• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світлі нафтопродукти

Торги відмінено

522 540.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 612.70 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 15:42 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

CКАРГА на порушення законодавства, зокрема неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 1b228ed8fcc346f1924c170353dad101
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-014135-a.c1
Назва: CКАРГА на порушення законодавства, зокрема неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
CКАРГА на порушення законодавства, зокрема неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ» 21.11.2023 року – замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" було оприлюднено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2023-11-21-014135-a за предметом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти). Згідно до п. 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості) - Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 37 Особливостей Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ТОВ «ТЕНЕГІЯ». Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" 06.12.2023 опубліковано ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 109/1 в якому вирішили відхилити пропозицію ТОВ «ТЕНЕГІЯ» як таку, що не підтверджує спроможність постачання учасником предмета закупівлі. ТОВ «ТЕНЕГІЯ» надав усі необхідні документи та відповідає усім умовам тендерної документації Замовника. Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" було помилково прийнято рішення, що «паспорта якості стосуються партій товарів, гарантійний строк зберігання яких закінчився, або закінчується до моменту початку поставки предмету закупівлі (паспорт якості № 175 – дата виготовлення 23.04.2023, гарантійний термін зберігання 6 місяців з дати виготовлення).» Про те цих вимог не було у закупівлі, а також для розуміння повідомляємо, що при постачанні палива на АЗС, яке відбувається щонайменше раз на тиждень, кожного разу видається новий паспорт з новим гарантійним терміном зберігання. З цими паспортами є можливість ознайомитися кожному клієнту у куточку споживача. Гарантуємо, що на момент заправки, на кожній нашій АЗС є паспорт якості, що відповідає останній поставці палива на АЗС із новою датою виробництва та продовженим гарантійний термін зберігання. Також повідомляємо, що гарантійний термін зберігання не є терміном придатності та не сповіщає про «не підтверджують спроможність постачання учасником предмета закупівлі». Наголошуємо, що ви придбаєте товар не у виробника та не виробник вам надає гарантії. Учасник ТОВ «ТЕНЕГІЯ» гарантує, що на момент заправки, на кожній нашій АЗС є паспорт якості, що відповідає останній поставці палива на АЗС із новою датою виробництва та продовженим гарантійний термін зберігання. Разом з тим не надавши змоги виправлення згідно пункту 43 ПОСТАНОВІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Законного права виправлення помилки які не призведе до зміни предмету закупівлі, а саме «ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти)» замовник так і не надав, хоча Учасник ТОВ «ТЕНЕГІЯ» і пропонував для постачання товар за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти)», а не інше. Так як відхилення пропозиції не пов’язане з вимогами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2023-11-21-014135-a, а також підтверджують спроможність постачання учасником предмета закупівлі тому вимагаємо відмінити відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ» в іншому ж випадку будемо змушені звернутись до органів АКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу Вимогу № UA-2023-11-21-014135-a.c1 від 07.12.2023 повідомляємо наступне: Відповідно до п. 7 Додатку 5 тендерної документації Замовник вимагав надання Учасниками процедури закупівлі Паспорту якості або іншого документу з ПОКАЗНИКАМИ ЯКОСТІ на ЗАПРОПОНОВАНУ продукцію (не менше ніж для одного із запропонованих виробників), в даному випадку це бензини А92 та А95 і дизельне паливо, які будуть постачатись Замовнику за талонами. Фактично, Замовником вимагається надання (подача у складі комерційної пропозиції) КОНКРЕТНОГО документу, за яким можливо ознайомитися саме з якісними характеристиками палива, яке Замовник планує використовувати для потреб підприємства, а НЕ ЗРАЗОК, як такий документ повинен виглядати та вказання місць, де з ним можливо ознайомитись (Скарга: З цими паспортами є можливість ознайомитися кожному клієнту у куточку споживача) ... Ця вимога прямо міститься в складі тендерної документації замовника і не може бути трактована інакше. Щодо вимоги Тендерної документації про надання Паспорту якості або іншого документу з ПОКАЗНИКАМИ ЯКОСТІ, то Національним стандартом України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» п.10.2 передбачено, що для підтвердження якості палива, а саме бензинів є надання Документу про якість (паспорт якості), який має містити таку інформацію: — дату видачі й номер документа; — позначення цього стандарту; — назву та познаку бензину відповідно до 3.4 (3.4.1 Умовна познака бензинів має містити: позначення марки (А-98, А-95, А-92, А-80); — торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу; — назву та повну адресу постачальника (за наявності); — дату виготовлення бензину; — дату відбирання проби та дату проведення випробування; — показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань; — позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом; — національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту; — відомості щодо декларації про відповідність; — знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації); — номер партії (резервуара); — інформацію про вид та кількість добавок (присадок); — підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою. Учасник ТОВ «ТЕНЕГІЯ» на підтвердження зазначеної вимоги надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності № UA.056.П.00126-21, термін дії якого з 06.08.2021р. до 22.04.2024р., Декларацію про відповідність від 22.04.2021р. та Паспорт якості №175 від 14.04.2023р. (дата видачі паспорту приблизна, ідентифікувати проблематично) на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0. Отже, з переліку вищезазначених наданих документів єдиним підтверджуючим якісні характеристики бензину А-95 є саме ПАСПОРТ ЯКОСТІ. Розділом 11 п. 11.2 Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» гарантійний термін зберігання бензинів складає 6 місяців від дати виготовлення. Наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ» Паспорт якості № 175 від 14.04.2023 (дата видачі паспорту приблизна, ідентифікувати проблематично), запропоновано до постачання Замовнику бензину А95 з закінченим терміном зберігання, тобто таким, що не відповідає вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови». Також, наданий Паспорт якості №175 на бензин А-95 має неякісне та нечітке зображення, тому ідентифікувати якісні характеристики Замовник не мав змоги. Більше того в даному документі відсутня права частина з блоком інформації. Це свідчить про те, що наданий паспорт не відповідає пункту 1 частини І розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення, відскановані частково та тому подібне (що не дозволяє коректно прочитати документ, ознайомитись з його змістом), такий документ вважається НЕ НАДАНИМ». Зазначене вище не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Посилання у вимозі на пункт 43 Особливостей є безпідставним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ТЕНЕГІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації. Такий документ не підпадає під дію механізму 24 години на усунення невідповідностей, так як невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «ТЕНЕГІЯ» була правомірно відхилена, а Замовником дотримано всі норми закупівельного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено