-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Завершена
3 515 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 150.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2023 09:40 - 05.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо надання права власності
Номер:
dedf5e30d1f74cb78e026ae9668a32e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-001746-a.c2
Назва:
Щодо надання права власності
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами було внесено зміни до тендерної документації, видалено вимоги про надання Довідки (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться в межах адміністративної області знаходження об'єктів для постачання електричної енергії Замовника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Проте не видалено вимогу про надання копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника та Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу, адже вона втратила свою суть і також не стосуюється предменту закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2023 17:36
Вирішення:
Повідомляємо, що згідно Вашого запиту до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
c1db363e59024d4383e7a45a334cee90
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-21-001746-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ч.6 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»
Оголошення про закупівлю складено з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому Учасник на виконання нових державних будівельних норм «Інклюзивність будівель і споруд», які впроваджують обов’язкове влаштування безперешкодного доступу для всіх маломобільних груп населення, у тому числі, людей з інвалідністю, зокрема, введені чіткі обов'язкові параметри влаштування безпечних пандусів при будівництві або реконструкції житлових і громадських об’єктів, повинен надати документ, який засвідчує виконання цієї умови в будівлі його діяльності в межах адміністративної області знаходження об'єктів Замовника для постачання електричної енергії, а також учасник надає Висновок щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян або стосовно будівлі, яка орендується учасником в межах адміністративної області знаходження об'єктів для постачання електричної енергії Замовника.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Окрім того, що ці вимоги Тендерної документації є незаконними та такими, що порушують Особливості, а саме:
Дані вимоги є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційними, безпідставними та такими, що не дозволяють нам прийняти участь у даній закупівлі на рівні з іншими учасниками. Державні будівельні норми, включаючи ДБНВ.2.2-40:2018, поширюються на проектування, будівництво нових та реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення існуючих житлових будинків та громадських будівель та споруд. Тобто, жодним чином не стосується постачання електроенергії, що є предметом даної закупівлі. Фактично ж, дані вимоги усувають від участі всіх суб’єктів господарювання, місце провадження господарської діяльності яких не відповідає ДБН В.2.2.-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Дана обставина жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом.
Також, дані вимоги жодним чином не впливають на якість або будь-які інші показники надання послуг, а штучно обмежують участь для потенційних учасників. Даний документ оформлюється за бажанням суб’єкта господарювання на платній основі, що створює фінансове навантаження на нас. Ми не маємо фінансової можливості оформити даний документ та не зобов’язані його оформлювати/отримувати. Якщо ж у висновку експерта буде зазначено, що місце провадження господарської діяльності Скаржника є недоступним для маломобільних груп населення, Скаржник не зможе ані взяти участь в закупівлі, ані здійснити будь-які заходи для усунення даних невідповідностей. Отже, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
2) Відповідно до п.5 додатку 5 до тендерної документації: Ми погоджуємося, що запропонована цінова пропозиція не повинна бути нижча середньої ціни ринку «на добу наперед» (РДН) ОЕС України за період 10 днів до дня оголошення закупівлі згідно публічних даних розміщених АТ«Оператором ринку» (на сайті https://www.oree.com.ua/), а за не відповідності пропозиції вимозі, що встановлена цим пунктом - вона буде підлягати відхиленню.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Кожен Учасник сам вправі встановлювати ціну тендерної пропозиції. Законом передбачено можливість Замовника встановлювати лише очікувану вартість закупівлі. Нижня межа ціни не передбачена неормативими актами. Закон України «Про публічні закупівлі» п.3 ч.1 ст.1 встановлює: аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Дана межа встановлена задля усунення демпінгу цін. Замовник встановив власну, не підкріплену жодним нормативним актом, нижню межу ціноутворення, що дискримінує Учасників, зокрема і ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», які беруть участь у тендерах згідно чинного законодавства, а не правил, встановлених Замовником самостійно.
Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
3) Відповідно до ч.6 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Учасник надає документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити всі оскаржувані нами вимоги , які зазначені вище.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити всі оскаржувані нами вимоги.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року -
ПРОСИМО:
Внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 11:50
Вирішення:
Повідомляємо, що згідно Вашого запиту до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено