• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечки автомобільні. Код за ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.

Завершена

167 426.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 022.78 UAH
Період оскарження: 22.11.2023 11:08 - 29.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо складу АМА-1

Номер: 321bc82772e34dd68b6bf9e0627233b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-004947-a.b2
Назва: Щодо складу АМА-1
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідність ТД. Докладніше. Замовник бажає закупити Аптечки медичні автомобільні, АМА-1 та АМА-2. Постановою КМУ Про правила дорожнього руху, затвердженою 10.10.2001 року регулюється як наявність аптечки в автомобілі, так і її склад, а саме в Примітках до Постанови: "2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях....." . Тобто, склад Аптечки регулюється саме ДСТУ 3961-2000. У Вашій же ТД склад АМА-1 за кількістю вкладень у НАБОРІ 2 - дублює кількість товару з Аптечки АМА-2, Термоковдра - 4 шт, тоді як має бути 1 штука, Пристрій для шточного диханні зазначено 4 штуки, тоді як має бути всього 1 штука... і так далі. При цьому, Ви просите ще надати копію зі Стандарту, на підтвердження відповідності характеристикам. І якщо ця копія буде надана учасником - Ви самі побачите невідповідність складів Вашого та ДСТУ, і ще буде вважатись, що Учасник має невідповідність у своїй пропозиції. Тобто це порушення в технічній частині, яке зробив Замовник. За таких підстав, це може біти і приводом для відміни закупівлі. Тому, просимо привести склад АМА-1 у відповідність за ДСТУ 3961-2000, Зміна №2 і викласти Додаток 4 у Новій редакції
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕЛЕКТРОТРАНС» КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 27 листопада 2023 року м. Кропивницький ПОРЯДОК ДЕННИЙ Розгляд вимоги до тендерної документації наступного змісту: Вимагаємо усунути невідповідність ТД. Докладніше. Замовник бажає закупити Аптечки медичні автомобільні, АМА-1 та АМА-2. Постановою КМУ Про правила дорожнього руху, затвердженою 10.10.2001 року регулюється як наявність аптечки в автомобілі, так і її склад, а саме в Примітках до Постанови: "2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях....." . Тобто, склад Аптечки регулюється саме ДСТУ 3961-2000. У Вашій же ТД склад АМА-1 за кількістю вкладень у НАБОРІ 2 - дублює кількість товару з Аптечки АМА-2, Термоковдра - 4 шт, тоді як має бути 1 штука, Пристрій для шточного диханні зазначено 4 штуки, тоді як має бути всього 1 штука... і так далі. При цьому, Ви просите ще надати копію зі Стандарту, на підтвердження відповідності характеристикам. І якщо ця копія буде надана учасником - Ви самі побачите невідповідність складів Вашого та ДСТУ, і ще буде вважатись, що Учасник має невідповідність у своїй пропозиції. Тобто це порушення в технічній частині, яке зробив Замовник. За таких підстав, це може біти і приводом для відміни закупівлі. Тому, просимо привести склад АМА-1 у відповідність за ДСТУ 3961-2000, Зміна №2 і викласти Додаток 4 у Новій редакції. За результатами розгляду зазначеної вимоги, враховуючи вимоги ДСТУ 3961-2000, ВИРІШИВ: 1. Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню; 2. Привести Додаток № 4 до тендерної документації у відповідність до вимог ДСТУ 3961-2000, затвердити та оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь в наступній редакції: Викласти Додаток 4 у Новій редакції Аптечка медична автомобільна – 1(АМА-1) викласти у новій редакції: НАБІР №2 Аптечка медична автомобільна – 1(АМА-1) Було Нова редакція НАБІР №2 2.1. Засоби для накладання пов`язок у разі травм 2.1.1. Гелева серветка проти опіків - 4 шт. 2.1.2. Косинка перев`язувальна 50см х 50см - 3 шт. 2.2. Додаткові засоби та вкладення 2.2.1. Шпильки англійські металеві - 6 шт. 2.2.2. Ножиці парамедичні 19см - 1 шт. 2.2.3. Пристрій для проведення штучного дихання одноразовий - 4 шт. 2.2.4. Пінцет 11,5 см - 1 шт. 2.2.5. Рукавички, поліетиленові пара - 4 шт. 2.2.6. Термопокривало 160см х 210см - 4 шт. 2.2.7. Довідник НДД - 1 шт. 2.2.8. Рекомендації щодо застосування вкладень - 1 шт. 2.2.9. Сертифікат контроль якості - 1 шт. 2.2.10. Футляр т-м - 1 шт. Нова редакція НАБІР №2 2.1. Засоби для накладання пов`язок у разі травм 2.1.1. Гелева серветка проти опіків - 1 шт. 2.1.2. Косинка перев`язувальна 50см х 50см - 1 шт. 2.1. Додаткові засоби та вкладення 2.2.1. Шпильки англійські металеві - 2 шт. 2.2.2. Пінцет 11,5 см - 1 шт. 2.2.3. Пристрій для проведення штучного дихання одноразовий - 1 шт. 2.2.4. Рукавички, поліетиленові пара - 1 шт. 2.2.5. Термопокривало 160см х 210см - 1 шт. 2.2.6. Довідник НДД - 1 шт. 2.2.7. Рекомендації щодо застосування вкладень – 1 шт. 2.2.8. Сертифікат контроль якості - 1 шт. 2.2.9. Футляр т-м - 1 шт. Уповноважена особа Гаркуша Вадим
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо термінів поставки

Номер: 0684522f1db448889ea539e13749d966
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-22-004947-a.b1
Назва: щодо термінів поставки
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідність ТД, а саме. В Загальних положеннях, п.4.3 зазначено, що Поставка товару має бути здійснена "на протязі 3 (трьох) робочих днів". Натомість, у Додатку 4 зазначено: "термін ...постачання - не пізніше 15 (п'ятнадцять) календарних днів". І в проєкті Договору: "5. Поставка Товару. 5.1. Строк поставки товару: не пізніше 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця." Вважаємо, що умови ТД мають бути узгоджені між собою, і тому вимагаємо виправити дані невідповідності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕЛЕКТРОТРАНС» КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 27 листопада 2023 року м. Кропивницький ПОРЯДОК ДЕННИЙ Розгляд вимоги до тендерної документації наступного змісту: За результатами розгляду зазначеної вимоги щодо термінів тендерної поставки Вимагаємо усунути невідповідність ТД, а саме. В Загальних положеннях, п.4.3 зазначено, що Поставка товару має бути здійснена "на протязі 3 (трьох) робочих днів". Натомість, у Додатку 4 зазначено: "термін ...постачання - не пізніше 15 (п'ятнадцять) календарних днів". І в проекті Договору: "5. Поставка Товару. 5.1. Строк поставки товару: не пізніше 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця." Вважаємо, що умови ТД мають бути узгоджені між собою, і тому вимагаємо виправити дані невідповідності. ВИРІШИВ: 1. Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню; 2. Усунути невідповідність і привести до тендерної документації у відповідність до проекту договору , а саме в Загальних положеннях тендерної документації у п.4.3 викласти в новій редакції: - кількість Товару визначена в Додатку №4 до тендерної документації Місце поставки: 25031, м. Кропивницький, вул. Університетський 3., 3. Терміни поставки товару в додатку 4 і проекті договору залишити без змін.
Статус вимоги: Задоволено