-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фізіотерапевтичні апарати
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 10:19 - 06.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга на неправомірні рішення Замовника
Номер:
2a219cd5bca7438a91278f815f5da938
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-000415-c.c3
Назва:
скарга на неправомірні рішення Замовника
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-03-21-000415-c, Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня (далі - Замовник) проводиться закупівля «ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати.
Згідно із реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь в даних торгах брали ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", ФОП "ПОМІНОВА ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА" та ТОВ РМЕД.
Замовником, відповідно до вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозиції ТОВ РМЕД і ФОП "ПОМІНОВА ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА" та визначити переможцем процедури закупівлі ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ"та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником (протокол засідання тендерного комітету від 24.04.2018).
Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішення та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", якого визначено переможцем даної процедури закупівлі, встановлено її не відповідність вимогам тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники мають надати лист-пропозицію (за власним підписом і печаткою), що повинна містити найменування та код за ЄДРПОУ учасника, найменування запропонованого на торги товару, зазначені у додатку 2, загальну ціну пропозиції із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку).
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" надано відповідний лист, однак в зазначеному листі не зазначено код за ЄДРПОУ учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно вимог п. 3 Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника (надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість поставки учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією. Лист повинен включати в себе : назву Учасника, ідентифікатор закупівлі, а також назву предмета закупівлі).
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" у складі своєї пропозиції завантажено лист довіреність від виробника обладнання. Однак, даний лист видано ФОП Деметраш Вікторії Володимирівні, яка не брала участі в даній процедурі закупівель. Окрім того в зазначеному листі відсутня інформація про можливість поставки учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією. Також лист довіреність від виробника не містить назву Учасника, ідентифікатор закупівлі, а також назву предмета закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також згідно вимог п. 4 Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Учасник має надати копію сертифікату інженера у складі тендерної пропозиції. ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" надано копію сертифікату інженера виданого на Деметраш Вікторію Володимирівну. Однак, ФОП Ліфер В.Є. зазначив, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що послуги з ремонту та сервісним обслуговуванням будуть надаватися Жигаловим Є.А. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у випадку зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Відповідно до таблиці «Медико-технічні вимоги комплекса для сухого витягування хребта», Додаток 2 до тендерної документації, учасники мають надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Однак у складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" відсутній даний висновок, що не відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити що однією із підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ РМЕД, була відсутність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, але Замовник чомусь прийняв рішення не відхиляти пропозицію ФОП Ліфер В.Є. із цієї ж підстави.
А тому, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ".
Також звертаємо Вашу увагу що відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 18 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня визначено предмет закупівлі за показником п’ятої цифри що є прямим порушенням вищезазначеного наказу.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Замовником, не відхиливши тендерну пропозицію ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення ч. 2 ст. 38 Закону в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня щодо визначення переможця є неправомірним і підлягає скасуванню, а процедура відміні.
Зазначаємо що відповідні скарги-звернення надіслані до Державної аудиторської служби та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- img060.pdf 03.05.2018 14:26
Дата подачі:
24.04.2018 16:11
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув скаргу та повернув тендерну пропозицію ФОП Ліфер Валентин Євгенійович на кваліфікацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
скарга на не правомірні рішення
Номер:
0b8f7d48199a4acf920bec3a160dc1e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-000415-c.c4
Назва:
скарга на не правомірні рішення
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-03-21-000415-c, Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня (далі - Замовник) проводиться закупівля «ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати.
Згідно із реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь в даних торгах брали ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", ФОП "ПОМІНОВА ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА" та ТОВ РМЕД.
Замовником, відповідно до вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозиції ТОВ РМЕД і ФОП "ПОМІНОВА ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА" та визначити переможцем процедури закупівлі ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ"та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником (протокол засідання тендерного комітету від 24.04.2018).
Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішення та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", якого визначено переможцем даної процедури закупівлі, встановлено її не відповідність вимогам тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники мають надати лист-пропозицію (за власним підписом і печаткою), що повинна містити найменування та код за ЄДРПОУ учасника, найменування запропонованого на торги товару, зазначені у додатку 2, загальну ціну пропозиції із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку).
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" надано відповідний лист, однак в зазначеному листі не зазначено код за ЄДРПОУ учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно вимог п. 3 Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника (надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість поставки учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією. Лист повинен включати в себе : назву Учасника, ідентифікатор закупівлі, а також назву предмета закупівлі).
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" у складі своєї пропозиції завантажено лист довіреність від виробника обладнання. Однак, даний лист видано ФОП Деметраш Вікторії Володимирівні, яка не брала участі в даній процедурі закупівель. Окрім того в зазначеному листі відсутня інформація про можливість поставки учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією. Також лист довіреність від виробника не містить назву Учасника, ідентифікатор закупівлі, а також назву предмета закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також згідно вимог п. 4 Додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Учасник має надати копію сертифікату інженера у складі тендерної пропозиції. ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" надано копію сертифікату інженера виданого на Деметраш Вікторію Володимирівну. Однак, ФОП Ліфер В.Є. зазначив, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що послуги з ремонту та сервісним обслуговуванням будуть надаватися Жигаловим Є.А. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у випадку зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Відповідно до таблиці «Медико-технічні вимоги комплекса для сухого витягування хребта», Додаток 2 до тендерної документації, учасники мають надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Однак у складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" відсутній даний висновок, що не відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити що однією із підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ РМЕД, була відсутність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, але Замовник чомусь прийняв рішення не відхиляти пропозицію ФОП Ліфер В.Є. із цієї ж підстави.
А тому, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ".
Також звертаємо Вашу увагу що відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 18 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня визначено предмет закупівлі за показником п’ятої цифри що є прямим порушенням вищезазначеного наказу.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Замовником, не відхиливши тендерну пропозицію ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ", грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення ч. 2 ст. 38 Закону в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Комунальним закладом охорони здоров’я Первомайська центральна районна лікарня щодо визначення переможця є неправомірним і підлягає скасуванню, а процедура відміні.
Зазначаємо що відповідні скарги-звернення надіслані до Державної аудиторської служби та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- img060.pdf 03.05.2018 14:23
Дата подачі:
24.04.2018 16:13
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув скаргу та вирішив повернути пропозицію ФОП Ліфер Валентин Євгенійвич на кваліфікацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
96fdb3ecdfdb4fdea3e46deb31f5c846
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-000415-c.a2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
У відповідь на нашу вимог Вами зазначено що "Вимого задоволена". Однак, аналізуючи тендерну документацію із змінами, Вами не усунуто дискримінаційну вимогу щодо наявності "роликів-масажерів". Отже вимога задоволена не в повному об'ємі. Окрім того, при внесенні змін замовник має керуватися частиною другою статті 23 Закону "Про публічні закупівлі", що передбачає умови внесення змін до тендерної документації, так і порядок внесення таких змін. Зміни, які замовник вносить до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Окрім нової редакції тендерної документації, замовник має підготувати в окремому документі та оприлюднити перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни: відображаються у вигляді закреслених даних; повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У випадку не задоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету України із скаргою, щодо порушення Вами основних принципів здійснення закупівель, зокрема обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2018 17:49
Вирішення:
Однією з необхідних вимог лікарів до комп'ютерного витяжного столу для лікування хвороб хребта та кістково-м'язового апарату людини є наявність "роліків-масажерів"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
усунення дискримінаційних вимог
Номер:
cfb45b5451e1407f954678a7d7d3856b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-000415-c.a1
Назва:
усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ваша відповідь щодо запитання про вплив "роликів-масажерів" на головну функцію щодо застосування сухого витягування хребта та відношення масажу до декомпресійного витягування хребта повністю дублює рекламну брошуру одного конкретно визначеного виробника. Вами не надано чіткої відповіді на зазначені питання, оскільки ваша відповідь не відповідає вимогам встановленим протоколами лікування хребта та методам сухого витяжіння. Також слід зазначити що всановлені габаритні розміри установки та наявність "роликів-масажерів", прописані під чітко визначеного виробника. Державними санітарними нормами і правилами встановлено вимоги до розміщення, облаштування обладнання та розміру приміщень в закладах охорони здоров’я України. Якщо Вами дотримано усі норми зазначених правил, то не значні зміни в розмірах установки для витягування не будуть обмежувати простір.
А тому вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної докуметації для усунення дискримінації.
У випадку не задоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету України із скаргою, щодо порушення Вами основних принципів здійснення закупівель, зокрема обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення вище перелічених вимог сприятиме зростанню конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Пов'язані документи:
Замовник
- ТД КЗОЗПЦРЛ.doc 30.03.2018 13:56
Дата подачі:
30.03.2018 13:16
Вирішення:
Тендерна документація зі змінами
Статус вимоги:
Задоволено