• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вивіска інформаційна (виготовлення та монтаж) на будівлю Головпоштамту, м. Київ, вул. Хрещатик, 22

Магазинні меблі (Вивіска інформаційна (виготовлення та монтаж) на будівлю Головпоштамту, м. Київ, вул. Хрещатик, 22)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2018 17:22 - 19.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування результатів тендеру

Номер: ed261c639ef749fbb8ea4be6f54785db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-06-001871-a.c1
Назва: Скасування результатів тендеру
Вимога:
Просимо скасувати результати Закупівля №2332601 Вивіска інформаційна (виготовлення та монтаж) на будівлю Головпоштамту, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 у звязку з тим, що техничні характеристики, запропоновані переможцем ООО БИК ГРУПП" у комерційній пропозиції та техничній специфікації не відповідають технічним вимогам тендерної документації.
Вирішення: Вітаємо! Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі Закон). Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, повідомляємо, що вимогами тендерної документації зі змінами до процедури закупівлі Магазинні меблі (Вивіска інформаційна (виготовлення та монтаж) на будівлю Головпоштамту, м. Київ, вул. Хрещатик, 22) (код ДК 021:2015 - 39170000-4), номер закупівлі № UA-2018-04-06-001871-a, згідно з пунктом 3 додатку 4 учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація, а саме: згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди, довільної форми. ТОВ «Бік Груп» в складі тендерної пропозиції, завантаженої 23.04.2018 до електронної системи закупівель ProZorro,в тому числі наданий гарантійний лист, згідно з яким ТОВ «Бік Груп», як учасник тендеру Магазинні меблі (Вивіска інформаційна (виготовлення та монтаж) на будівлю Головпоштамту, м. Київ, вул. Хрещатик, 22), код ДК 021:2015 - 39170000-4, гарантує виконання робіт згідно технічного завдання, наведеного в додатку 3 до тендерної документації. Тобто умови Замовника, встановлені в тендерній документації для цієї закупівлі, були виконані учасником. Після завершення аукціону система автоматично запропонувала постачальника, що вказав найнижчу ціну - ТОВ "БІК ГРУП". Таким чином, Замовник має право прийняти пропозицію, обраного системою учасника, у разі відповідності її кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації. У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено