• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія)

Закупівля здійснюється на січень - грудень 2024 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

2 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 800.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 11:45 - 13.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: df73d41b07a0411f8840927ef960b683
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-006212-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
на дискримінаційні умови документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2023 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2023 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України №19649-р/пк-пз від 06.12.2023 року, замовником внесені зміни до Тендерної документації.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 4827af3c90544da483a86578d4ea855f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-006212-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п.15 Додатку 3: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, передбачених п.12 цього додатку, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 3).Для підтвердження наявності Центру обслуговування споживачів на території Полтавської області Учасник повинен надати довідку від НКРЕКП з підтвердженням даної інформації. Форма 1 до Додатку 3 Довідка про власний центр обслуговування споживачів 1 Юридична адреса центру обслуговування споживачів Учасника 2 Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів Учасника 3 Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів Учасника 4 Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів згідно встановленого графіку. Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів, а також положення про центр обслуговування споживачів, додаються. Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1 до додатка 3) учасник в складі тендерної пропозиції надає: - Положення про Центр обслуговування, яке затверджено у встановленому законодавством порядку; - На підтвердження наявності права власності (користування) нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів, Учасник надає копію(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів. Відомості щодо вартісних показників даного майна (оренди даного майна) можуть бути приховані Учасником. 15.1. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Полтавської області або посадової особи, з робочим місцем на території Полтавської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (довідка надається за формою 2 до Додатку 3). Форма 2 до Додатку 3 Довідка про наявністьвласного структурного підрозділу Учасника 1. Назва та юридична адреса власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця ) 2 Фактична адреса та телефонвласного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та контактний телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів 3 Графік проведення особистого прийому споживачів Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, положення про власний структурний підрозділ (або посадова інструкція та наказ на призначення посадової особи учасника), а також довідки від ОСР додаються. Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали) На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2 до додатка ___) учасник в складі тендерної пропозиції надає: - Копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника. Відомості щодо вартісних показників даного майна (оренди даного майна) можуть бути приховані Учасником. - Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому; - Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів; - Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Полтавської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); - Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договориелектропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані в поточному році. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією. Скаржником створено власний Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" за місцезнаходженням: 79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 1 Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», затвердженого Наказом директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД, як і Замовник . Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» також має свою електронну пошту, адреса якої, зокрема, зазначена і на веб-сайті ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (gasenergo2019@gmail.com), за допомогою якої Замовник має можливість здійснювати комунікацію з ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Проте Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Дніпропетровської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, ознайомившись з Вашою вимогою, прийнято рішення про внесення змін в ТД
Статус вимоги: Задоволено