-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, вентиляції та кондиціювання повітря (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Очистка системи теплопостачання будівель і споруд УМГ „Черкаситрансгаз”)
Очистка системи теплопостачання будівель і споруд УМГ „Черкаситрансгаз”
Завершена
2 999 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 997.50 UAH
мін. крок: 1% або 29 997.50 UAH
Період оскарження:
31.08.2016 15:45 - 17.09.2016 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо застосування СОУ
Номер:
49afd6c9cd32460289eb42b6c4eddb8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a6
Назва:
Щодо застосування СОУ
Вимога:
Замовником визначено, що при визначенні вартості робіт по гідрохімічному та гідродинамічному очищенню систем опалення, внутрішньої поверхні котлів, промиванні та пасивації необхідно використовувати відповідні РЕКН (СОУ Д.2.4-15-52:2007, ВБН Д.2.4.15-15-2н-2004, ВБН Д.2.4.15-15-18-2005, розроблені ТОВ «Компанія Крона Плюс»).
Яким чином, для визначенні вартості робіт, наше підприємство може застосувати вказані РЕКН, якщо вони є власністю ТОВ «Компанія Крона Плюс», і використання даного Стандарту у своїй господарській діяльності без дозволу позивача заборонено?
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
08.09.2016 03:41
Вирішення:
Згідно п.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» норми СОУ та ВБН можуть застосовуватись іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо розрахунків вартості будівництва
Номер:
cfbcc91c515148799f02e229b43ff6d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a5
Назва:
щодо розрахунків вартості будівництва
Вимога:
Згідно Додатку IV тендерної документації по вказаній процедурі розрахунок вартості пропозиції Учасника повинен бути виконаний у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та іншими чинними нормативними документами в галузі ціноутворення в будівництві і виконанні ремонтних робіт. Розрахунки виконуються в програмному комплексі АВК-5.
Нашим підприємством для розрахунків вартості будівництва використовується програмний комплекс «ІВК» 1.613.0901. Чи не буде оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції в даному ПК визнане Замовником таким, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
08.09.2016 03:24
Вирішення:
В п.3 додатку №ІV тендерної документації чітко сказано: «розрахунки виконуються в програмному комплексі АВК-5». Тому виконання і оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції в будь-якому іншому ПК буде визнано замовником таким, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо застосування норм
Номер:
2b57c19d2af6484b8a7af86ee53b6cae
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a4
Назва:
Щодо застосування норм
Вимога:
На наше запитання, щодо можливості використання при гідрохімічному очищенні внутрішньої поверхні системи опалення інших будівельних норм, Замовником надано відповідь що при визначенні вартості робіт по гідрохімічному та гідродинамічному очищенню систем опалення, внутрішньої поверхні котлів, промиванні та пасивації необхідно використовувати відповідні РЕКН (СОУ Д.2.4-15-52:2007, ВБН Д.2.4.15-15-2н-2004, ВБН Д.2.4.15-15-18-2005, розроблені ТОВ «Компанія Крона Плюс»).
Чи є така відповідь забороною на використання інших будівельних норм, які відповідають вимогам та не порушують технологію виконання запланованих робіт, при визначенні вартості робіт?
Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, яким, при визначенні вартості робіт, будуть застосовані норми МінЖКГ та Мінпромполітики?
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
07.09.2016 14:47
Вирішення:
Згідно Додатку IV тендерної документації по вказаній процедурі розрахунок вартості пропозиції Учасника повинен бути виконаний у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та іншими чинними нормативними документами в галузі ціноутворення в будівництві і виконанні ремонтних робіт. Розрахунки виконуються в програмному комплексі АВК-5. При визначенні вартості робіт по гідрохімічному та гідродинамічному очищенню систем опалення, внутрішньої поверхні котлів, промиванні та пасивації необхідно використовувати відповідні РЕКН (СОУ Д.2.4-15-52:2007, ВБН Д.2.4.15-15-2н-2004, ВБН Д.2.4.15-15-18-2005, розроблені ТОВ «Компанія Крона Плюс»). Але учасник може використовувати інші діючі нормативи для визначення вартості робіт при умові відповідності технології, складу робіт, що виконується та використання машин і механізмів, технічні характеристики яких дозволяють виконати необхідний комплекс робіт. Використання інших нормативів не буде підставою для відхилення пропозиції учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо обсягів робіт
Номер:
8d825cc5001e440ca70b5d801c4cf92e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a3
Назва:
Щодо обсягів робіт
Вимога:
У відомості обсягів послуг, викладеній в тендерній документації, Замовником надано не достатньо інформації щодо об’ємів запланованих робіт, а саме не вказано:
- кількість радіаторів системи опалення, що підлягають очищенню
- тип теплообмінників, калориферів та котлів-утилізаторів, їхні характеристики (площа нагріву, об’єм, кількість трубок, що підлягають очищенню, та інш.)
Для визначення договірної ціни просимо внести відповідні зміни або доповнення до тендерної документації відносно обсягу запланованих робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
07.09.2016 14:25
Вирішення:
При розробці технічного завдання та формуванні відомості обсягів робіт і очікуваної вартості Замовником було використано РЕКН по гідрохімічному та гідродинамічному очищенню систем опалення, внутрішньої поверхні котлів, промиванні та пасивації РЕКН (СОУ Д.2.4-15-52:2007, ВБН Д.2.4.15-15-2н-2004, ВБН Д.2.4.15-15-18-2005, розроблені ТОВ «Компанія Крона Плюс»). Це діючі на сьогодні норми, які найкраще і найповніше відповідають заявленій технології.
У відомості обсягів робіт (додаток 1-б тендерної документації) є вичерпний та достатній перелік видів та обсягів робіт, які необхідно виконати. Необхідності вносити зміни та доповнення до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання документів
Номер:
e3bae610511944689bca9762bab2cd33
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a2
Назва:
Щодо надання документів
Вимога:
Відповідно до ТЗ (п.9 розділу 3 тендерної документації) Замовником висунуто вимогу щодо надання дозволу на земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні підземних комунікацій чи під водою. Враховуючи, що ТЗ не передбачено виконання вказаних робіт, вважаємо вимогу щодо надання такого дозволу безпідставною і пропонуємо виключити її з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
07.09.2016 11:07
Вирішення:
Надання дозволу на земляні роботи,що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою є обов’язковим так як роботи передбачені на території компресорних станцій з численними газовими , водяними, тепловими та іншими підземними комунікаціями та технологія виконання робіт може передбачати виконання шурфів різної глибини для підключення установок очищення в місцях численних поворотів підземних теплотрас.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання документів
Номер:
faa920f930cf423cb79acea4832c390e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a1
Назва:
Щодо надання документів
Вимога:
Нашим підприємством, для проведення робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж залучається спеціальна техніки, а саме: машина каналопромивальна та асенізаційна (мулосос), яка ввезена на митну територію України з відповідними сертифікатами, які при розмитненні транспортних засобів були долучені до митної справи. Надалі розмитнені транспортні засоби були зареєстровані органами ДАЇ МВС України як спеціальна техніка з відповідними відмітками в технічних паспортах.
Відповідно до ТЗ (п.10 розділу 3 тендерної документації) Замовником висунуто вимогу щодо надання Сертифікату перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ та Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском.
Просимо надати відповідь чи буде підставою для відхилення нашої пропозиції (дискваліфікації) відсутність вказаних сертифікатів та дозволів?
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
07.09.2016 10:56
Вирішення:
В додаткових вимогах до учасників торгів вимога щодо наявності в учасників торгів сертифікату перевірки установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ та Декларації виробника про відповідність установок насосних гдроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання , що працює під тиском є обов’язковою. Відсутність вказаних документів буде підставою для відхилення пропозиції учасника так як дане обладнання, з підвищеною небезпекою, повинне відповідати ДСТУ та буде задіяне на території компресорних станцій та адмінбудівлі і може бути джерелом загрози безпеки персоналу.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Щодо порушеннь Замовником положень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
e2b2898fd26a48a4880bc5e0b8a5cc79
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.c10
Назва:
Щодо порушеннь Замовником положень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Підставою для подання скарги є порушення Замовником положень ЗУ «Про публічні закупівлі» шляхом умисного зазначення дискримінаційних умов в Тендерній документації «На закупівлю Монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, вентиляції та кондиціювання повітря (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалювання (Очистка систем теплопостачання будівель і споруд УМГ «Черкаситрансгаз») (Нова редакція), що Затверджена Заступником директора із забезпечення виробництва, Заступника голови тендерного комітету Філії УМГ «Черкаситрансгаз» Р.П. Марієнко (Протокол № 939 від 12.09.2016 року).
Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону про «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Також, частина 4 ст. 22 Закону встановлює, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім цього, своїми діями, Замовник потураєте створенню монополії на даному ринку надання послуг, тим самим обмежуючи можливості інших підприємств реалізовувати свої права в прозорій конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.docx 16.09.2016 11:25
- 1.jpg 16.09.2016 11:25
- 2.jpg 16.09.2016 11:25
- ivk_p.jpg 16.09.2016 11:25
- Платіжне доручення.jpg 16.09.2016 11:25
- від 21.09.2016 № 757.pdf 21.09.2016 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2016 11:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.09.2016 16:12
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга Щодо дискримінаційних дій замовника
Номер:
7572657a38df4f4ab2b82333ea6ddbdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a7
Назва:
Скарга Щодо дискримінаційних дій замовника
Скарга:
На нашу вимогу № 6329, щодо можливості використання при розрахунках вартості виробництва програмного комплексу «Інпроект – ВК», Вами надана однозначна відповідь, що виконання і оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції в будь-якому іншому ПК буде визнано замовником таким, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що за результатами розгляду ПК «ІВК» Комісією Мінрегіобуду, визначено що зазначений програмний комплекс дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-1-2000 і рекомендується для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва (лист Мінрегіобуду надається).
Крім цього, відмічаємо, що форми інвестиційної документації, виконаної в ПК «ІВК» повністю співпадають з формами документів, виконаних в АВК-5. Інформаційні ж моделі вказаних комплексів узгоджені між собою на рівні програмного забезпечення. Тому, проблем з перевіркою правильності визначення вартості будівництва за допомогою електронної версії, не виникає.
Враховуючи викладене, вважаємо, що заборона Вами виконання і оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції в будь-якому іншому крім АВК-5 програмному комплексі є не чим іншим як дискримінацією учасників закупівлі і порушенням вимог ст. 3 та частини 3 ст. 22 Закону про «Про публічні закупівлі», в яких визначені основні принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ivk_p.jpg 09.09.2016 16:41
- без розгляду № 673 від 14.09.16.pdf 14.09.2016 20:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2016 16:41
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.09.2016 20:48
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо не надання інформації стосовно технічних та якісних характеристик запланованих послуг
Номер:
a43c62d6fa284c5bb992ab781af2e9a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a9
Назва:
Скарга щодо не надання інформації стосовно технічних та якісних характеристик запланованих послуг
Скарга:
З метою недопущення відхилень від технології виконання запланованих робіт, нами до Вас було надіслано вимогу № 6311 щодо деталізації обсягів запланованих робіт, де вказувалось на недостатність інформації відносно характеристик об’єктів, на яких заплановано виконання робіт, висловлювалось прохання про надання додаткової інформації про кількість радіаторів системи опалення, що підлягають очищенню, тип теплообмінників, калориферів та котлів-утилізаторів, їх характеристики, та пропонувалося внести відповідні зміни до документації тендерних торгів, оскільки данні відомості необхідні для правильного визначення вартості виконання послуг.
Однак, наша вимога Вами була проігнорована. Підставою для відмови від витребуваної нами додаткової інформації та внесення змін (доповнень) в ТЗ тендерної документації Вами вказано, що в ній (документації) є вичерпний та достатній перелік видів та обсягів робіт, які необхідно виконати.
В частині 2, п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Саме на отримання таких характеристик, яких не вказано в тендерній документації, і була направлена нами відповідна вимога. Відмова від надання нам додаткової інформації, що вимагалася, є не чим іншим як порушенням з Вашого боку Закону.
Крім того, Вами надано посилання на СОУ, розроблені ТОВ «Компанія Крона Плюс», які, на Вашу думку, є єдиними РЕКН, що найкраще і найповніше відповідають заявленій технології. В частині 2, п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Документального підтвердження висновків щодо переваг запропонованих Вами норм перед іншими не надано, що також є порушенням діючого законодавства.
Така відмова, на нашу думку, може свідчить про змову між Вами та одним із учасників запланованого аукціону, що має дозвіл на використання вказаних СОУ, власником яких є ТОВ «Компанія Крона Плюс», що обмежує можливості інших учасників в реалізації своїх прав та можливостей в участі в запланованій закупівлі, так як використання даних СОУ без дозволу їх власника є незаконним. Такі дії, які допускаються Вами в черговий раз, є не чим іншим, як дискримінаційними діями з Вашого боку, та навмисним порушенням діючого законодавства.
Знову зазначаємо, що вимогою ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, а частина 4 ст. 22 Закону визначає, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду викладене, враховуючи вимоги частині 2, п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наполягаємо на внесення доповнень в тендерну документацію щодо технічної специфікації запланованих послуг.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- від 14.09.2016 № 664.PDF 14.09.2016 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2016 16:52
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.09.2016 20:46
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо порушень Закону про «Про публічні закупівлі» з боку Замовника
Номер:
edaf4f5ecc5e452ea4a4e68f45be1a66
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-31-000277-a.a8
Назва:
Скарга щодо порушень Закону про «Про публічні закупівлі» з боку Замовника
Скарга:
Відповідно до ТЗ (п.10 розділу 3 тендерної документації) Оформлення пропозицій електронних торгів Інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів (конкурсній документації) учасник повинен у складі своєї пропозиції на електронному майданчику обов’язково розмістити (додати) наступні документи і електронному вигляді (крім іншого):
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009)
На нашу вимогу № 6301 щодо законності витребування таких документів в учасників торгів, Вами була надана відповідь, що Відсутність вказаних документів буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відносно цього повідомляємо наступне:
Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який затверджено Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35 встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності,маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог (пункт 1 Регламенту).
Згідно п. 48 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском процедура оцінки відповідності обладнання вимогам цього Технічного регламенту проводиться виробником або його уповноваженим представником - резидентом України чи особою, що відповідає за введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. N 1585 ( 1585-2003-п ) "Про затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком відповідності, які застосовуються в технічних регламентах" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1,ст. 31).
Оскільки ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» не є виробником обладнання, дія Технічного регламенту в частині вимог щодо проведення оцінки системи відповідності на обладнання, яке використовується в господарській діяльності не розповсюджується.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Обов’язкова сертифікація (підтвердження відповідності) відбувається у відповідності до вимог нормативних документів, визначених законодавчими актами України чи нормативними документами, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджується спеціальним уповноваженим органом центральної влади з підтвердженням відповідності.
Ввезення на митну територію продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відбувається у відповідності до «Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні», який затверджено Постановою КМ України від 14.05.2008 № 446.
Також питання сертифікації регулюється міжнародним законодавством, що діє на території України, а саме: Правила Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, які є додатками до міжнародного договору України - Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року
У відповідності до пункту 3.4. Правил обов’язкової сертифікації дорожних транспортних засобів, їх складових та приладдя, який затверджено наказом Державного комітету України по стандартизації, метеорології та сертифікації № 23 від 17.01.1997 (далі Правила) добровільна сертифікація продукції ДТЗ здійснюється на відповідність вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов’язкових.
Згідно пункту 3.3. Правил обов'язкова сертифікація ДТЗ здійснюється на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, чинних в Україні, щодо безпеки життя, здоров'я людей, захисту їх майна, охорони навколишнього природного середовища, зазначених у Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06 листопада 2013 року № 1308).
При цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії).
Отже, будь-які не визначені законодавчо вимоги щодо сертифікації продукції, автомобілів, обладнання та ін., не залежно від органу, установи організації, що було пред’явлено таку вимогу, є не обов’язковим до виконання та виконуються суб’єктом господарювання на власний розсуд.
Вимоги щодо надання сертифікату, у випадку прямо не передбаченому Законом, є не законними та не підлягають виконанню суб’єктом господарювання.
Зазначимо окремо, що вимоги щодо обов’язковості надання сертифікатів відповідності, декларації виробника, паспортів на обладнання та ін., які згідно діючого законодавства не є обов’язковими але які включено до кваліфікаційних критеріїв оцінки, є не що інше як дискримінація щодо інших учасників закупівлі.
В якості підтвердження необґрунтованості вимог щодо обов’язкового надання вищевказаних документів, додаємо лист Мінекономррозвитку України «Щодо сертифікації КТЗ».
Таким чином, Вами порушено основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону про «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Також, частина 4 ст. 22 Закону встановлює, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім цього, своїми діями, Ви потураєте створенню монополії на даному ринку надання послуг, тим самим обмежуючи можливості інших підприємств реалізовувати свої права в прозорій конкуренції.
Враховуючи викладене, вимагаємо перегляду Вами тендерної документації та внесення змін в напрямку виключення з неї тих положень, які можуть призвести до безперечної одноосібної перемоги в торгах, та є дискримінаційними відносно інших учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- від 14.09.2016 № 663.PDF 14.09.2016 20:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2016 16:46
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.09.2016 20:45