• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний

Завершена

270 891.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 354.46 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 17:17 - 29.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8a760a487daa4637ba58c7fa171ba01a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-017007-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-11-21-017007-a на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-11-21-017007-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги, будуть внесені зміни для запобігання дискримінаційних параметрів і вимог.
Статус вимоги: Задоволено