-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт, за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області
Фінансування здійснюється за рахунок міжнародних грантових коштів та коштів місцевого бюджету.
Завершена
4 951 662.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 758.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 758.31 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 14:56 - 29.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт, за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області
Номер:
04583bbdc7844504b495b7303ca3a237
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-011729-a.a1
Назва:
Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт, за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області
Вимога:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (надалі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (надалі - Закон), учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, 20.11.2023 року оголосило закупівлю UA-2023-11-20-011729-a, предмет закупівлі: Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт, за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області з очікуваною вартістю – 4 951 662 грн з ПДВ.
Дочірнє підприємство «ТЕПЛОГАЗ-В» (далі - Учасник), як потенційний учасник процедури закупівлі, вважає, що Замовником під час розгляду та прийняттю рішень щодо поданих тендерних пропозицій допущено ряд дискримінаційних дій/порушень до учасників, які обмежують конкуренцію та порушують основні принципи Закону, зокрема: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час вивчення протоколу № 13 від 21.12.2023 року (надалі - Протокол) було виявлено дискримінаційний підхід, до нас як Учасника, зокрема, під час визначення переможця даного тендеру з наступних підстав.
Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема,
- відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник,
- відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість Замовником не надано нам 24 години на виправлення помилок допищених при подачі тендерної пропозиції та визначених протоколом №11 від 14.12.2023 року.
Крім того при визначені переможця ТОВ «Класика Комфорту» (далі Учасник 3) замовником не враховано не відповідність предмету закупівлі та вказаних предметів аналогічних договорів в довідці №27-11-01 від 27.11.2023 року, які є не співставними за складом та характером робіт.
Дані дії Замовника є дискримінаційними. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Недискримінація учасників за змістом статті 5 Закону полягає у тому, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної та інших процедур закупівлі грубо порушує принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності при здійснення закупівель, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного вище, керуючись статтями 31, 33 Закону,
ПРОСИМО:
1. Надати пояснення з приводу цієї Вимоги.
2. Дискваліфікувати учасника – товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту».
Окремо зазначаємо, що у випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для примусового вирішення виниклого питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.12.2023 15:07
Дата подачі:
27.12.2023 15:07
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Пунктом 46 Особливостей та п. 3. Розділу 5. Тендерної документації встановлено: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону».
На виконання зазначеного пункту, Замовником розглянута вимога ДП «ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗ-В» та повідомляємо наступне.
Відповідно до абз.2. п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, законодавча норма абз.2. п.43 Особливостей імперативно визначає, що не може вважатися невідповідністю відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а Замовник не має права надавати Учаснику вимогу на виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин, з моменту публікації вимоги.
Замовником було встановлено вимогу згідно Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (надалі – «Додаток 2»), а саме пунктом 10 Додатку 2 зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасники повинні подати договірну ціну та кошторис (кошторисні розрахунки): - Договірна ціна;- Зведений кошторисний розрахунок; - Підсумкова відомість ресурсів (Відомість ресурсів);- Локальні кошториси; - Відомість трудомісткості і заробітної плати.
Учасник ДП «ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗ-В» у складі своєї пропозиції не надав підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів на будівельні роботи № 04-01-01 Електропостачання зовнішнє, №06-01-01 Тепломеханічні рішення, які вимагались технічним завданням Додаток 2 до тендерної документації. Тож, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки відсутня інформації (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Окремо наголошуємо, що Замовник відхилив пропозицію ДП «ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗ-В» у відповідності з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме - відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
Разом з тим, Замовником у процесі розгляду документів пропозиції ДП «ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗ-В», крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, були виявлені інші невідповідності вимогам ТД, які викладені в Протоколі №11 від 14.12.2023р. та носять інформативний характер.
Ця відповідь на вимогу надається керуючись п. 46 Особливостей та п. 3. Розділу 5. Тендерної документації,тобто в частині додаткової інформаціїпро причини невідповідності пропозиції Учасника ДП «ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗ-В»умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Також додатково повідомляємо, що до складу робіт, зазначених у наданих Учасником ТОВ «Класика Комфорту» аналогічних договорів, виконаних у рамках вимогам, входять роботи співставні за складом та характером.
Статус вимоги:
Відхилено