-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Хмельницького закладу дошкільної освіти №15 "Червона шапочка" Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: м. Хмельницький, вул. М.Трембовецької, 23», за кодом ДК 021:2015 45210000-2 (Будівництво будівель).
Торги відмінено
17 317 548.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 587.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 587.74 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 16:44 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
невідповідність тд законодавству
Номер:
36134c55220a4f9e98a90e9fc0a326ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-015822-a.c2
Назва:
невідповідність тд законодавству
Вимога:
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП).
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Пов'язані документи:
Замовник
- експертний звіт від 31.10.2023.pdf 22.11.2023 16:32
Дата подачі:
20.11.2023 19:17
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт в тому числі здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Отже, з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту будівництва проектною організацією/генеральним проектантом розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, та з урахуванням тієї обставини, що відносно кошторисної частини вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт, Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів та сформовано технічне завдання у Додатку 2 до тендерної документації на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації.
Зазначений Вами ДБН В.2.2 – 5:2023 набув чинність з 01.11.2023 року. Проектно-кошторисна документація розроблялась до 01.11.2023 року відповідно до діючих на той момент вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил. За її результатами отримано позитивний експертний звіт №23-0189/01-23 від 31.10.2023 року.
Тендерна документація розроблялася на підставі Робочого проекту «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Хмельницького закладу дошкільної освіти №15 "Червона шапочка" Хмельницької міської ради Хмельницької області на вул. М.Трембовецької, 23 м. Хмельницький». Зміни до тендерної документації належить вносити тільки після коригування Робочого проекту, тому виконати вашу вимогу в процесі закупівлі неможливо. У разі необхідності зміни до проектно-кошторисної документації буде внесено протягом будівництва, але за умови наявності завдання на проектування і за погодженням з проектною організацією/генеральним проектантом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
невідповідність тд законодавству
Номер:
b7e64e4c8ea54103a6bd44ee17a0360b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-015822-a.c1
Назва:
невідповідність тд законодавству
Вимога:
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ).
В пп 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення».
На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Даний проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2023 17:09
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
20.11.2023 19:16