• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по утепленню фасаду

Завершена

679 501.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 795.01 UAH
Період оскарження: 24.04.2018 13:04 - 27.04.2018 13:09
Вимога
Вирішена

Вимога щодо незадовільної відповіді Замовника

Номер: 2d80c77b035848238e47ddb0bb55b405
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-000340-c.b2
Назва: Вимога щодо незадовільної відповіді Замовника
Вимога:
Вимога щодо незадовільної відповіді Замовника 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради ( 02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 08.05.2018 р. за предметом закупівлі (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 - Капітальний ремонт по утепленню фасаду).). 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-04-24-000340-c 3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівлі, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: неправомірного рішення щодо визнання пропозиції ФОП "Якубін Олег Володимирович" переможцем торгів. 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП "Якубін Олег Володимирович" переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 08.05.2018 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП "Якубін Олег Володимирович", пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, а саме: Замовником надана відповідь, Згідно п. 1.3. учасник повинен надати копію паспорту, де не було вказано скільки саме сторінок треба було надати. Згідно п. 4. учасник надав договір з приватною особою, але це не є порушенням, тому що, предмет договору є аналогічним. Також згідно Закону України "Про публічні Закупівлі" ст. 3 закупівлі здійснюються за одним з таких принципів: максимальна економія та ефективність. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1.3., учасник повинен був надати копію паспорта, а не витяг копії паспорту з окремими сторінками. Також залишилися без уваги, вимоги що Згідно п. 4., потрібно надати довідку про виконання договорів протягом двох попередніх років. Учасником надано довідку , яка містить інформацію лише за 2015-2016 рік. Ненадана відповідь що договір з ТОВ НПП «Хартрон-ЮКОМ» взагалі відсутній у тендерній пропозиції, що не може підтверджувати виконання договору. Також в усіх трьох договорах відсутня дата підписання актів виконаних робіт та КБ-3. Листи-відгуки взагалі не відповідають наданим учасником договорам. 5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер /реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): ТОВ «Запоріжгранітбуд», ЄДРПОУ 39698620, 69076, м.Запоріжжя, вул. Лахтінська, б.17, кв.27, тел.(050)-577-30-02, info@zgbud.com.ua. Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі є прямим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі, а Замовником порушено основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно п.1.3., учасником надана копія сторінок паспорта, які достатньо дозволяють ідентифікувати особу учасника закупівлі. Законом та замовником не зазначені вимоги щодо наявності незаповнених сторінок паспорта в сканкопіях, що подаються у складі тендерної пропозиції. Відсутність сканованих сторінок паспорта, які не містять інформації про особу учасника не є порушенням, на підставі якого учасник може бути дискваліфікований. Згідно п. 4. вимог до кваліфікації ФОП "Якубін Олег Володимирович" надано довідку про виконання аналогічних договорів на виконання ремонту об’єктів подібного характеру та рівня складності протягом двох попередніх років. В довідці зазначено 2 таких договори. Пунктом 4 умов кваліфікації не ставились вимоги щодо виконання робіт за бюджетні кошти, вимога стосується лише об’єктів робіт та рівня їх складності. В обґрунтування відсутності копії договору з ТОВ НПП «Хартрон-ЮКОМ» учасником надано письмове пояснення щодо неможливості надання копії договору. Надання письмового пояснення причин не є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Також, ФОП "Якубін Олег Володимирович" зобов’язано уповноваженою особою до моменту підписання договору на виконання підрядних робіт по: «Капітальному ремонту по утепленню фасаду КУ «Запорізький дитячий будинок – інтернат» Запорізької обласної ради, отримати у ТОВ НПП «Хартрон-ЮКОМ» згоду на надання копії договору та надати таку уповноваженій особі замовника. Дата підписання актів виконаних робіт та КБ-3 в усіх документах наявна. Надання листів-відгуків умовами кваліфікації не вимагалось, ці документи надані учасником за власної ініціативи, що не заборонено законом, а їх наявність, також не може бути підставою дискваліфікації учасника. Крім того, основним критерієм визначення переможця зазначено - 100% ціна. Пропозиція ФОП "Якубін Олег Володимирович" є найбільш економічно вигідною, що є головною метою проведення електронної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога щодо неправомірних рішень Замовника

Номер: ba5c7a013dfe4b6192543fea6910529a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-24-000340-c.b1
Назва: Вимога щодо неправомірних рішень Замовника
Вимога:
Вимога щодо неправомірних рішень Замовника 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради ( 02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 08.05.2018 р. за предметом закупівлі (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 - Капітальний ремонт по утепленню фасаду).). 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-04-24-000340-c 3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівлі, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: неправомірного рішення щодо визнання пропозиції ФОП "Якубін Олег Володимирович" переможцем торгів. 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП "Якубін Олег Володимирович" переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 08.05.2018 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП "Якубін Олег Володимирович", пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, а саме: згідно п.1.3., учасник повинен був надати копію паспорта. При цьому, наданий паспорт уповноваженою особи містить не усі сторінки, що знову є порушенням, і як наслідок дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Так, оскільки виходячи з умов тендерної документації вимагалось надання відповідних документів без конкретизації та надання можливості надавати з них витяг або окремі сторінки, учасники у складі тендерних пропозицій мали б надати у повному обсязі, а не їх частини. У зв’язку з цим, надання у складі пропозиції окремих сторінок документа не задовольняє вимог документації. Дана пропозиція підтверджується послідовною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням № 7672-р/пк-пз від 08.11.2017 р. (п.2.1.2), ухваленим в рамках процедури № UA-2017-08-04-000347-а та рішенням № 6915-р/пк-пз від 03.10.2017 (п.2.3), ухваленим в рамках процедури № UA-2017-08-02-002520-b. Згідно п. 4., потрібно надати довідку про виконання договорів протягом двох попередніх років. Учасником надано довідку , яка містить інформацію лише за 2015-2016 рік. Також у п.5., написано, що учасник має надати скановані копії аналогічних договорів. Договір з Приватними особами, не може вважатися аналогічним, бо ці роботи не є зробленими за державні кошти, а договір з ТОВ НПП «Хартрон-ЮКОМ» взагалі відсутній у тендерній пропозиції, що не може підтверджувати виконання договору. Також в усіх трьох договорах відсутня дата підписання актів виконаних робіт та КБ-3. Листи-відгуки взагалі не відповідають наданим учасником договорам. 5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер /реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи): ТОВ «Запоріжгранітбуд», ЄДРПОУ 39698620, 69076, м.Запоріжжя, вул. Лахтінська, б.17, кв.27, тел.(050)-577-30-02, info@zgbud.com.ua. Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі є прямим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі, а Замовником порушено основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі.
Вирішення: Згідно п. 1.3. учасник повинен надати копію паспорту, де не було вказано скільки саме сторінок треба було надати. Згідно п. 4. учасник надав договір з приватною особою, але це не є порушенням, тому що, предмет договору є аналогічним. Також згідно Закону України "Про публічні Закупівлі" ст. 3 закупівлі здійснюються за одним з таких принципів: максимальна економія та ефективність.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні