-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Щебінь гранітний
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2018 13:20 - 31.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено
внести зміни в тендерну документацію
Номер:
1cb2121199094e429bdd8cbada74632f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-001247-c.c2
Назва:
внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Внести зміни в Додаток 3 тендерної документації такими пунктами:
- учасник має мати склад у м. Львів на умовах права власності або оренди 9надати договір оренди);
-учасник має мати склад в межах м. Львова, але не більше 16 км від м. Львів;
Внести зміни в п. 1 Додатку 1 тендерної документації такими пунктами:
Підтвердним документом постачання аналогічної продукції може бути позитивний відгук замовника, якому постачалася подібна продукція або 5 накладних на відвантаження щебеню на суму не менше 100 000грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 14:36
Вирішення:
Зміни до тендерної документації замовником вноситись не будуть. Учасник повинен дотримуватись вимог, які прописані у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Прошу: 1. Вважати належними документами поданими на виконання вимоги «к3. Копія дилерської угоди/сертифікату. .» додатку 3 до тендерної документації Договір поставки чи Договір купівлі-продажу із виробником продукції або взагалі вилучити цей пункт. 2. внести відповідні зміни додатку 3 тендерної документації.
Номер:
0761dea4dd1b4a8a83e5f9bb4cb444fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-001247-c.c1
Назва:
Прошу: 1. Вважати належними документами поданими на виконання вимоги «к3. Копія дилерської угоди/сертифікату. .» додатку 3 до тендерної документації Договір поставки чи Договір купівлі-продажу із виробником продукції або взагалі вилучити цей пункт. 2. внести відповідні зміни додатку 3 тендерної документації.
Вимога:
Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – Щебінь гранітний, містить вимогу Наявність: 3. Копія дилерської угоди/сертифікату. Згідно ч.1 ст. 3. Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно ч. 1, ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «Недискримінація учасників» Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 2. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ч. 4 ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно ч. 4 ст. 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Така вимога містилась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» у 2009-2010рр. Згідно діючого закону усі учасники мають право брати участь у закупівлі незважаючи чи є вони виробником або дилером товару. Також аналогічним документом до дилерської угоди є договір купівлі-продажу, договір поставки. Єдина відмінність між цими документами це те, що при купівлі-продажу, договорі поставки право власності переходить до покупця, а згідно дилерського договору – дилер виступає посередником між покупцем і виробником, має більші знижки на товар тощо. Ані Цивільний, ані Господарський кодекси України жодних норм стосовно умов укладання дистриб’юторських (дилерських) договорів не встановлюють. Тому сторони договору укладають його, виходячи з власних потреб і зиску та використовуючи ті норми законодавства, які регулюють інші види договорів і які можна використати при укладенні дистриб’юторських договорів (наприклад, поставки, купівлі-продажу, комісії, консигнації, комерційної концесії, франчайзингу та ін.) Таким документом може бути Договір поставки чи Договір купівлі-продажу. В порушення вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав права вимагати «3. Копія дилерської угоди/сертифікату. » адже він суперечить закону. Тому вимога про надання лише «3. Копія дилерської угоди/сертифікату. » порушує вимоги ч.1 ст. 3, ч. 1, ч. 2 ст. 5, ч.ч. 2, 4 ст.16, ч. 4 ст. 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Враховуючи вище викладене і для можливості забезпечити добросовісну конкуренцію, максимальну економію, не здійснювати дискримінацію учасників,
Пов'язані документи:
Учасник
- заперечення до дилерськрї угоди.docx 20.03.2018 17:16
- Рішення.pdf 22.03.2018 10:08
Дата подачі:
20.03.2018 17:22
Вирішення:
На ринку поставки щебеню є не один дилер і тому вимога замовника щодо дилерської угоди/свідоцтва не є дискримінаційною. Замовник, враховуючи досвід та специфіку підприємства хоче мати 100% гарантію в поставці предмету закупівлі з перших рук. Договір купівлі-продажу чи договір поставки не є аналогами дилерської угоди (копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель додається). А тому вимога учасника відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено