• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою та реєстрація права користування земельними ділянками)

Розробка документації із землеустрою та реєстрація права користування земельними ділянками під об’єктами трубопровідного транспорту в Державному земельному кадастрі України та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-12-14-003750-a

Завершена

83 836 249.99 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 90 000.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2017 14:16 - 18.02.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на неправомірні рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4f7e7bf185474f59906f43fe749f0bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-29-000535-a.c3
Назва: Скарга на неправомірні рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-12-29-000535-a ПАТ «Укртрансгаз» (далі - Замовник) проводить закупівлю послуг «Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою та реєстрація права користування земельними ділянками)». Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій - лот № 4 «Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою та реєстрація права користування земельними ділянками по філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)», участь у закупівлі брали наступні учасники: ТОВ «Земля-2000» (код ЄДРПОУ 31924096) ПП «РІГА» (код ЄДРПОУ 20820202) MGGP SPÓŁKA AKCYJNA (PL-KRS 0000042514) ДП «ХЕРСОНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПIДПРИЄМСТВО ГЕОДЕЗIЇ, КАРТОГРАФIЇ ТА КАДАСТРУ» (код ЄДРПОУ 38922252) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» (код ЄДРПОУ 38922252) ПП «Укрспецтехнологія» (код ЄДРПОУ 32076699) ПП «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "МЕРКУРІЙ-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 35192500) ДП «Науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код ЄДРПОУ 00699773) Відповідно до протоколу №17/119-р1-л4 розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2018 пропозицію ПП "РІГА" (далі - Скаржник) було відхиллено на підставі п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. ПП «РІГА» наголошує, що не погоджується з вищезазначеним протокольним рішенням про відхилення пропозиції. Згідно з вимогами п. 1.1 та 1.2 додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям , учасник повинен надати наступні документи  Скан-копія з оригіналу або копії довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника про наявність у володінні та/або користуванні учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг з розробки документації із землеустрою та реєстрації права користування земельними ділянками, а саме: - приймачі GPS/GNSS – не менше 1 од.; - електронні тахеометри – не менше 1 од.; - офісної техніки, у тому числі: - комп’ютери – не менше 5 одиниць; - принтери - не менше 3 одиниць; - програмного забезпечення необхідного для якісного надання послуг з розробки документації із землеустрою та реєстрації права користування земельними ділянками; - транспортні засоби, що будуть залучені для надання послуг - не менше 2-х одиниць.  Скан-копії з оригіналів та/або копій документів (чинних на дату розкриття тендерної пропозиції), що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) вимірювальних приладів необхідних для надання послуг, яка надається на вимогу п. 1.1. даного додатку. Скаржником у своїй тендерній пропозиції надано довідку довільної форми про наявність на балансі підприємства власного обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено все обладнання яке знаходиться у власності підприємства. Слід зазначити, що в жодному з пунктів/розділів тендерної документації не зазначено вимоги, що у даній довідці має бути зазначено лише сертифіковане в установленому законом поряду обладнання. Також заявник Звертаємо увагу на те, що відповідно до вимогами п. 1.1 та додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Замовник вимагає в підтвердження кваліфікаційних вимог наявність не менше одного GPS/GNSS приймача, тоді як Скаржник надав документи, що володіє трьома GPS/GNSS приймачами з підтвердженням проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) даних вимірювальних приладів. Обладнання щодо якого не подано документи які підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) вимірювальних приладів а саме: приймачі GPS Trimble R3 – 2 одиниці дійсно знаходяться у власності підприємства, але на разі не використовуються нами. У випадку виникнення потреби у використанні даних приладів, повірка вищезгаданих приймачів може бути проведена протягом одного робочого дня. Щодо не відповідності банківської гарантії Скаржника вимогам тендерної документації, в частин її терміну дії, повідомляємо що відповідно до п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації розміщеної на веб-сайті Уповноваженого органу кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 22.02.2018 17:30, дата і час розкриття -22.02.2018 17:32. Отже враховуючи положень статті 253 Цивільного кодексу України та зміст банківської гарантії наданої у складні тендерної пропозиції її дія закінчується 22 червня 2018 року, що складає 120 днів. Проте будь – яка вимога Замовника, в останній день строку, повинна бути вчинена з дотриманням вимог статі 255 Цивільного Кодексу України, тобто, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Така ж позиція викладена і банком у листі який додається. В протоколі №17/119-р1-л4 розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2018 як причина відхилення тендерної пропозиції ПП «РІГА» також заначено - порушення вимоги п. 3.1. додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів», учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів відсутні ЄДРПОУ контрагентів з якими укладено аналогічні договори, крім ЄДРПОУ контрагента ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго», яке вказано невірно). Тоді як в п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» декларується, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції. Оскільки п 3 додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» окрім довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів передбачено надання у складі тендерної пропозиції відгуків про виконання учасником аналогічних договір та договорів про виконання робіт/надання послуг з розробки документації із землеустрою, де власне і міститься інформація про коди ЄДРПОУ контрагентів, з впевненістю можна віднести таку помилку до не суттєвих оскільки відсутність такої інформації в довідці містить виключно формальний характер та не свідчить про навмисне приховування таких даних Скаржником чи невідповідність його тендерної пропозиції кваліфікаційним критерії до учасників торгів. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише па підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст. ст. 18, 25 Господарського кодексу України, органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Отже, Замовником, відхиливши тендерну пропозицію, грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «РІГА» та допустити до участі у аукціоні. 3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги. Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги на 2 арк. 2. Лист банку щодо терміну дію банківської гарантії на 1 арк.
Опис причини скасування: Скаржник Приватне підприємство "РІГА" не вважає рішення Замовника незаконним. Скаржник Приватне підприємство "РІГА" погоджується із обрахунком строків дії банківської гарантії, які застосовано Замовником. Скаржник Приватне підприємство "РІГА" погоджується із невідповідністю кваліфікаційним вимогам його тендерної пропозиції в частині відсутності документів про повірку (сертифікацію) вимірювальних приладів, зазначених Скаржником у довідці про обладнання, необхідне для виконання робіт, поданої в складі тендерної пропозиції у згаданій вище процедурі закупівель. Скаржник Приватне підприємство "РІГА" погоджується із невідповідністю кваліфікаційним вимогам його тендерної пропозиції в частині вад довідки про досвід виконання аналогічних договорів, поданої в складі тендерної пропозиції.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.04.2018 21:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.04.2018 18:11
Задовільнена: Так
Автор: ПП "РІГА", Пилипчук Роман Борисович +380973688120 r.pylypchuk.88@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення що до кваліфікаційних вимог до учасників

Номер: f81fbde449ec464586face37ee22994d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-29-000535-a.a2
Назва: Вимога про усунення порушення що до кваліфікаційних вимог до учасників
Вимога:
В Додатку II до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників торгів" п.3.5 вимагається надання Довідки-характеристики обласного управління Держгеокадастру. Даний вид документа не має офіційного статусу та не передбачений жодними нормативними документами, про що і повідомлено у відповіді на наше звернення до Київського обласного управління Держгеокадастру. Вважаємо, що вимога про надання Довідки-характеристики, є такою, що суперечить чинному законодавству, а саме Статтям 5, 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі ст.ст. 18, 23 Закону України "Про публічні закупівлі» підлягає вилученню з тексту тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету (протокол №17/119-зм-2 від 06.02.2018) внесено зміни до тендерної документації, а саме: п. 3.5 Додатку II до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників торгів" виключено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Що до кавліфікаційних критеріїв до учасників

Номер: 2a86095df7644929a2a2d9755fa834cb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-29-000535-a.a1
Назва: Що до кавліфікаційних критеріїв до учасників
Вимога:
Законодавством передбачено повноцінна робота фірми, якщо у ній працює 1 сертифікований інженер-геодезист, якого достатньо для контролю якості робіт. При великих обсягах робіт залучаються інші геодезисти без сертифіката. Вимога про двох сертифікованих інженерів-геодезистів є такою, що суперечить законодавству. Така вимога є незрозумілою. Просимо привести кваліфікаційні критерії у відповідність законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вимогу «Щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників» повідомляємо наступне: 1) Згідно норм ЗУ «Про топографо-геодезичні і картографічну діяльність», в разі наявності в складі суб’єкта господарювання за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста то даному суб’єкту надається право здійснювати діяльність виключно з проведенням топографо-геодезичних робіт (без права виконання робіт із землеустрою). 2)Згідно статті 5-1 даного Закону, для отримання відповідного сертифікату інженера-геодезиста складають кваліфікаційний іспит, яким підтверджується професійна компетентність особи, рівень кваліфікації і знань як виконавця топографо-геодезичних робіт. Сертифіковані відповідно до цього Закону інженери-геодезисти, зобов’язані періодично в установленому порядку підвищувати свою кваліфікацію, для забезпечення якісного проведення топографо-геодезичних робіт. Також, сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних робіт. 3) Даним Законом в свою чергу не обмежено відповідного суб’єкта господарювання щодо наявності в його складі за основним місцем роботи і більшої кількості сертифікованих інженерів-геодезистів для якісного проведення виключно топографо-геодезичних робіт у великих обсягах. 4) Враховуючи кількість земельних ділянок, під об’єктами трубопровідного транспорту (що мають загальнодержавне значення), їх площі територіальне розташування, з метою отримання Товариством якісних результатів топографо-геодезичних матеріалів (робіт), які входитимуть до складу документації із землеустрою, ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» вважає, що у складі відповідного учасника за основним місцем роботи повинно бути не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів, які відповідатимуть за якість проведення топографо-геодезичних робіт. 5) Беручи до уваги вищезазначене, ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» вважає вимогу про усунення порушення безпідставною та необґрунтованою, оскільки не відбулося жодного порушення , яке б необхідно було усунути, згідно норм чинного законодавства в сфері землеустрою.
Статус вимоги: Відхилено