• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

повірка лічильників води на проливних установках сторонніх організацій

Торги не відбулися

988 321.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 19 766.43 UAH
Період оскарження: 20.11.2023 13:48 - 29.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 7edf6357c7d94600b4e872b9c15ff7c0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-009280-a.b1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! У відповідності до Додатку 1 Тендерної документації передбачено пунктом: «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону»: підпункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», підпунктом 1.1 «Довідка за наступним зразком, яка містить відомості про виконання учасником аналогічного договору із наданням не менш ніж однієї належним чином посвідченої копії аналогічного договору про надання послуг з повірки лічильників води з наданням оригіналу позитивного відгуку про його виконання у період 2018-2022 рр.» Тобто, учасники зобов’язані подати відомості про виконання учасником аналогічного договору із наданням не менш ніж однієї належним чином посвідченої копії аналогічного договору про надання послуг з повірки лічильників води з наданням оригіналу позитивного відгуку про його виконання у період 2018-2022 рр. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають виконані аналогічні договори за 2018-2022 роки. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо. Зазначена умова тендерної документації призводить до неможливості участі у процедурі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів інших роках ніж це передбачено документацією. Наше Товариство бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі, та зазначає, що зареєстровані у грудні 2020 року. У зв’язку з тим , що 2021-2022 роки в країні є нестабільні і враховуючи вторгнення Російського агресора на територію України здійснювати господарську діяльність було складно. Наше Товариство має змогу прийняти участь у закупівлі, та має досвід виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарювання, але більш пізній період ніж зазначено вимогою Замовника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. З огляду на зазначене просимо Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію. Тобто, учасники зобов’язані подати «Довідку за наступним зразком, яка містить відомості про виконання учасником аналогічного договору із наданням не менш ніж однієї належним чином посвідченої копії аналогічного договору про надання послуг з повірки лічильників води з наданням оригіналу позитивного відгуку про його виконання у період за останні три роки.».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи вищевикладені обставини, вказана закупівля проводиться у відповідності до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Щодо надання учасниками документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у період з 2018-2022 рр. повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною у розумінні ст. 5 Закону, на яку ви посилаєтесь у своїй скарзі, так як принцип недискримінації учасників полягає в тому, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, про що зазначено у п. 5, р. 1 до Документації даної закупівлі. Крім того зазначаємо, що повномасштабне вторгнення російської федерації відбулось у лютому 2022 року, відповідно, враховуючи той факт, що ваше підприємство було створено у грудні 2020 року, Ви можете подати в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору угоду та оригінал позитивного відгуку про її виконання, що датована та виконана у 2021 році. Таким чином, нашим підприємством не було допущено порушень чинного законодавства про закупівлі під час оголошення тендеру «Код ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (повірка лічильників води на проливних установках сторонніх організацій)», ідентифікатор - UA-2023-11-20-009280-a. Уповноважена особа ОКВП «Дніпро – Кіровоград» __________ Є. В. Гросул
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.12.2023 11:01