• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свіже

Торги не відбулися

596 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 980.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2018 11:44 - 22.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА НА ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ

Номер: e95941cd2bda400d84395ed330c3e6d9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-10-000354-c.b1
Назва: СКАРГА НА ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Фізична особа підприємець Миколаєнко Володимир Вікторович 08431, Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Дем’янці. СКАРГА на процедуру закупівлі 10.04.2018 року Відділом освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оголошено процедуру закупівлі з предметом закупівлі «15110000-2 - М’ясо (свинина, філе куряче, стегенця курячі)» (ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2018-04-10-000354-c. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 596000 грн. Вказана процедура закупівлі була розміщена на відповідному електронному майданчику. Я, фізична особа підприємець Миколаєнко Володимир Вікторович вирішив прийняти участь у вказаній закупівлі. У зв’язку з цим, в строк до 26.04.18 мною було подано через систему електронних торгів відповідну пропозицію з необхідним пакетом документів, які були визначені документацією конкурсних торгів. Зокрема мною були подані всі необхідні документи, які визначені вказаною документацією. 27.04.18 відбувся аукціон, за результатами аукціону 03.05.18 тендерною комісією замовника складено протокол розгляду тендерних пропозицій №36. Згідно вказаного протоколу відхилено мою тендерну пропозицію на підставі п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, комісією замовника було визначено що моя тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин: - Згідно розділу 3 пункту 6 тендерної документації замовника «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)» При комісія замовника вказала, що - На копії витягу з єдиного державного реєстру, свідоцтві про державну реєстрацію, свідоцтві платника єдиного податку, довідці про взяття на облік платника податку, договір оренди об’єкта нерухомості, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії документу про реєстрацію потужності не зазначено посаду та прізвище і ініціали. - Копія медичної книжки працівника, копія паспорту та коду не завірено печаткою, копія листа відгуку не завірена підписом і печаткою, як того вимагає тендерна документація замовника. - В декларації від виробника, видану на лопатку по домашньому, вказано, що сертифікат на систему управління якістю та сертифікат на систему управління безпечністю харчування продуктів дійсні до 10.04.18 року, а також вказаний інший товароотримувач («ПП Ратище»). - Якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, надає лист виданий на ім’я Замовника торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відтиском печатки Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації та договір, укладений з виробником (дійсний на 2018 рік) із підтвердженням можливості поставки товару. Вказана висновки комісії не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. Так, мною були завірені всі копії документів у відповідності до вимог тендерної документації це підтверджується відповідними сканкопіями, які долучені до цієї заяви. Також всі необхідні документи згідно тендерної документації відповідали, як кваліфікаційним вимогам так і всім іншим параметрам тендерної документації Беручи до уваги наведене комісія не мала прав приймати рішення про відмову в прийнятті моєї тендерної пропозиції. Беручи до уваги наведене прошу прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях замовника по розгляду моєї тендерної документації та вжити заходів для усунення цих порушень, зокрема зобов’язати замовника своє рішення про мою дискваліфікацію. ФОП Миколаєнко В.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Нагадую ще раз! Згідно ТД Замовника Ви повинні були належним чином завірити всі копії, а саме повинен стояти не тільки підпис і печатка ( а на деяких документах стоїть лише підпис), ай повинна бути вказана посада того, хто завіряє даний документ. А також Вами не надані договори від виробників , як того вимагала ТД Замовника. Тому вважаю за непотрібне знову перечисляти помилки допущені Вами при подачі пропозиції, так як все було викладено в протоколі відхилення.
Статус вимоги: Відхилено