• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0617_ВО) Штамп на автоматичній оснастці

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-11-21-008403-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0617_ВО) ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штамп на автоматичній оснастці) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 30192153-8 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 177 559,52 грн без ПДВ (сто сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 52 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Торги не відбулися

177 559.52 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 775.60 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 17:38 - 02.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно технічної документації

Номер: c15acb8c261b4683b2a83f097d406cd3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-017215-a.b2
Назва: Стосовно технічної документації
Вимога:
Шановний представнику Замовника, наша компанія є Учасником закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-21-017215-a. За результатами цієї закупівлі нас (як і інших Учасників) було дискваліфіковано. Причина дискваліфікації: «учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Додатку А тендерної документації, а саме: одного або декілька документів виробника таких як: документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» Наразі повідомляємо, що ми надали усі можливі та існуючі документи на продукцію, яка є предметом закупівлі. Надали паспорт виробника (а саме нас як виробника кліше штампів), надали всі існуючі сертифікати європейських зразків, надали дилерські сертифікати, висновки ДСЕЕ на всі види продукції, також надали документ від органу сертифікації стосовно того, що даний вид продукції не підлягає обов’язковій сертифікації згідно законодавства України. Наголошуємо, що інших сертифікатів якості, паспортів чи інших тематичних документів не існує на даний вид продукції. Виходячи з останнього обзацу допускаємо, що можливо представник Замовника не звернув свою увагу на всі документи, які ми долучили до ТП. Натомість просимо повторно ознайомитись з нашою тендерною пропозицією та прийняти до уваги наше пояснення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша тендерна пропозиція не містить одного або декілька документів ВИРОБНИКА таких як: документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) на підтвердження відповідності продукції вимогам замовника, зазначеним в Додатку А тендерної документації, а саме: Додаток А Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Штамп на автоматичній оснастці № з/п Найменування товару Розмір кліше, мм Характеристики предмету закупівлі, що вимагаються Замовником 1. Штамп прямокутний (кліше + оснастка + змінна подушка штемпельна) 70х25 КЛІШЕ: • матеріал – високоякісна гума без запаху (показник твердості не менше 60 Shore); • товщина матеріалу (гуми) – не менше 2,3 мм; • нанесення тексту та іншої інформації здійснюється методом лазерного гравіювання; • кліше штампа повинно бути стійким до спеціальних штемпельних фарб зі спиртовою чи масляною складовою; • гарантійний термін використання не менше 120 (ста двадцяти) місяців, враховуючи пошкодження в результаті зношеності, за умов дотримання рекомендацій виробника. ОСНАСТКА: • автоматична; • матеріал корпусу – зносостійкий пластик, з вбудованою змінною штемпельною подушкою зі спеціальним двошаровим наповнювачем, заправлена штемпельною фарбою на водно-гліцериновій основі (синій колір); • стопорний механізм на корпусі для зручної заміни або дозаправки подушки; • гарантійний термін використання не менше 36 (тридцяти шести) місяців. 2. Штамп прямокутний (кліше + оснастка + змінна подушка штемпельна) 38х14 3. Штамп прямокутний (кліше + оснастка + змінна подушка штемпельна) 75х38 Вбудовані змінні подушки мають бути відповідно того ж самого виробництва (торгової марки), що й оснастка для штампів, які пропонує Учасник. Ми цінуємо Вашу участь та чекаємо Ваших пропозицій в майбутньому. Рекомендуємо більш відповідально ставитися до підготовки тендерних пропозицій на вимоги тендерних документацій. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Змінення умов закупівлі

Номер: 24425120d10b4d4297b7e04f4433f333
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-017215-a.c1
Назва: Змінення умов закупівлі
Вимога:
В Інформації про предмет закупівлі у технічних вимогах передбачено автоматичні оснастки пластикові виробництва Trodat та Colop. Вимоги по даним оснасткам унеможливлює участь інших потенційних учасників ринку штемпельної продукції. Відповідні вимоги обмежують інших учасників ринку автоматичних пластикових оснасток Shiny, Twins, Wograf та інші в участі у тендерної закупівлі. Також, дискримінація інших учасників вливає на вартість предмета закупівлі, адже вартість інших оснасток істотно може конкурувати, що забезпечить дотримання принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця. З огляду на дискримінацію інших учасників ринку штемпельної продукції, що істотно впливає на максимальну економію, об’єктивність та неупередженість процедури закупівлі, запровадження даних вимог є ознакою порушення основних принципів публічної закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, встановлення обмежень є ознакою дискримінаціних вимог, що прямо заборонено ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ПП «ЮКГ Твінс Компані» як учасник ринку виготовлення штемпельної продукції звертається із відповідною скаргою на порушення основних принципів публічної закупівлі, що істотно вливає на рівність та чесність закупівельних процедур.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено