• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

8 611 355.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 86 113.55 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 11:34 - 15.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ Укренерго Захід

Номер: 505c0e0ee4f14f6ab0baca28840a298b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-005751-a.c3
Назва: Скарга до АМКУ Укренерго Захід
Скарга:
Скарга до АМКУ Укренерго Захід (Дискримінаційні умови)
Дата розгляду скарги: 07.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2023 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.12.2023 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2023 року №19744-р/пк-пз, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-21-005751-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Томашевська Катерина 380930182022 0970052006solo@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного договору

Номер: ab29c41fe673434c8927e22f13c1dee6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-005751-a.c2
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів, замовник вимагає надати виконаний договір аналогічний предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 148 000 м2 у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль. Така вимога звужує коло потенційних Учасників. Наша компанія має багаторічний досвід надання послуг з прибирання, в тому числі з прибирання об’єктів з великою площею (приблизно 100 000,00 м.кв ) та з розгалуженою мережею по всіх областях України за декількома договорами одночасно. Маємо багато позитивних відгуків від Замовників щодо якості наданих послуг. Проте в нас відсутній договір, в якому прибиралась саме така площа, як вимагається. Для можливості прийняти участь в тендерній закупівлі , просимо Вас внести зміни в тендерну документацію в частині кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору та передбачити можливість підтвердження досвіду надання послуг з прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 148 000 м2 з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль за декількома договорами сумарно та в будь який період.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Замовником планується внести зміни до тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів, проте, після розгляду скарги UA-2023-11-21-005751-a.c3 Уповноваженим органом.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 196f50d9da784ba79ed5b5736e234b06
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-005751-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
У ході розгляду тендерної документації з додатками до неї та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі Пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації учасник в складі Пропозиції повинен подати довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 148 000 м2 ; у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Далі, встановлена вимога надання договору(-ів) або витягу-(ів) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі, наданого згідно пп. 3.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). Встановивши вимогу щодо наявності аналогічного договору у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори у період раніше визначеного вимогою, зокрема з 2018 по 2020 роки. Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, термінів, а й обсягів (об’ємів) надання основних послуг. При цьому, тендерна документація не передбачає можливість підтвердити обсяги надання послуг, як одним договором, так і сумарно кількома договорами. Також зазначаємо, що для підтвердження обсягу надання послуг, Ми, як потенційний учасник, маємо можливість надати ще один чи кілька аналогічних договорів, але через дискримінаційний критерій щодо періоду виконання договору, позбавлений можливості підготувати свою Пропозицію належним чином. Зазначаємо, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього нашого багаторічного досвіду, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) та вимоги Замовника надати копію аналогічного договору(-ів) та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі є законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо періоду, терміну виконання та обсягу послуг аналогічного договору. Зазначаємо, що вимога Замовника про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 148 000 м2 ; у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме виключити вимоги щодо наявності в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на прибирання приміщень (в тому числі прибудинкових територій) загальною площею не менше 148 000 м2 ; у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль або надати можливість підтвердження аналогічного досвіду як одним договором, так і сумарно кількома договорами без встановленого обмеження, як період.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Замовником планується внести зміни до тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів, проте, після розгляду скарги UA-2023-11-21-005751-a.c3 Уповноваженим органом.
Статус вимоги: Задоволено