-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аптечки автомобільні. Код за ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Завершена
167 426.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 022.78 UAH
мін. крок: 3% або 5 022.78 UAH
Період оскарження:
22.11.2023 11:08 - 29.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо складу АМА-1
Номер:
321bc82772e34dd68b6bf9e0627233b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-004947-a.b2
Назва:
Щодо складу АМА-1
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідність ТД. Докладніше. Замовник бажає закупити Аптечки медичні автомобільні, АМА-1 та АМА-2. Постановою КМУ Про правила дорожнього руху, затвердженою 10.10.2001 року регулюється як наявність аптечки в автомобілі, так і її склад, а саме в Примітках до Постанови: "2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях....." . Тобто, склад Аптечки регулюється саме ДСТУ 3961-2000. У Вашій же ТД склад АМА-1 за кількістю вкладень у НАБОРІ 2 - дублює кількість товару з Аптечки АМА-2, Термоковдра - 4 шт, тоді як має бути 1 штука, Пристрій для шточного диханні зазначено 4 штуки, тоді як має бути всього 1 штука... і так далі. При цьому, Ви просите ще надати копію зі Стандарту, на підтвердження відповідності характеристикам. І якщо ця копія буде надана учасником - Ви самі побачите невідповідність складів Вашого та ДСТУ, і ще буде вважатись, що Учасник має невідповідність у своїй пропозиції. Тобто це порушення в технічній частині, яке зробив Замовник. За таких підстав, це може біти і приводом для відміни закупівлі. Тому, просимо привести склад АМА-1 у відповідність за ДСТУ 3961-2000, Зміна №2 і викласти Додаток 4 у Новій редакції
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол АМА-1.PDF 27.11.2023 11:37
Дата подачі:
24.11.2023 17:19
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
прийняття рішення уповноваженою особою
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕЛЕКТРОТРАНС»
КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
27 листопада 2023 року м. Кропивницький
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Розгляд вимоги до тендерної документації наступного змісту:
Вимагаємо усунути невідповідність ТД. Докладніше. Замовник бажає закупити Аптечки медичні автомобільні, АМА-1 та АМА-2. Постановою КМУ Про правила дорожнього руху, затвердженою 10.10.2001 року регулюється як наявність аптечки в автомобілі, так і її склад, а саме в Примітках до Постанови: "2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях....." . Тобто, склад Аптечки регулюється саме ДСТУ 3961-2000. У Вашій же ТД склад АМА-1 за кількістю вкладень у НАБОРІ 2 - дублює кількість товару з Аптечки АМА-2, Термоковдра - 4 шт, тоді як має бути 1 штука, Пристрій для шточного диханні зазначено 4 штуки, тоді як має бути всього 1 штука... і так далі. При цьому, Ви просите ще надати копію зі Стандарту, на підтвердження відповідності характеристикам. І якщо ця копія буде надана учасником - Ви самі побачите невідповідність складів Вашого та ДСТУ, і ще буде вважатись, що Учасник має невідповідність у своїй пропозиції. Тобто це порушення в технічній частині, яке зробив Замовник. За таких підстав, це може біти і приводом для відміни закупівлі. Тому, просимо привести склад АМА-1 у відповідність за ДСТУ 3961-2000, Зміна №2 і викласти Додаток 4 у Новій редакції.
За результатами розгляду зазначеної вимоги, враховуючи вимоги ДСТУ 3961-2000,
ВИРІШИВ:
1. Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню;
2. Привести Додаток № 4 до тендерної документації у відповідність до вимог ДСТУ 3961-2000, затвердити та оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь в наступній редакції:
Викласти Додаток 4 у Новій редакції Аптечка медична автомобільна – 1(АМА-1) викласти у новій редакції:
НАБІР №2 Аптечка медична автомобільна – 1(АМА-1)
Було Нова редакція
НАБІР №2
2.1. Засоби для накладання пов`язок у разі травм
2.1.1. Гелева серветка проти опіків - 4 шт.
2.1.2. Косинка перев`язувальна 50см х 50см - 3 шт.
2.2. Додаткові засоби та вкладення
2.2.1. Шпильки англійські металеві - 6 шт.
2.2.2. Ножиці парамедичні 19см - 1 шт.
2.2.3. Пристрій для проведення штучного дихання одноразовий - 4 шт.
2.2.4. Пінцет 11,5 см - 1 шт.
2.2.5. Рукавички, поліетиленові пара - 4 шт.
2.2.6. Термопокривало 160см х 210см - 4 шт.
2.2.7. Довідник НДД - 1 шт.
2.2.8. Рекомендації щодо застосування вкладень - 1 шт.
2.2.9. Сертифікат контроль якості - 1 шт.
2.2.10. Футляр т-м - 1 шт.
Нова редакція НАБІР №2
2.1. Засоби для накладання пов`язок у разі травм
2.1.1. Гелева серветка проти опіків - 1 шт.
2.1.2. Косинка перев`язувальна 50см х 50см - 1 шт.
2.1. Додаткові засоби та вкладення
2.2.1. Шпильки англійські металеві - 2 шт.
2.2.2. Пінцет 11,5 см - 1 шт.
2.2.3. Пристрій для проведення штучного дихання одноразовий - 1 шт.
2.2.4. Рукавички, поліетиленові пара - 1 шт.
2.2.5. Термопокривало 160см х 210см - 1 шт.
2.2.6. Довідник НДД - 1 шт.
2.2.7. Рекомендації щодо застосування вкладень – 1 шт.
2.2.8. Сертифікат контроль якості - 1 шт.
2.2.9. Футляр т-м - 1 шт.
Уповноважена особа Гаркуша Вадим
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо термінів поставки
Номер:
0684522f1db448889ea539e13749d966
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-22-004947-a.b1
Назва:
щодо термінів поставки
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідність ТД, а саме. В Загальних положеннях, п.4.3 зазначено, що Поставка товару має бути здійснена "на протязі 3 (трьох) робочих днів". Натомість, у Додатку 4 зазначено: "термін ...постачання - не пізніше 15 (п'ятнадцять) календарних днів".
І в проєкті Договору: "5. Поставка Товару.
5.1. Строк поставки товару: не пізніше 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця." Вважаємо, що умови ТД мають бути узгоджені між собою, і тому вимагаємо виправити дані невідповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол.PDF 27.11.2023 12:25
Дата подачі:
24.11.2023 16:55
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
прийняття рішення уповноваженою особою
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕЛЕКТРОТРАНС»
КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
27 листопада 2023 року м. Кропивницький
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Розгляд вимоги до тендерної документації наступного змісту:
За результатами розгляду зазначеної вимоги щодо термінів тендерної поставки Вимагаємо усунути невідповідність ТД, а саме. В Загальних положеннях, п.4.3 зазначено, що Поставка товару має бути здійснена "на протязі 3 (трьох) робочих днів". Натомість, у Додатку 4 зазначено: "термін ...постачання - не пізніше 15 (п'ятнадцять) календарних днів". І в проекті Договору: "5. Поставка Товару. 5.1. Строк поставки товару: не пізніше 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця." Вважаємо, що умови ТД мають бути узгоджені між собою, і тому вимагаємо виправити дані невідповідності.
ВИРІШИВ:
1. Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню;
2. Усунути невідповідність і привести до тендерної документації у відповідність до проекту договору , а саме в Загальних положеннях тендерної документації у п.4.3 викласти в новій редакції:
- кількість Товару визначена в Додатку №4 до тендерної документації Місце поставки: 25031, м. Кропивницький, вул. Університетський 3.,
3. Терміни поставки товару в додатку 4 і проекті договору залишити без змін.
Статус вимоги:
Задоволено