.2023 13:52
- 08.12.2023Р_ СКАРГА ДО АМКУ_ФОП В.М.ПАСІЧНИЙ.pdf 08.12.2023 13:55
- Рішення від 12.12.2023 №19966.pdf 12.12.2023 18:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2023 №20458.pdf 20.12.2023 11:51
- Рішення від 19.20.2023 №20458.pdf 22.12.2023 16:48
- Перерахунок ціни ЛОТ 1.pdf 14.12.2023 15:53
- Протокол 325 перем фіз ох лот1.docx 14.12.2023 15:53
- Пояснення по суті скарги.docx 14.12.2023 15:53
- Розрахунок вартості лот1.pdf 14.12.2023 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2023 15:44
Дата розгляду скарги:
19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 18:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.12.2023 16:48
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
3d196b39adc44970b93cc18d4ce02935
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-008674-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
04 грудня 2023 року Вами було опубліковано рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем (протокольне рішення(протокол) № 325 від 04.12.2023р та визначено переможцем ТОВ «ОХОРОНА 2017". Вважаю, що "ТОВ “ОХОРОНА 2017” за результатами торгів у складі своєї тендерної пропозиції подало недостовірну інформацію, а тому рішення повинно бути скасовано Замовником.
ТОВ «ОХОРОНА 2017» визнано переможцем закупівлі із вартістю 219600,00 грн без ПДВ, а у погодинному відношенні 25,00 грн.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», розмір погодинної мінімальної заробітної плати складає з 01 січня 2024р – 42,60 грн, з 01 квітня 2024р – 48 грн.), тоді як ТОВ «“ОХОРОНА 2017”,» використовує у своїй Тендерній пропозиції 25,00 грн за 1 годину, що менше від мінімально можливої.
Відповідно до Тендерної документації розділу Оцінка тендерної пропозиції. Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.
Порівнявши вартість 1 години охорони Учасника (25,00 грн. за год.) та вартість 1 години мінімальної заробітної плати (з 01 січня 2024р – 42,60 грн, з 01 квітня 2024р – 48 грн.) спостерігаємо невідповідність.
На мій погляд Учасником ТОВ «ОХОРОНА 2017», подана недостовірна інформація, яка посприяла у визнанні його переможцем.
Відповідно до ст.31 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою ст. 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою ст. 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону;
Відповідно до Тендерної документації розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
1) зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей.
На підставі вищевикладеного та оскільки факт недостовірної інформації випливає із документів тендерної пропозиції учасника, прошу скасувати Ваше рішення про визначення переможця ТОВ «"ОХОРОНА 2017"» та продовжити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2023 10:01
Вирішення:
Шановний Володимир Миколайович!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час проведення процедури закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого кожен учасник має право подати тендерну пропозицію, ознайомившись та погодившись з усіма її вимогами.
Ціну своєї тендерної пропозиції учасник формує самостійно з урахуванням відповідних вимог та самостійно визначає за яку вартість він спроможний надавати послуги.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що пропозиція переможця повинна бути відхилена на підставі того, що переможцем подана недостовірна інформація, яка посприяла у визнанні його переможцем, а саме в частині «Ціна тендерної пропозиції». Додатково Ви зазначаєте, що Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України.
За результатами оцінки тендерної пропозиції переможця, проведеної у відповідності з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та додатків до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі та потреб Замовника, а отже відсутні будь-які підстави для її відхилення.
Замовник під час оцінки тендерної пропозиції не має можливості, і не повинен перевіряти, як саме Виконавець в майбутньому буде виконувати вимоги Податкового Кодексу України. Виконання чи невиконання вимог Податкового Кодексу України це зона відповідальності переможця процедури закупівлі. А факт дотримання чи недотримання господарюючим суб’єктом податкового законодавства, у майбутньому, може бути досліджено під час перевірки діяльності такого суб’єкта, і виключно компетентними органами, а не Замовником.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, а отже виходячи з вищезазначеного у Замовника немає жодних підстав для відхилення пропозиції переможця на підставі Вашої вимоги та процедура закупівлі буде продовжена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність бюджету Законодавству України
Номер:
9988f18a14dd4e3497c7699539313bf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-008674-a.c1
Назва:
Невідповідність бюджету Законодавству України
Вимога:
22 листопада 2023року Замовником - Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю Охоронних послуг (Фізична охорона об’єктів), з місцем надання охоронних послуг: За лотом 1. Будівля за адресою: Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 5 За лотом 2. Будівля за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків, 2 За лотом 3. Недобудована будівля за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 036 800,00UAH, та відповідно вказано за кожним лотом окремо., 345 600,00 грн за кожен лот.
Законом України «Про державний бюджет на 2024р» статтею 8 встановлено розмір мінімальної заробітної плати:з 1 січня 2024 року у місячному розмірі: з 1 січня - 7100 гривень, з 1 квітня - 8000 гривень;у погодинному розмірі: з 1 січня - 42,6 гривні, з 1 квітня - 48 гривень.Середня заробітна плата за 1 годину становить : 46,65 за годину.
Відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик визначених у Додатку 3 до тендерної документації охорона повинна здійснюватись цілодобово, тобто 24 години на добу. Термін надання послуг з 01.01.2024 по 31.12.2024р.
Виходить що вартість цілодобового поста становить 345 600/12=28800 грн. Ваші розрахунки не відповідають вимог Закону України «Про державний бюджет на 2024р». Так, 46,65 *366*24=409773,60/12= 34 147,80 грн без урахування ЄСВ 22% і без врахування оподаткування відповідно до обраної системи податку (ПДВ або єдиний податок).
Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прошу переглянути об’єм послуг, перерахувати очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2024рік"), з метою уникнення порушення податкового та трудового законодавства у 2024 році.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 12:58
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Правильне визначення очікуваної вартості предмета закупівлі безумовно є важливим етапом проведення закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості охоронних послуг розраховано керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, шляхом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель замовника, які були проведені в поточному році, з урахуванням індексу інфляції, інформація щодо яких міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», та в межах проекту кошторису на 2024 рік. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проведено з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону).
У вимозі Ви апелюєте до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями якої заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Слід зауважити, що розрахунок очікуваної вартості закупівлі не може призвести до дискримінації учасників чи обмежити конкуренцію. Теоретично, «занижена» очікувана вартість може призвести до скасування закупівлі через відсутність учасників, а надто завищена може розцінюватись контролюючими органами як зловживання та неефективне освоєння коштів замовником.
Статус вимоги:
Відхилено