-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Будівництво пішохідного мосту через р. Інгулець в смт. Приютівка та с. Войнівка Олександрійського району, Кіровоградської області
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням виконання державної експертизи проектної документації та визначення на її підставі вартості будівельних робіт замовником не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Торги не відбулися
44 010 089.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224 451.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 224 451.46 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 15:41 - 10.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
dc479f86625445f588f0d89fbe564c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-011287-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, обставини яких викладено у доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx 24.11.2023 16:33
- Скарга UA-2023-11-20-011287-a.doc 24.11.2023 16:33
- Скарга UA-2023-11-20-011287-a.pdf 24.11.2023 16:33
- рішення від 28.11.2023 № 19118.pdf 28.11.2023 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19679.pdf 07.12.2023 13:00
- рішення від 06.12.2023 № 19679.pdf 11.12.2023 12:36
- Про надання пояснень АМКУ.docx 30.11.2023 18:17
- Орган оскарження.PDF 30.11.2023 18:17
- кошторис (1).pdf 30.11.2023 18:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2023 16:44
Дата розгляду скарги:
06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.12.2023 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 року до тендерної документації внесено відповідні зміни на виконання рішення органу оскарження № 19679-р/пк-пз від 06.12.2023р. та зазначені зміни у встановлені законодавством строки оприлюднено в електронній системі закупівель
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги, які спричиняють недобросовісну конкуренцію !
Номер:
94f4094835864b7eba5e06729a74d62f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-011287-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги, які спричиняють недобросовісну конкуренцію !
Вимога:
Шановний Замовнику ! Вимога щодо обов'язкового обстеження об'єкту із представником Замовника несе в собі корупційні ризики та порушує право учасника на конфіденційність ! Для запобігання ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, детального вивчення проектної документації та недопущення порушення законодавства України, доцільніше всі необхідні проектні документи викласти на електронному майданчику закупівлі, тим самим не порушувати Закон України "Про публічні закупівлі " , а огляд об'єкту покласти лише на потенційних підрядників без участі Замовника. Встановлення Замовником такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Існує вже багато рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога є дискримінаційною, наприклад рішення АМКУ від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b, рішення АМКУ від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b, рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b. Наполегливо пропонуємо прибрати дану вимогу з тендерної документації Відкритих торгів з особливостями , про надання у складі тендерної пропозиції Акта обстеження об'єкту за даною закупівлею. Якщо замовник залише дану вимогу, то для захисту своїх прав ми будемо змушені звернутися до суду!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 14:27
Вирішення:
Згідно п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Таким чином, можливість попереднього огляду підрядником будівельного майданчику, а так само ознайомлення з проектно-кошторисною документацією передбачена чинними нормами у сфері будівництва. Одночасно визначена вимога тендерної документації стосується невизначеного кола потенційних учасників, відповідно не може вважатись такою, що створює дискримінаційні умови відносно можливості участі лише окремих учасників, отже у замовника у цій частині відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено