• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95-5000л

Завершена

274 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 745.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 10:54 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі

Номер: 62b7a54cac29453aa1b3787154d0d9ba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-004291-a.b1
Назва: Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі
Вимога:
Замовником у тендерній документації за вказаною Процедурою закупівлі (надалі – Документація) встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства. вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови Документації, які встановлені Замовником щодо обох лотів Процедури закупівлі. Замовником щодо обох лотів Процедури закупівлі. Додатком 1 Документації визначені технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток № 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. встановлені наступні умови: «у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності «Учасника» на мережу АЗС в кількості не менше 2 штук в межах м. Біла Церква…». Тобто, вважаємо дискримінаційними і незаконними умови Документації, згідно з якими в учасника мають бути саме власні АЗС в межах м. Біла Церква, що має бути підтверджено відповідними документами у складі тендерної пропозиції. Вимагаючи від учасників наявність виключно власних АЗС, Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів рів. Вимоги Документації щодо наявності в учасника саме власних АЗС звужують коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови договору за результатами тендеру із залученням партнерських АЗС. Дані вимоги, є дискримінаційними по відношенню до інших учасників ринку та дають підстави вважати, що Замовник орієнтований на певне коло учасників ринку. Разом з тим, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме власні АЗС у межах міста Біла Церква, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Звертаємо увагу! З даного питання існує практика Колегії АМКУ, Отже, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель тощо, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи викладену вище інформацію, вважаємо, що органу оскарження необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних умов, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження, та пр Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує мету Закону, зокрема, щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси. ДОДАТОК 1 .» Якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися копією сертифіката відповідності для серійного виробництва, виданого органом з сертифікації продукції, який акредитований в державній системі сертифікації УкрСЕПРО, або копією «Свідоцтва про визнання», яке видається в системі УкрСЕПРО, якщо продукція вже сертифікована в країнах СНД. Підтвердженням якості з боку Учасника є копії документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат (паспорт) якості) з терміном дії, дійсним на період дії договору - до 31.12. 2023 року.» З 01.01.2018 р втратив юридичну силу Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію и сертифікацію» №46-93 та, відповідно, припинила своє існування Державна система сертифікації України (більш відома під своїм колишнім назвою - система УкрСЕПРО),а саме : -ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування" - ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення" - ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі" - ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій" - ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції" - ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення" - ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи" - ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується" - ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації" - ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення" - ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління" - ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис" - ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції" так як сертифікати зареєстровані в реєстрі системи сертифікації УкрСЕПРО не видаються та не є дійсним Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Замовник є комунальним підприємством і потребує підтвердження гарантії безперервності постачання пального та оптимальної відстані від виробничої бази підприємства з метою економії пального.. Заправка автотранспорту здійснюється відповідно до потреб «Замовника», необхідно зазначити, що організація виробничого процесу діяльності підприємства відповідає вимогам безперервності надання послуг та роботи аварійно – диспетчерської служби, що потребує цілодобової заправки автотранспорту підприємства. Тому, зазначені вимоги не дискримінують Учасників торгів, не обмежують їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах, тому Замовник не вбачає допущених ним порушень вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. 2. ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, є діючим нормативним документом ,затвердженим Наказом від 28.05.2015 № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні. Відповідно до ст.1 Закону України «Про стандартизацію» 20) стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Тому вимога щодо наявності сертифікату відповідності товару вимогам ДСТУ 7687:2015 повністю відповідає нормативним актам та є обгрунтованою .
Статус вимоги: Відхилено