-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна для утримання вулично-шляхової мережі в зимовий період (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34920000-2 – Дорожнє обладнання)
Торги відмінено
9 238 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 191.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 191.60 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 16:45 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a3df2bf4003748619d3fea4d2bc959a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-016029-a.b1
Назва:
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити п.п. 3.2.1. п. 3.2. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по договорах, наданих згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до чинного законодавства України перевірка правильності/відповідності первинних бухгалтерських документів (у тому числі видаткових накладних та актів приймання-передачі) вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативних актів не належить до повноважень КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва.
Вказані повноваження мають податкові органи під час проведення відповідних перевірок.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога п.п. 3.2.1. п. 3.2. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації порушує чинне законодавство України.
2. Виключити/виправити п. 4 Таблиці Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «4. Поставка (транспортування) Товару повинна здійснюватися у нових біг-бегах заводського пакування з поліетиленовим вкладишем загальною вагою одного не більше 1500 кг. Надати лист-підтвердження виробника щодо такого пакування» та п. 10 Таблиці Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «10. Гарантійний термін зберігання Товару – необмежений».
По-перше – отримання листа-підтвердження від виробника щодо пакування обмежує коло осіб, які мають право взяти участь у процедурі закупівлі лише тими, які мають прямі відносини з виробниками товару. Учасники, які не мають відносин з виробником не зможуть надати відповідний лист, а отже і підтвердити відповідність технічним вимогам Замовника.
По-друге – відповідно до п. 9.8. ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» термін зберігання солі у мішках – 2 роки, а без пакування – необмежений. Тобто, поставка солі у нових біг-бегах з необмеженим терміном зберігання не відповідає вимогам ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 4 та п. 10 Таблиці Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації порушують чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 12:35
Вирішення:
1. Стосовно п.1 Вимоги:
Відповідно до пункту 3 частини 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Як вбачається зі змісту преамбули Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» цей Закон визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
Таким чином, положення згаданого нормативного акта поширюються на всіх суб’єктів господарювання, а вимога, яка викладена у п. 3.1.2 п. 3.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена відповідно до норм чинного законодавства.
Встановленими вище вимогами Замовник не бере на себе функції перевіряючих органів, а хоче отримати повну інформацію, стосовно виконання аналогічного договору.
Враховуючи викладене, нам як Замовнику не зрозуміло, яким чином вимога п.п. 3.1.2. п. 3.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації порушує чинне законодавство України.
2. Стосовно п.2 Вимоги:
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що поставка (транспортування) Товару повинна здійснюватися у нових біг-бегах заводського пакування з поліетиленовим вкладишем загальною вагою одного не більше 1500 кг. Надати лист-підтвердження виробника щодо такого пакування.
Дана вимога встановлена у відповідності до ДСТУ 4246:2003 і не суперечить останньому.
Відповідно до ДСТУ 4246:2003 передбачена можливість пакування солі, зокрема у спеціалізовані контейнери типу «Біг-Бег», що призначені у тому числі для транспортування сипких вантажів.
З приводу вимоги надати лист-підтвердження виробника щодо заводського пакування у нові біг-беги, слід зауважити, що відповідальність за пакування, маркування та гарантії якості товару несе виробник, а отже отримання такого листа-підтвердження не є незаконною вимогою.
Враховуючи викладене, твердження, що вимога п. 4 та п.10 Додатку 2 до тендерної документації порушує чинне законодавство України, є безпідставним.
Статус вимоги:
Відхилено