-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»)
Завершена
173 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 18:24 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Операція утилізація до клінічних відходів НЕ застосовується
Номер:
00f3f88858f84425a96b4e9403e9e72f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-017251-a.c3
Назва:
Операція утилізація до клінічних відходів НЕ застосовується
Вимога:
У підпункті 1 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати:
) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів:
- клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;
- відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів;
В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг»
31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення.
Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Утилізація» не застосовується.
Згідно Наказу №1602Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року від 06.09.2022року:
Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1
«До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського
засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження)
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження)
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження)
6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження)
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються.
Наказ МОЗУ №1602 Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року ДАЄ ЧІТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО САМЕ НЕОБХІДНО РОБИТИ З ВІДПОВІДНИМ ВИДОМ ВІДХОДІВ. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 4, операція "утилізація" не застосовується до відходів предмету закупівлі.
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «утилізація» до клінічних та подібних їм відходів, адже до цих відходів вона не застосовується.
Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель і збереження конкурентного середовища, вимагаємо викласти підпункт 1 пункту 5 Додатку 4 в наступній редакції:
Надати копію ліцензії (або наказу про видачу ліцензії) на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження) виданої Уповноваженим органом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога утилізація до відходів к.В 23.11.docx 23.11.2023 12:05
Дата подачі:
23.11.2023 12:05
Вирішення:
Шановний Усчасник!
Відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - він має 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами, який, в свою чергу, має: 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень.
Керуючись вище вказаними ДК "утилізація" застосовується згідно чинного законодавства відповідно до відходів лікарень.
За чинним законодавством до медичних відходів лікарень категорії В операція «Утилізація» застосовується.
Вимога відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови тендерної докуменитації суперечать один одному.
Номер:
4aadff52ad614aefa54ffec367f1d4bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-017251-a.b2
Назва:
Умови тендерної докуменитації суперечать один одному.
Вимога:
Шановний замовнику! В п 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, ви вимагаєте:
- надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу);
В наступному пункті 2.1. Ви вимагаєте надати :
надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»
Умовами ТД ви забороняєте залучати цистерни до виконання умов договору і у наступному ж пункті ви вимагаєте надати навчання з навантаження та опорожнення цистерн.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля збереження вимог ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та конкурентного середовища. Та викласти даний пункт у наступній редакції:
- довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також уповноваженого з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 12:03
Вирішення:
Шановний Учасник!
Програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами» передбачає, відповідно до назви, як спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, так і щодо осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.
Програма зі спеціального навчання та залучення до перевезення певного транспортного засобу - різні речі!
Також використання цистерн не передбачається з логічних очевидних підстав - медичні відходи категорії В не можуть перевозитись в ємностях, що призначені для перевезення зовсім інших небезпечних речовин.
Саме тому вимога "надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами»" не суперечить іншій вимозі "надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу)", а розуміється вцілому як безпочереднє навчання в межах програми забуваємо, що програма має в собі спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій!
Отже, умови тендерної документації не суперечать один одному, а вимога відхилена!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Два уповноважених з безпеки на транспорті
Номер:
787fac1f7d394d608f27612f1bd3a48c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-017251-a.b1
Назва:
Два уповноважених з безпеки на транспорті
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті).
З огляду даної вимоги не зрозуміло, чим обумовлена необхідність наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до кадрових вимог провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (затверджених постановою КМУ № 446 від 13.07.2016 р.) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).». Враховуючи зазначене, законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки законодавством не встановлено обов’язкову наявність саме двох уповноважених з безпеки на транспорті – зазначена вимога є дискримінаційною, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, не брати на себе обов'язки контролюючих органів, та скасувати вимогу щодо наявності саме двох уповноважених з безпеки на транспорті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 12:03
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
ЗАКОНОДАВЕЦЬ ВКАЗАВ "ПРАЦІВНИКІВ", А НЕ ПРАЦІВНИКА!
ОТЖЕ, ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ОДИН ПРАЦІВНИК ТА ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ - ДВА (МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ - ПРО ЩО НЕ ДЕТАЛІЗУЄТЬСЯ)!
ПОРЯД З ТИМ ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ, ЩО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ КОНКРЕТНУ КІЛЬКІСТЬ ЧИ БІЛЬШУ, НІЖ ДВА, А ВКАЗАВ про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). ТАКИМ ЧИНОМ ОПИСАНА ВИМОГА НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ!
Вся документація відповідає чинному законодавству України. Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено