-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області
Торги не відбулися
8 119 446.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 194.46 UAH
мін. крок: 1% або 81 194.46 UAH
Період оскарження:
21.11.2023 16:55 - 15.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення про визначення Переможця
Номер:
1152605c68b74f389d55ea58f71da753
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016551-a.c5
Назва:
Скарга на неправомірне рішення про визначення Переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Захарченка.pdf 03.03.2024 20:47
- sign.p7s 03.03.2024 20:55
- рішення від 05.03.2024 № 4038.pdf 05.03.2024 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4684.pdf 15.03.2024 11:36
- рішення від 14.03.2024 № 4684.pdf 19.03.2024 17:19
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка)_Validation_Report.pdf 07.03.2024 23:46
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).orig.pdf 07.03.2024 23:46
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).pdf 07.03.2024 23:46
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).docx 07.03.2024 23:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2024 20:57
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 №4684 -р/пк-пз Миронівською міською радою скасовано рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІАЛБУД» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-016551-a.
Пункт скарги
Номер:
60a96b4c9dde4d1eb51c2e816c48c9db
Заголовок пункту скарги:
Замовник неправомірно визначив ПП "Ріалбуд" переможцем
Опис заперечення:
У скарзі викладено декілька пунктів, що свідчать про наявність невідповідності документів ПП "Ралбуд" вимогам тендерної документції .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
тендерна пропозиція учасника ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Миронівську міську раду скасувати рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-11-21-016551-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Номер:
ad1ab83431854f8abf44921ef10e897c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016551-a.a4
Назва:
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Захарченка.pdf 30.01.2024 16:38
- sign.p7s 30.01.2024 16:40
- рішення від 01.02.2024 №1997.pdf 01.02.2024 17:39
- Інформація про резолютивну частину рішення №2477.pdf 09.02.2024 15:18
- рішення від 08.02.2024 №2477.pdf 13.02.2024 14:39
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка)_Validation_Report.pdf 05.02.2024 23:47
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).orig.pdf 05.02.2024 23:47
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).pdf 05.02.2024 23:47
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).docx 05.02.2024 23:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 16:51
Дата розгляду скарги:
08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 17:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2024 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2024 № 2477-р/пк-пз Миронівська міська рада скасовує рішення про визначення приватного підприємства «Ріалбуд» переможцем за процедурою закупівлі — «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21- 016551-a
Пункт скарги
Номер:
40b0195409bb4108bb925c2eb740150f
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність документів тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації в тому числі й у технічній частині.
Опис заперечення:
1. Щодо відсутності дозволу Держпраці на експлуатацію Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт: - вантажні автомобілі (вантажні автомобілі-сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами) в/п не менше 10 т – 2 од.; - автомобілі бортові в/п не менше 3 т – 1 од.; - асфальтоукладальник – 1 од.; - котки дорожні самохідні масою до 8 тон – 1 од.; - котки дорожні самохідні масою до 13 тон – 1 од.; - кран на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть від 6,3 т – 1 од.; - навантажувач (екскаватор - навантажувач) – 1 од.; - машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – 1 од.; - гудронатор – 1 од.; - машини поливально-мийні – 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів-самоскидів (самоскидів), асфальтоукладальників, котків дорожніх, навантажувачів (екскаватор - навантажувач), машин для холодного фрезерування – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. або У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконання робіт. У будь-якому випадку, учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користуванням майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до виконання робіт. Допускається заміна вантажних автомобілів – самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид.». На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано у складі тендерної пропозиції документ «Довідка» вих.№ 148 від 29.11.2023 р. з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій. Зокрема, така такий документ «Довідка» вих.№ 148 від 29.11.2023 р. містить інформацію про наявність крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 3,6 т – 1 од, а саме «КАМАЗ 55111». На виконання вимоги щодо надання для кранів вантажопідйомних – чинних дозволів Держпраці на експлуатацію, ПП «Ріалбуд» було надано «ДОЗВІЛ» №2719.19.32 з інформацією про дозвіл експлуатувати вантажопідіймальні крани і машини, а саме: кран автомобільний. Моделі КТА – 25, зав. № 121, 2008 р.в., Україна. Разом з тим, тендерна пропозиція ПП «Ріалбуд» не містить у складі тендерної пропозиції чинний дозвіл Держпраці на експлуатацію крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 3,6 т – 1 од, а саме «КАМАЗ 55111». Зважаючи, що у складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл Держпраці на експлуатацію КАМАЗ 55111 спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С, вдається дійти висновку, що Замовником прийнято неправомірне рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем. Підтвердженням зазначеного може слугувати наступне: По-перше, оскільки тендерна документація містить вимогу про надання дозволу Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного, така вимога може вважатися вимогою з технічної частини тендерної документації, так як дозвіл Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного є дозвільним документам, без наявності якого виконання робіт, що є предметом закупівлі не допускається. Зважаючи на таку позицію, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. По-друге, зважаючи на факт розміщення вимоги у кваліфікаційній частині тендерної документації, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей, не звернувшись до ПП «Ріалбуд» з повідомленням з вимого про усунення невідповідностей у інформації та/або документах, що містяться у тендерній пропозиції ПП «Ріалбуд». Таким чином, рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем даної процедури закупівлі є неправомірним та є таким, що повинне бути скасоване. 2. Щодо відсутності компетентності випробувальної лабораторії на випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022 2.1. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник надає копії документів, що підтверджують якість та безпечність щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), що будуть використовуватися при виконанні робіт: – протокол випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, виконаний акредитованою / атестованою випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу, що підтверджує акредитацію/ атестацію]). Також, у разі, якщо учасник процедури не є виробником щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), надається: - копія чинного договору поставки (продажу) ЩПС, укладеного між виробником та учасником, або уповноваженим представником / дилером виробника (з наданням підтвердженням відповідних повноважень) та учасником; - або лист-підтвердження виробника ЩПС про можливість ЩПС в необхідних обсягах. На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано наступні документи: - ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 279 від 20.11.2023 року, виданий випробувальною лабораторією ТОВ «ТАРТЕХ»; - СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ». По – перше, надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ») не містить інформації про компетентність випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» на здійснення випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, а саме щебенево-піщаних сумішей (ЩПС). Таке СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» містить інформацію про відповідність вимогам ДСТУ 9177-2:2022, лише на матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а не на щебенево-піщані суміші (ЩПС). По – друге, надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року не містить інформацію про акредитацію/атестацію випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», як того вимагали умови тендерної документації. Надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року містить інформацію лише про відповідність системи вимірювань випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» ДСТУ ISO 10012:2005, проте, не містить інформації про компетентність здійснювати саме ВИПРОБУВАННЯ показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022. Так, встановлено, що згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування. Згідно з абзацом другим статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Відповідно до абзацу другого статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: випробувальні та калібрувальні лабораторії. Таким чином для підтвердження компетентності випробувальної лабораторії, учасник – ПП «Ріалбуд» повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ про акредитацію/ атестацію випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», оскільки чинним законодавством не передбачено іншого способу підтвердження компетенції випробувальної лабораторії. 2.2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Учасником обов’язково надається: - протоколи сертифікаційних випробувань, видані акредитованою/атестованою випробувальною лабораторією, що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано «Протокол» №197 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.Б1.НП.І.БНД 70/100 та «Протокол» №200 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань емульсії бітумної дорожньої ЕКШ-50, зазначені проколи були видані ТОВ «Будівельна Лабораторія». Проте, дана ТОВ «Будівельна Лабораторія» не містить акредитації/атестації на проведення випробувань, що підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно, враховуючи наданий «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації. Оскільки, така сфера не містить інформацію про акредитацію/атестацію ТОВ «Будівельна Лабораторія», що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». Отже, в наданому документі АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації відсутні вимірювання за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Тендерна пропозиція ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена Замовником, абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Виходячи з інших підстав, то Замовником не було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей, натомість, Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам, які встановлені тендерною документацією. Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможця процедури ПП «Ріалбуд», тендерна пропозиція, яка мала бути відхилена на підставі вимог Закону та Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо відсутності дозволу Держпраці на експлуатацію Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт: - вантажні автомобілі (вантажні автомобілі-сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами) в/п не менше 10 т – 2 од.; - автомобілі бортові в/п не менше 3 т – 1 од.; - асфальтоукладальник – 1 од.; - котки дорожні самохідні масою до 8 тон – 1 од.; - котки дорожні самохідні масою до 13 тон – 1 од.; - кран на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть від 6,3 т – 1 од.; - навантажувач (екскаватор - навантажувач) – 1 од.; - машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – 1 од.; - гудронатор – 1 од.; - машини поливально-мийні – 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів-самоскидів (самоскидів), асфальтоукладальників, котків дорожніх, навантажувачів (екскаватор - навантажувач), машин для холодного фрезерування – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. або У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконання робіт. У будь-якому випадку, учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користуванням майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до виконання робіт. Допускається заміна вантажних автомобілів – самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид.». На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано у складі тендерної пропозиції документ «Довідка» вих.№ 148 від 29.11.2023 р. з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій. Зокрема, така такий документ «Довідка» вих.№ 148 від 29.11.2023 р. містить інформацію про наявність крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 3,6 т – 1 од, а саме «КАМАЗ 55111». На виконання вимоги щодо надання для кранів вантажопідйомних – чинних дозволів Держпраці на експлуатацію, ПП «Ріалбуд» було надано «ДОЗВІЛ» №2719.19.32 з інформацією про дозвіл експлуатувати вантажопідіймальні крани і машини, а саме: кран автомобільний. Моделі КТА – 25, зав. № 121, 2008 р.в., Україна. Разом з тим, тендерна пропозиція ПП «Ріалбуд» не містить у складі тендерної пропозиції чинний дозвіл Держпраці на експлуатацію крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 3,6 т – 1 од, а саме «КАМАЗ 55111». Зважаючи, що у складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл Держпраці на експлуатацію КАМАЗ 55111 спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С, вдається дійти висновку, що Замовником прийнято неправомірне рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем. Підтвердженням зазначеного може слугувати наступне: По-перше, оскільки тендерна документація містить вимогу про надання дозволу Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного, така вимога може вважатися вимогою з технічної частини тендерної документації, так як дозвіл Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного є дозвільним документам, без наявності якого виконання робіт, що є предметом закупівлі не допускається. Зважаючи на таку позицію, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. По-друге, зважаючи на факт розміщення вимоги у кваліфікаційній частині тендерної документації, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей, не звернувшись до ПП «Ріалбуд» з повідомленням з вимого про усунення невідповідностей у інформації та/або документах, що містяться у тендерній пропозиції ПП «Ріалбуд». Таким чином, рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем даної процедури закупівлі є неправомірним та є таким, що повинне бути скасоване. 2. Щодо відсутності компетентності випробувальної лабораторії на випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022 2.1. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник надає копії документів, що підтверджують якість та безпечність щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), що будуть використовуватися при виконанні робіт: – протокол випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, виконаний акредитованою / атестованою випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу, що підтверджує акредитацію/ атестацію]). Також, у разі, якщо учасник процедури не є виробником щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), надається: - копія чинного договору поставки (продажу) ЩПС, укладеного між виробником та учасником, або уповноваженим представником / дилером виробника (з наданням підтвердженням відповідних повноважень) та учасником; - або лист-підтвердження виробника ЩПС про можливість ЩПС в необхідних обсягах. На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано наступні документи: - ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 279 від 20.11.2023 року, виданий випробувальною лабораторією ТОВ «ТАРТЕХ»; - СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ». По – перше, надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ») не містить інформації про компетентність випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» на здійснення випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, а саме щебенево-піщаних сумішей (ЩПС). Таке СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» містить інформацію про відповідність вимогам ДСТУ 9177-2:2022, лише на матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а не на щебенево-піщані суміші (ЩПС). По – друге, надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року не містить інформацію про акредитацію/атестацію випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», як того вимагали умови тендерної документації. Надане СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року містить інформацію лише про відповідність системи вимірювань випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» ДСТУ ISO 10012:2005, проте, не містить інформації про компетентність здійснювати саме ВИПРОБУВАННЯ показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022. Так, встановлено, що згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування. Згідно з абзацом другим статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Відповідно до абзацу другого статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: випробувальні та калібрувальні лабораторії. Таким чином для підтвердження компетентності випробувальної лабораторії, учасник – ПП «Ріалбуд» повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ про акредитацію/ атестацію випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», оскільки чинним законодавством не передбачено іншого способу підтвердження компетенції випробувальної лабораторії. 2.2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Учасником обов’язково надається: - протоколи сертифікаційних випробувань, видані акредитованою/атестованою випробувальною лабораторією, що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано «Протокол» №197 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.Б1.НП.І.БНД 70/100 та «Протокол» №200 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань емульсії бітумної дорожньої ЕКШ-50, зазначені проколи були видані ТОВ «Будівельна Лабораторія». Проте, дана ТОВ «Будівельна Лабораторія» не містить акредитації/атестації на проведення випробувань, що підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно, враховуючи наданий «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації. Оскільки, така сфера не містить інформацію про акредитацію/атестацію ТОВ «Будівельна Лабораторія», що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». Отже, в наданому документі АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації відсутні вимірювання за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Тендерна пропозиція ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена Замовником, абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Виходячи з інших підстав, то Замовником не було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей, натомість, Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам, які встановлені тендерною документацією. Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможця процедури ПП «Ріалбуд», тендерна пропозиція, яка мала бути відхилена на підставі вимог Закону та Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Миронівською міською радою під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом«Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-11-21-016551-a. 3. Зобов’язати Миронівську міську раду скасувати рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-11-21-016551-a.
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5dd9e57c2e134dc8bdb7f34dbc1b17ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016551-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Захарченка.pdf 01.01.2024 19:29
- Доповнення до скарги Захарченка.pdf 09.01.2024 22:02
- рішення від 03.01.2024 № 128.pdf 03.01.2024 13:38
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.01.2024 № 61.pdf 12.01.2024 09:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2024 № 1156.pdf 19.01.2024 12:46
- рішення від 18.01.2024 № 1156.pdf 23.01.2024 15:57
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка)_Validation_Report.pdf 05.01.2024 22:54
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).orig.pdf 05.01.2024 22:54
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).pdf 05.01.2024 22:54
- Пояснення, що стосуються проведення процедури закупівлі (вул. Захарченка).docx 05.01.2024 22:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.01.2024 19:31
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.01.2024 13:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.01.2024 15:58
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
2112c988906f48528818b679c10cd192
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016551-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu_b_v.2.7-119-2011.pdf 25.11.2023 18:27
- лис_БЗЗБК.pdf 25.11.2023 18:27
- Рішення від 29.06.2023 № 9630.pdf 25.11.2023 18:27
- Договір надання послуг на асфальтобетон АМЦ-ЧМБ.pdf 25.11.2023 18:27
- Атестат виробництва.pdf 25.11.2023 18:27
- Рішення від 24.08.2023 № 13429.pdf 25.11.2023 18:27
- АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ.pdf 25.11.2023 18:27
- ПРОТОКОЛ_випробувань 385.pdf 25.11.2023 18:27
- Лист_БЗЗБК_70.pdf 25.11.2023 18:27
- Договір ЖБІ.PDF 25.11.2023 18:27
- Рішення від 04.10.2023 №15860.pdf 25.11.2023 18:27
- сертифікат відповідності асфальтобетонна суміш.pdf 25.11.2023 18:27
- Протокол випробувань АБС.pdf 25.11.2023 18:27
- Скарга_Захарченка.pdf 25.11.2023 18:28
- рішеня від 28.11.2023 № 19088.pdf 28.11.2023 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19665.pdf 07.12.2023 13:45
- рішення від 06.12.2023 № 19665.pdf 08.12.2023 16:58
- Інформація для Комісії АМКУ (вул. Захарченка).pdf 30.11.2023 21:00
- Інформація для Комісії АМКУ (вул. Захарченка)_Validation_Report.pdf 30.11.2023 21:00
- Інформація для Комісії АМКУ (вул. Захарченка).orig.pdf 30.11.2023 21:00
- Інформація для Комісії АМКУ (вул. Захарченка).docx 30.11.2023 21:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2023 18:29
Дата розгляду скарги:
06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.12.2023 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19665-р/пк-пз від 06.12.2023, МИРОНІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Захарченка (від вул. Благовіщенська до вул. Соборності) в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг."», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-016551-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Вирішена
Вимога щодо дискримінаційних умов ТД
Номер:
5018ed5db77d44b1a4eaf0ea6b14b50a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016551-a.b1
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Шановний замовник, відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо про вимоги що породжують дискримінацію. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації - Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Учасником обов’язково надається: - чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
та
- чинні висновки за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування;
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації - При виконанні робіт замовник вимагає використання сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 бітум нафтовий дорожній 70/100 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011- асфальтобетонна суміш гаряча, дрібнозерниста, щільна, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки І бітум нафтовий дорожній 70/100).
Відповідно до таблиці 2 Відомість ресурсів, замовник передбачив використання бітумну емульсію ЕКШ-50.
Звертаємо увагу, що на території України виробництво асфальтобетонних сумішей асфальтобетонним заводом регулюється ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови.
Відповідно до п.1 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови, цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо.
Разом з тим, відповідно до абзацу 6 пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, Також, учасником надаються паспорти / сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).
Щодо протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано протокол випробувань продукції № 234с-ВЛ та протокол випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 № 385 від 04.09.2023, відповідно до яких було отримано сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня, який підтверджує властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Зазначена вимога щодо обмеження протоколів випробування тільки до сертифікаційних протоколів випробування дискримінує нас як учасника, оскільки постачальник асфальтобетонних сумішей ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» має тільки протоколи випробувань на базі яких отримано сертифікати відповідності які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно.
Просимо внести зміни в частині вимоги надання протоколів сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності що видані акредитованою випробувальною лабораторією.
Щодо атестації/акредитації випробувальної лабораторії згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції.
Звертаємо увагу, що зазначений сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня виданий на підставі протоколів випробувань, випробувальною лабораторією ТОВ «Будіндустрія ЛТД» що акредитована/атестована згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025. На підтвердження надаємо посилання на реєстр випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC - https://naau.org.ua/userfiles/files/17025-VL_24_11_2023.pdf
В вищезазначеному реєстрі міститься інформація що ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД» є акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025, інформація міститься за порядковим номером 20790.
Відповідно до частини 5 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Отже, так як інформація про атестацію/акредитацію випробувальної лабораторії, є публічною що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. ПРОСИМО, внести зміни в частині вимоги надання документу що підтверджує атестацію/акредитацію.
Щодо надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією.
Між ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» укладено договір надання послуг з виготовлення та постачання асфальтобетону № 02/05/23 від 02.05.2023 року. Предметом договору є виготовлення та постачання товару (асфальтобетонні, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та бетонні суміші). Зазначеним виробником надано також атестат виробництва № UA.OD.AI.0059-21 від 26 листопада 2021 року, дійсний до 25 листопада 2024 року, виданий на ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» код ЄДРПОУ 01547309, органом оцінки відповідності ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». У Атестаті виробництва зазначено: «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетоних та щебенево-мастиковий асфальтобетоних сумішей на АБЗ КДМ 206, забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови., ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови., ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови, Закону України «Про охорону навколишнього середовища» від 26.06.1991р. № 1268-Ⅻ»
Однак, виробник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЦЕНТР» не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нам чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Повідомляємо, що нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно-епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш та емульсію.
Аналогічно і з паспортами / сертифікатами радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки, нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити експертизу та отримувати сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові.
Разом з тим, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Учасником надається транспортна схема доставки асфальтобетонної суміші, що буде використуваватися при виконанні робіт, складена відповідно до до вимог ДБН В.2.3-4-2015.
Згідно з ДБН В.2.3-4:2015 зі Зміною №1, у таблиці 20.2а встановлено максимальну відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
При цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Тобто, замовник звузив вибір виробників асфальтобетонних сумішей та емульсій бітумних, що мають Висновки СЕЕ на асфальтобетонні суміші та емульсій та чинний паспорт (-ти)/сертифікат радіаційної якості на щебенево – піщані суміші (ЩПС) та на камені бортові, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, який (-і) підтверджують її відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), та знаходяться в межах 150 км.
Ознайомившись із потенційними АБЗ, які розташовані і здійснюють діяльність в приблизній близькості до місця виконання робіт, нами було встановлено, що жоден із таких АБЗ не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, відповідно не має змоги надати нашому підприємству (у разі купівлі у такого АБЗ асфальтобетонної суміші) чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в частині надання чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією, та надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією
Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією і така практика підтверджує факт дискримінаційності зазначеної вимоги. Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a), та у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15860-р/пк-пз від 04.10.2023 року (скарга ТОВ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" в межах процедури закупівлі UA-2023-09-18-011840-a)
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 24.08.2023 № 13429 (1).pdf 24.11.2023 15:46
- Рішення від 04.10.2023 №15860.pdf 24.11.2023 15:46
- Рішення від 29.06.2023 № 9630 (2).pdf 24.11.2023 15:46
Дата подачі:
24.11.2023 15:46
Вирішення:
Добрий день! Інформуємо Вас, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині з урахуванням Вашого звернення.
Статус вимоги:
Задоволено