-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А - 95 (ДК 021:2015 09132000-3), Дизельне паливо (ДК 021:2015 09134200-9))
Всі документи, що відносяться до закупівлі викладаються українською мовою
Завершена
254 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 273.85 UAH
Період оскарження:
21.11.2023 16:50 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником законодавства
Номер:
3b7739943291412a88a9fbbc7e78dbf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-016504-a.a1
Назва:
Порушення Замовником законодавства
Вимога:
ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Згідно з пунктом 41 Особливостей - Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згыдно з частиною 9 статты 29 Закону украъни «Про публычны закупывлы» - Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Повідомляємо, що Замовник не мав підстав відхиляти пропозицію учасника ТОВ «СИНЕГРГІЯ СИСТЕМ» з причин, визначених в протоколі, через наступні обставини:
Наданий до протоколу лист, згідно його змісту – виданий не на Ваше ім’я, а отже у Замовникка відсутні підстави вірити, що надана (за можливою попередньою змовою з учасником ПП НАФТАТРАНССЕРВІС) Вами інформація є достовірною.
Окрім цього, відповідно до пункту 10.3 наданого у складі нашої пропозиції Договору - Договір вважається розірваним з моменту отримання письмового nовідомлення. У випадку отримання письмового nовIдомлення про розірвання договору укладання додаткової угоди про розIрвання не потребується.
Ви не довели, що ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» отримало письмове повідомлення про розірвання з боку ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» договору, а отже Ви не довели, що ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надало недостовірну інформацію.
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», усвідомлюючи всю відповідальність за ці слова, офіційно повідомляє, що жодних офіційних повідомлень від ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» про розірвання укладених між нами договорів не отримувало, а отже відсутні підстави вважати, що такі договори розірвані.
Можливі спроби деяких учасників ринку щодо надання недостовірної інформації про господарські договори, укладені з ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» будуть розглянуті правоохоронними органами.
Отже, наведені обставини спростовують інформацію, про відсутність укладених між ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» та ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» діючих партнерських договорів, а отже і спростовують надання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» недостовірної інформації.
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКА ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Відповідно до пунктів 12 та 13 Додатку 2 до тендерної документації:
«12. У разі, якщо Учасник здійснює перепродаж товару (скретч-карток) та/або є партнером власника товару (бренду), що закуповується замовником, у складі пропозиції учасник повинен надати копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених між учасником та власником товару (бренду) (скретч-карток).
13. Надати в складі пропозиції документальне підтвердження наявності власних/орендованих АЗС або документальне підтвердження договірних відносин із партнерами, на АЗС яких можна здійснити розрахунок скретч-картками виданими учасником, зазначеними в переліку АЗС тощо (договори оренди, партнерські договори, тощо).»
Учасником ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» у складі пропозиції не надано копії договору(-ів) укладених між учасником та власником товару (бренду).
Учасником запропоновано бренд «Авіас», власником яких є Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Авіас", інформація про що наявна в реєстрі торгових марок за посиланням https://iprop-ua.com/tm/dbi4x09u/.
Окрім цього, учасником ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» не надано документальне підтвердження договірних відносин із партнерами, на АЗС яких можна здійснити розрахунок скретч-картками.
ТОВ «НК ГАЗСЕРВІС», лист від яких надано учасником не є власником АЗС, вони не мають своїх АЗС, на яких можна здійснити розрахунок скретч-картками.
Тобто, пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» грубо не відповідає умовам тендерної документації, але, за дивних обставин, Замовник проігнорував такі порушення учасником умов тендерної документації та визначив його переможцем.
Такі дії з боку Замовника схожі на змову та упередженість, які спрямовані на укладення договору з конкретним постачальником.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до всіх учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошуємо, що Замовник є об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснював системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з вищевикладеного процедура закупівлі UA-2023-11-21-016504-a підлягає скасуванню через допущення замовником порушень законодавства, які не можливо усунути, а пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Протокол №82.pdf 14.12.2023 11:40
- Гарант. лист НТС про відпуск пального.pdf 14.12.2023 11:40
- Лист №2187 від 04.12.2023.pdf 14.12.2023 11:40
- Лист №149 від 02.11.2023.pdf 14.12.2023 11:40
Дата подачі:
11.12.2023 20:05
Вирішення:
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
11.12.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-11-21-016504-a.a1, в якій учасник ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вважає що процедура закупівлі UA-2023-11-21-016504-a підлягає скасуванню через допущення замовником порушень законодавства, які не можливо усунути, а пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» підлягає відхиленню.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
По-перше: відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації ... Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі...
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)...
У відповідності до власних повноважень, уповноваженою особою Замовника було направлено письмовий запит (вих. № 2187 від 04.12.2023 р.) до ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ", щодо чинності укладеного Договору поставки № СК16-057 від 20.02.2023р., можливості продовження даного договору на 2024 р. та щодо підтвердження наявності партнерських відносин між ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" та ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ".
У відповідь на вищезгаданий запит, засобом електронного зв'язку Замовником було отримано відповідь від ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" (вих. № 149 від 02.11.2023 р.), в якому нас було повідомлено про те, що Договір поставки № СК16-057 від 20.02.2023р. було достроково розірвано з 03.11.2023 р.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" в складі тендерної пропозиції було надано недостовірну інформацію в частині документального підтвердження договірних відносин із партнерами згідно вимог п.13 Додатку 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації.
В якості інформації повідомляємо, щодо не отримання Вами офіційних повідомлень (на які Ви посилаєтеся у Вимозі № UA-2023-11-21-016504-a.a1) від ТОВ "ІНТЕКС ІНВЕСТ", про розірвання укладених договорів не є підставою вважати, що такий договір є чинним, а тому тендерна пропозиція учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" була правомірно відхилена.
По-друге: у Вимозі № UA-2023-11-21-016504-a.a1 Вами зазначається про те, що учасником ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" у складі пропозиції не надано документальне підтвердження договірних відносин із партнерами, на АЗС яких можна здійснити розрахунок скретч-картками. Щодо вищезазначеного повідомляємо про те, що учасником ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" в складі тендерної пропозиції завантажено Лист на ім'я Замовника від 24.11.2023 р. за № 2411/08 (файл "Гарант. лист НТС про відпуск пального pdf) в якому учасник гарантує Замовнику: Комунальне некомерційне підприємство «Верхньодніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги» Верхньодніпровської міської ради», безперебійний, цілодобовий відпуск нафтопродуктів протягом 2023-2024 року у партнерських мережах АЗС "АВІАС", "УКРНАФТА". В цьому ж листі також додаються партнерські договори, а саме: Договір поставки нафтопродуктів від 15.02.2023 № 16/215-НП; Договір поставки Т-029/23 від 07.03.2023 р. та Договір поставки від 021-22Т від 22.12.2022р.
Враховуючи вищезазначене вважаємо що учасник ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" в повній мірі виконав вимоги п.13 Додатку 2 тендерної документації, та надав документальне підтвердження договірних відносин із партнерами. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "НАФТАТРАНССЕРВІС" - відсутні.
Надати відповідь з додатковою інформацією на Вимогу Учаснику та відхилити Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено