• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі)» Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.

Завершена

506 410.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 532.05 UAH
Період оскарження: 21.11.2023 10:40 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: f8212e4bcb74459baf819c0c08c5b2fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-21-003801-a.b1
Назва: ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку № 3 до тендерної документації – « Медико-технічні вимоги на закупівлю ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі)» Вами зазначені вимоги до предмету закупілі, а саме пункт 1.4. Додаток №3 « Cпроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційного представника виробника на території України (представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження), що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінал такого гарантійного листа та копію документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника (якщо лист наданий офіційним представником, а не виробником). Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 75% від строку виготовлення». Вважаємо , що встановленими вимогами тендерноı̈ документаціı̈ здійснено порушення прав та законних інтересів потенційних учасників , а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону Украı̈ни “Про публічні закупівлі”: добросовісноı̈ конкуренціı̈ серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінаціı̈ учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, фактично, порушено норму частини четвертоı̈ статті 5, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України “Про публічні закупівлі” Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу, а саме: - Змінити пункт 1.4 Додатку № 3, в частині «Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України)» вказавши, що даний Гарантійний лист необхідно надати від Учасника У разі, якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації із закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі)» Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет UA-2023-11-21-003801-a повідомляємо наступне. Публічні закупівлі здійснюються відповідно до встановлених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів, котрі передбачають поряд із принципом недискримінації учасників також і максимальну економію та ефективність проведення закупівель. У зв’язку із цим, на підставі положень вказаного закону, уповноважена особа розробляє, затверджую та оприлюднює тендерну документацію під час проведення конкретної закупівлі, у якій зазначає єдині для всіх учасників закупівлі кваліфікаційні критерії, вимоги та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 22 даного Закону у тендерній документації поряд із обов’язковою інформацією, зазначеною у частині другій, може міститися також інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Що ж до практики органу оскарження, то значною кількістю рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовлено у задоволення скарг, які подані скаржниками з вимогою зобов’язати замовників внести зміни до тендерної документації в частині виключення положення про необхідність надання листів авторизації. Тому, вважаю за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Статус вимоги: Відхилено