-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бланки службових посвідчень
Завершена
221 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2023 11:41 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
669e04f7a60743db85f4be30cd4a5bc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-006048-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості), юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ¬ Закон), або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Потенційний учасник ознайомившись із вимогами та положеннями тендерної документації Замовника, вважає, що тендерна документація складена не у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, містить дискримінаційну вимогу та положення, які суперечать та не відповідають спеціальному законодавству, зокрема, у частині опису технічної специфікації предмету закупівлі, з огляду на наступне:
Додатком 4 до тендерної документації Замовник вимагає:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі
Бланки службових посвідчень
№ з/п Характеристика товару Опис
5 Офсетний друк Фарбовість згідно технічного опису до Постанови КМУ за
№ 1137 від 27.12.2018 р.
8 Персоналізація Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку.
При цьому, Замовником встановлено, що технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1137 (далі ¬ Постанова №1178), а також технічні характеристики Товару мають відповідати технічним вимогам до бланку службового посвідчення посадових осіб Державної податкової служби України та її територіальних органів з безконтактним електронним носієм згідно з вимогами наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 (далі – Наказ № 899).
Пунктом 8 Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1137 «Технічний опис бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм» , встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначається найменування органу, що видав посвідчення:
для інших державних службовців та працівників органу виконавчої влади - відповідний орган виконавчої влади.
Найменування органу зазначається шрифтом Arial розміром від 10 до 14 пунктів, максимальна кількість рядків - шість.
Пунктом 8 Додатку 2 до до Інструкції щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (п. 1.5 Інструкції) «Технічний опис посвідчення працівника Державної податкової служби України та її територіальних органів (у редакції ДПС України від 14.12.2022 № 899), встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Зі зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, В:127), за схемою HSV (Н:231, S:100, V:49), Hex:00137F зазначається напис такого змісту: «Державна податкова служба України».
Статтею 117 Конституції України, як актом найвищої юридичної сили, передбачено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Відповідно до положень статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Разом з цим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, вказує, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, з огляду на тендерну документацію, вважає за необхідне окрім встановлення в власних технічних вимог до предмета закупівлі вказаних відповідно до положень статті 23 Закону, додатково включив вимоги спеціального законодавства щодо виготовлення бланка службового посвідчення, які є обов’язкові до виконання та не мають суперечити тендерним вимогам Замовника.
Так, технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказом ДПС України від 14.12.2022 № 899.
Проте, ані вказаний нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України ані зазначений спеціальний Наказ ДПС України не містять вимогу щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
На підставі встановленого, Замовником порушено відповідні вказані вище положення Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 у частині нанесення тексту, які встановлють, що персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку, і не містить положення щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
Таким чином, Замовник має виключити вимогу що не відповідає законодавству у частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме
«Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку», шляхом виключення з тендерної документації нанесення тексту офсетним способом друку».
.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 23.11.2023 15:10
Дата подачі:
23.11.2023 15:10
Вирішення:
Добрий день. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено