-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина (Дрова) непромислового використання для опалення
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 16:25 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару по предмету: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина (Дрова) непромислового використання для опалення)
Номер:
e489e13555074abb99281f9c1b509854
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-015370-a.b1
Назва:
ВИМОГА
щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару по предмету: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина (Дрова) непромислового використання для опалення)
Вимога:
ВИМОГА
щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару по предмету: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина (Дрова) непромислового використання для опалення)
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відкритих торгів» Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості)
20.11.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-11-20-015370-a / вийшло оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Товару: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина (Дрова) непромислового використання для опалення) (надалі – Процедура закупівлі).
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (надалі - Документація), вважаю, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості) та право на участь у цих відкритих торгах.
Відповідно до умов тендерної документації, замовник встановлює наступну вимогу: «1.10. Сертифікат відповідності стандартсам та правилам, що становлять нормативну базу FSC (або документацію, яка підтверджує походження товару (предмету закупівлі) та дозволяє відстежити ланцюг походження від виробника до споживача (покупця)).
Дана вимога встановлена за для запобігання постачання деревини, яка заготовлена незаконно (сертифікація ланцюга походження надає інформацію про те, звідки походить товар (предмет закупівлі));
Таку умову вважаємо дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне: Технічним вимогам 1.) ТУ У 16.1-00994207-005:2018; 2.) "Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання". В вищевказаному ТУ У 16.1-00994207-005:2018 не вимагається жодних документів щодо успішного проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам FSC або документацією, яка підтверджує походження товару (предмету закупівлі) та дозволяє відстежити ланцюг походження від виробника до споживача (покупця)».
Тож замовник встановив вимогу щодо надання зазначеного вище документу, всупереч положенням національного стандарту, а як наслідок і всупереч положенням п. 29 Постанови КМУ від 12.10.22 року №1178.
Наголошуємо! - Мало того, що така вимога є незаконною, так вона ще є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників тільки тими, хто має цей документ і зможе надати його у складі тендерної пропозиції. Отримання таких документів не є обов’язковим, тож вимога замовника порушує мої права на участь у закупівлі.
З урахуванням вказаного, а також того, що вказані документи відсутні у ТУ У 16.1-00994207-005:2018; ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT), а отже така вимога суперечить нормам п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178, просимо замовника виключити зі складу документації наступний документ: «1.10. Сертифікат відповідності стандартсам та правилам, що становлять нормативну базу FSC (або документацію, яка підтверджує походження товару (предмету закупівлі) та дозволяє відстежити ланцюг походження від виробника до споживача (покупця)).
Дана вимога встановлена за для запобігання постачання деревини, яка заготовлена незаконно (сертифікація ланцюга походження надає інформацію про те, звідки походить товар (предмет закупівлі));
Відтак залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби України зі зверненням про порушення законодавства про публічні закупівлі вчинені уповноваженою особою Замовника та необхідності проведення моніторингу закупівлі відповідно до ст. 8 Закону та притягнення винних осіб до відповідальності.
У випадку ігнорування Державної аудиторської служби України зі зверненням про порушення законодавства про публічні закупівлі, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 22.11.2023 14:16
- Протокол_9 _29_11_2023.pdf 29.11.2023 17:35
Дата подачі:
22.11.2023 14:16
Вирішення:
Видалити зі складу тендерної документації пункт 1.10. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Статус вимоги:
Задоволено