• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги відмінено

1 056 244.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 281.22 UAH
Період оскарження: 22.11.2023 12:34 - 24.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 4a380a7152e54c7092ad36348968d958
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-007677-a.a5
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Від 19 січня 2024 року Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ 42751893 Юридична адреса 02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-007677-a Очікувана вартість закупівлі 1`056`244.28 грн. (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 22.11.2023 о 12:34 год. Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-007677-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ Еко Нова з ціною 856`553.46 Гривня з ПДВ, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 915`488.00 Гривня з ПДВ, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 987`010.50 Гривня з ПДВ. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 16 січня 2024 року Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ 28.12.2023 року відбувся аукціон по закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-007677-a. Протоколом уповноваженої особи Замовника № 29 від 16 січня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" було визнано переможцем процедури даної закупівлі. Учасник-скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не були надані усі документи, які вимагалися згідно вимог тендерної документації, що підтверджується наступними обставинами. Відповідно до пунктом 5 Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» були вказані наступні вимоги: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами Учасник має, зокрема, надати: 1) посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446). Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції надано лише дипломи на осіб Данкевич В.І. та Конарьову (Калюк) Т.І., в той час як сертифікатів на вказаних осіб не надано. 5) Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця). Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)», в той час як копію сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця) не надано. 7) Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами. Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі тендерної пропозиції сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами не надано. Також, пунктом 10 Додатку 3 до тендерної документації було вказано, що Учасник у складі пропозиції надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі. Предметом даної закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції було надано Висновок з оцінки впливу на довкілля (ОВД) від 03.05.2023 року №21/01-202321010359/1, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України. Відповідно до наданого Звіту з ОВД, при провадженні планованої діяльності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» передбачається утворення наступних видів відходів: - суміш відходів, матеріалів та виробів з пластмас інших, що не підлягає спеціальному обробленню; - шлам, що утворюється у процесі очищення стічних вод на підприємстві; - матеріали фільтрувальні зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені; - відходи комунальні (міські) змішані, у т. ч. сміття з урн; - залишок нелеткий та шлак; - взуття зношене чи зіпсоване; - одяг захисний зіпсований, відпрацьований чи забруднений; - матеріали пакувальні пластмасові зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені; - папір та картон пакувальні зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені; - шини, зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації; - відходи, стабілізовані чи затверділі за допомогою матеріалу зв'язувального неорганічного; - матеріали обтиральні зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені; - відходи перевезень, не позначені іншим способом; - мастила (суміші спиртобензинові, масла мінеральні та машинні, суміші емульсійні та мильні, жири та масла тваринного та рослинного походження) зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, їх залишки, які не можуть бути використані за призначенням. Тобто, наданий Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції Висновок з оцінки впливу на довкілля (ОВД) від 03.05.2023 року №21/01-202321010359/1, який не включає в себе відходи, згідно предмету закупівлі, а саме радіоактивні, токсичні, медичні та небезпечні відходи, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, у відповідності до пункту 43 Особливостей вимога про усунення виявлених недоліків (по технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі) протягом 24 годин учаснику ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надаватись не може, оскільки у складі документів учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Такий учасник відхиляється одразу згідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Згідно п. 41 Особливостей, визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК "УКРЕКОПРОМ" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 16.01.2024 року, Замовником грубо порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність. Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17). Суб`єкт владних повноважень не може обґрунтовувати правомірність рішення, що оскаржується, іншими обставинами, ніж ті, що зазначені безпосередньо в документів, що оскаржується. За іншого підходу суб`єкт владних повноважень міг би самостійно та довільно змінювати (доповнювати) обґрунтування своїх дій (рішень) після їх вчинення (ухвалення), що не сумісне з принципами правової визначеності та належного урядування, які є фундаментальними для правової держави (Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 травня 2020 року у справі № 826/17201/17). Виходячи з принципу «належного урядування», державні органи зобов`язати діяти вчасно та в належний спосіб, а держава не повинна отримувати вигоду у вигляді поновлення судами строку на оскарження судових рішень та виправляти допущені органами державної влади помилки коштом приватної особи, яка діяла добросовісно (у такій ситуації - коштом платника податку у зв`язку з порушенням принципу остаточності судового рішення, прийнятого на користь такого платника податку) Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16. Труднощі в організації своєчасного виконання обов`язків представників суб`єкта владних повноважень не є об`єктивними та непереборними обставинами, які перешкоджають оскаржити судові рішення в межах встановленого законодавством строку оскарження. Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що принцип «належного урядування» має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу «належного урядування» забезпечує прийняття суб’єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип «належного урядування» підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №689 від 22.12.2023 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 16.01.2024 року про визначення тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-007677-a. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 16.01.2024 року. 2. Тендерна документація на закупівлю «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-007677-a. 3. Копія Висновку з оцінки впливу на довкілля (ОВД) від 03.05.2023 року №21/01-202321010359/1 ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2024 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2024 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2024 р №1945-р/пк-пз Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" переможцем
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 72174bb1fcdc43d5a342bafc67eb764e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-007677-a.c4
Назва: Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі UA-2023-11-22-007677-a Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2023 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2023 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до Тендерної документації
Автор: ТОВ Еко Нова, КЛИМЕНКО АННА ВАЛЕНТИНІВНА +380673959825 tov_eco_nova@i.ua http://econova.org.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 62a49b0c37284e97bb161163910718ff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-007677-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник вимагає надати свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). Для чого саме трьох? Ми маємо таких двох навчених спеціалістів та бажаємо прийняти участь в закупівлі. Вважаємо що двох спеціалістів які мають відповідне навчання цілком достатньо Ми просимо не обмежувати конкуренцію, не обмежувати в участі потенційних учасників та видалити цю дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Замовник! Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне. Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: be91370a732945c1b06c9e85521fac11
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-007677-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Законодаством не передбачена необхідність саме трьох фахівців які мають сертифікат з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця). Це дискримінаційна вимога яка обмежує конкуренцію. Ми бажаємо прийняти участь у Вашій закупівлі маємо навчених фахівців ГОУ та відповідні посвідчення. Однак вимога щодо надання сертифікату з підвищення кваліфікації та ще й для 3-й фахівців обмежує нас в цьому. Ми просимо видалити цю вимогу з умов тендерної документації, як дискримінаційну та незаконну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на вашу вимогу повідомляємо наступне! Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами. Таким чином, «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця)» - не є дискримінаційною, та повністю відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2215483f782f46e3a118f812cff85b8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-007677-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника цієї закупівлі.
Дата розгляду скарги: 06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2023 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.12.2023 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до Тендерної документації
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com