• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування

Торги не відбулися

18 708 517.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 187 085.17 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 15:00 - 15.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця

Номер: f0c342e4054c4f7db71851ac6b484a52
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.b6
Назва: Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2024 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2024 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 № 4728-р/пк-пз Миронівською міською радою скасовано рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІАЛБУД» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-012128-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua

Пункт скарги

Номер: 5ecbf6de52dd4c5c999d444f58d99066
Заголовок пункту скарги: Замовник неправомірно визначив ПП "Ріалбуд" переможцем
Опис заперечення: У скарзі викладено декілька пунктів, що свідчать про наявність невідповідності документів ПП "Ралбуд" вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: тендерна пропозиція учасника ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця

Номер: f30679385eb84ea9870c7646cdfa3ec1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.c5
Назва: Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.03.2024 20:51
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua

Пункт скарги

Номер: ddce1711a6c04b97a43e8ae909ce3120
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція ПП "Ріалбуд" не відповідає вимогам тендерної документації
Опис заперечення: тендерна пропозиція учасника ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: тендерна пропозиція учасника ПП «Ріалбуд» повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця

Номер: 6d6602251b0640109d582a5fd12fa4e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.a4
Назва: Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Дата розгляду скарги: 08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2024 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2024 № 2499-р/пк-пз Миронівська міська рада скасовує рішення про визначення приватного підприємства «Ріалбуд» переможцем за процедурою закупівлі — «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-012128-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua

Пункт скарги

Номер: 06d19b679ae5457abb8c1318dd27e8e9
Заголовок пункту скарги: Невідповідність документів тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації в тому числі й у технічній частині.
Опис заперечення: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт: - вантажні автомобілі – самоскиди (самоскиди) – не менше 2 од.; - асфальтоукладальник – не менше 1 од; - котки дорожні самохідні масою до 8 тон – не менше 1од; - котки дорожні самохідні масою до 13 тон – не менше 1од; - кран на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть від 6,3 т – не менше 1 од; - екскаватор (екскаватор - навантажувач) – не менше 1 од; - автонавантажувачі – не менше 1 од; - машини поливально-мийні – не менше 1 од; - автогрейдер – не менше 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Учасник повинен підтвердити, що дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю, що виданий уповноваженим на це органом. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться: - Довідка, вих.№139/1/8 від 29.11.2023 року, у якій міститься інформація про кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність від 6,3 т – КАМАЗ 55111 спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С. - Договір №25-10-23 про надання послуг технікою від 25.10.2023 року, укладений між ПП «Ріалбуд» (Замовник) та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» (Виконавець) щодо надання послуг автотранспортом, будівельною технікою та вантажопідйомними машинами та механізмами на об’єктах Замовника, зокрема КАМАЗом 55111, спеціалізований вантажний автокран більше 20 Т-С. - Дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області №2719.19.32, яким дозволяється Товариству з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» експлуатувати вантажопідіймальні крани і машини, а саме: кран автомобільний моделі КТА-25, зав.№121, 2008 р.в., Україна. Зважаючи, що у складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл Держпраці на експлуатацію КАМАЗ 55111 спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С, вдається дійти висновку, що Замовником прийнято неправомірне рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем. Підтвердженням зазначеного може слугувати наступне: По-перше, оскільки тендерна документація містить вимогу про надання дозволу Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного, така вимога може вважатися вимогою з технічної частини тендерної документації, так як дозвіл Держпраці на експлуатацію крану вантажопідйомного є дозвільним документам, без наявності якого виконання робіт, що є предметом закупівлі не допускається. Зважаючи на таку позицію, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. По-друге, зважаючи на факт розміщення вимоги у кваліфікаційній частині тендерної документації, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей, не звернувшись до ПП «Ріалбуд» з повідомленням з вимого про усунення невідповідностей у інформації та/або документах, що містяться у тендерній пропозиції ПП «Ріалбуд». Таким чином, рішення про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем даної процедури закупівлі є неправомірним та є таким, що повинне бути скасоване. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме завантаження технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно з пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник надає копії документів, що підтверджують якість та безпечність щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), що будуть використовуватися при виконанні робіт: – протокол випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, виконаний акредитованою / атестованою випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу]). На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» містяться: - Протокол випробувань №279 від 20.11.2023 року, виданий Випробувальною лабораторією ТОВ «ТАРТЕХ» на щебенево-піщану суміш С-7. - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 від 06 вересня 2023 року, видане ДП «Київстандартметрологія», яке засвідчує, що за результатами аудиту стан системи вимірювань Випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Детально ознайомившись із Свідоцтвом про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 від 06 вересня 2023 року, встановлено, що таке Свідоцтво не є підтвердженням наявності атестації/акредитації та жодним іншим чином не свідчить про наявність відповідної компетентності випробувальної лабораторії. Так, встановлено, що згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування. Згідно з абзацом другим статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Відповідно до абзацу другого статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: випробувальні та калібрувальні лабораторії. Таким чином для підтвердження компетентності випробувальної лабораторії, учасник – ПП «Ріалбуд» повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ про акредитацію/ атестацію випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», оскільки чинним законодавством не передбачено іншого способу підтвердження компетенції випробувальної лабораторії. До того ж, проаналізувавши Додаток до свідоцтва 06-0064/2023 від 06 вересня 2023 року «Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестацію) яких проведено у Випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ», встановлено наступне: Свідоцтво та Додаток до свідоцтва не містить інформації про компетентність випробувальної лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» на здійснення випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022, а саме щебенево-піщаних сумішей (ЩПС). Таке СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0064/2023 вид 06.09.2023 року з Додатком до свідоцтва (сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювано вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку (атестація) яких проведено у випробувальній лабораторії ТОВ «ТАРТЕХ» містить інформацію про відповідність вимогам ДСТУ 9177-2:2022, лише на матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а не на щебенево-піщані суміші (ЩПС). Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 3. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Учасником обов’язково надається: - протоколи сертифікаційних випробувань, видані акредитованою/атестованою випробувальною лабораторією, що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». На виконання цього, ПП «Ріалбуд» було надано «Протокол» №197 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань суміші асфальтобетонної АСГ.Др.Щ.Б1.НП.І.БНД 70/100 та «Протокол» №200 – С від 12.09.2023 рік сертифікаційних випробувань емульсії бітумної дорожньої ЕКШ-50, зазначені проколи були видані ТОВ «Будівельна Лабораторія». Проте, дана ТОВ «Будівельна Лабораторія» не містить акредитації/атестації на проведення випробувань, що підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно, враховуючи наданий «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації. Оскільки, така сфера не містить інформацію про акредитацію/атестацію ТОВ «Будівельна Лабораторія», що підтверджує атестацію/акредитацію, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно». Отже, в наданому документі АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ» №20366 з відповідною сферою акредитації відсутні вимірювання за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Отже, беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Замовник неправомірно визначив переможцем ПП «Ріалбуд», тендерна пропозиція якого повинна бути відхилена на підставі вимог тендерної документації та положень Особливостей. Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 406a80521ccd429a8d7da443642f689f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Дата розгляду скарги: 11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.01.2024 13:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.01.2024 10:40
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: a5f1c436a9b84dd7bde47d9419a9405f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.c2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2023 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2023 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19661-р/пк-пз від 06.12.2023, МИРОНІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-012128-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінаційних умов ТД

Номер: 7e7a0c8827024e5088d142422cd421b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-012128-a.b1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимог 21 листопада 2023 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, доріг, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-11-21-012128-a. Готуючи свою тендерну пропозицію та ознайомившись з вимогами тендерної документації, нашим підприємством було виявлено дискримінаційні вимоги тендерної документації. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Учасником обов’язково надається: - чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно. та чинні висновки за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування; Детально вивчивши формулювання даної вимоги, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та вимагаємо виключити з тендерної документації (з Додатку 2) вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції чинних висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що видані Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування. Така позиція ґрунтується на наступному: Наше підприємство має у власності власний асфальтобетонний завод, який планується використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. На власний асфальтобетонний завод у нашого підприємства наявні усі необхідні правовстановлюючі документи. На усю продукцію, що випускається власним АБЗ у нашого підприємства наявні протоколи підбору, паспорти (сертифікати) якості на асфальтобетонну суміш та паспорти (сертифікати) якості на використовувану емульсію бітумну. Однак, наше підприємство не замовляло та не проходило процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, відповідно не має змоги надати у складі тендерної пропозиції чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією. Повідомляємо, що нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно-епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш. Ознайомившись із потенційними АБЗ, які розташовані і здійснюють діяльність в приблизній близькості до місця виконання робіт, нами було встановлено, що жоден із таких АБЗ не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, відповідно не має змоги надати нашому підприємству (у разі купівлі у такого АБЗ асфальтобетонної суміші) чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією. Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуьб використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією і така практика підтверджує факт дискрмінаційності зазначеної вимоги. Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 11383-р/пк-пз від 25.07.2023 року (копія якого додається до цієї вимоги), а також у рішення № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 (копія якого також додається до цієї вимоги). Щодо атестації/акредитації випробувальної лабораторії згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції. Звертаємо увагу, що зазначений сертифікат відповідності № UA.OD.CI.0019-23 від 19 квітня виданий на підставі протоколів випробувань, випробувальною лабораторією ТОВ «Будіндустрія ЛТД» що акредитована/атестована згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025. На підтвердження надаємо посилання на реєстр випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC - https://naau.org.ua/userfiles/files/17025-VL_24_11_2023.pdf В вищезазначеному реєстрі міститься інформація що ВЛ ТОВ «Будіндустрія ЛТД» є акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025, інформація міститься за порядковим номером 20790. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Отже, так як інформація про атестацію/акредитацію випробувальної лабораторії, є публічною що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. ВИМАГАЄМО, внести зміни в частині вимоги надання документу що підтверджує атестацію/акредитацію. Щодо надання паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), сумiші пiщано-цементні, пісок природний, камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]) Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій паспортів / сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші (ЩПС), сумiші пiщано-цементні, пісок природний, камені бортові, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]). Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9630-р/пк-пз від 29.06.2023 (скарга ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" в межах процедури закупівлі UA-2023-06-08-005454-a).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Інформуємо Вас, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині з урахуванням Вашого звернення.
Статус вимоги: Задоволено