-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко пастеризоване)
Молоко та вершки (молоко пастеризоване)
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 10:54 - 19.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця торгів
Номер:
125d8f27fbde4b2a822cb21f824a3fd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-000690-c.c1
Назва:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця торгів
Скарга:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ З АКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК (СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОЛОЧНА КОМПАНІЯ «ГАЛИЧИНА»
79024, м. Львів, вул. Липинського, 54
Код ЄДРПОУ 39685014
e-mail 39685014@mail.gov.ua
тел./факс: (032) 232 62 00
ЗАМОВНИК ДІЇ ЯКОГО
ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
КОМУНАЛЬНА 5-ТА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА
79013, Україна, Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Код ЄДРПОУ 01996668
e-mail 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
тел. (032) 238-58-90
Стосовно публічної закупівлі:
ID: 237e9391a1474b418ba41b0444156fd4
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-07-000690-c
Предмет закупівлі: ДК 021:2015:15510000-6
- Молоко та вершки
Інформація про предмет закупівлі: Молоко та вершки (молоко пастеризоване) 16000 літр
С К А Р Г А
на рішення тендерного комітету
Комунальної 5-тої міської клінічної лікарні м. Львова
при проведенні публічної закупівлі ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-07-000690-c
ID: 237e9391a1474b418ba41b0444156fd4
Комунальною 5-тою міською клінічною лікарнею м. Львова (далі – Замовник) проводились відкриті торги, публічна закупівля ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-07-000690-c.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі – Пропозиції) для участі у Процедурі
закупівлі подали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Молочна компанія "Галичина" (далі – ТОВ «Молочна компанія «Галичина»)
2) Приватне підприємство "Еко-дари" (надалі – ПП "Еко-дари")
3) Приватне підприємство «Савкрай».
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 26.03.2018р.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу переможцем процедури закупівлі визначено ПП "Еко-дари", повідомлення про намір укласти договір з ПП "Еко-дари" оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 02.04.2018р.
ТОВ «Молочна компанія «Галичина» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначена переможцем процедури закупівлі ПП «Еко-дари», оскільки тендерна пропозиція ПП «Еко-дари» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, виходячи з наступного:
Згідно із п. 3 «Інші вимоги та відповідні документи»Тендерної документації (арк. 23) передбачено обов’язок учасника закупівлі надати довідку складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту.
ПП «Еко-дари» такої довідки про учасника надано не було.
Згідно із додатком № 1 Тендерної документації визначено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Має бути надана: Довідка в довільній формі що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів), а також, зазначенням осіб відповідальних за виконання замовлень.
ПП «Еко-дари» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації від 20.03.2018р., у якій стверджується про наявність працівників в кількості 5 осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з продуктами харчування, необхідні для задоволення потреб, передбачених в тендерній документації.
Проте, такі відомості не відповідають дійсності, оскільки, як вбачається із довідки, лише один із працівників ПП «Еко-дари» - бухгалтер має відповідну освіту, інші працівники за фахом не працюють. Жоден із працівників не має кваліфікації та знань, пов’язаних із продуктами харчування.
ПП «Еко-дари» має лише одного водія-експедитора та комірника. Враховуючи те, що договір має бути укладений на тривалий час по 31.12.2018р., товар з огляду на обмежений термін придатності (12 діб) має постачатися багаторазово дрібними партіями, наявність передбачених законодавством гарантій для працівників (відпустки, лікарняні, тощо), очевидно, що у такому незначному складі персоналу ПП «Еко-дари» неспроможне забезпечити виконання договору постачання через недостатність працівників для заміни тимчасово відсутніх.
щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази
Має бути надана: Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару, тобто учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу , надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції (назва спец підприємства, номер та дата угоди, з відомостями дотримання періодичності дез.обробки).
ПП «Еко-дари» надано довідку про матеріально-технічну базу від 20.03.2018р., у якій зазначається про наявність одного транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару, а саме – MERCEDES BENZ SPRINTER 313 CDI д.н.з. ВС 2536 ЕХ, рік випуску 2012), що відповідає санітарно-технічним нормам, які необхідні для здійснення забезпечення гарантії якості на товар при його транспортуванні.
Враховуючи те, що договір має бути укладений на тривалий час по 31.12.2018р., товар з огляду на обмежений термін придатності (12 діб) має постачатися багаторазово дрібними партіями, наявність лише одного транспортного засобу є недостатнім для забезпечення виконання договору постачання через відсутність можливості його заміни в разі проведення планового чи позапланового ремонту (внаслідок ДТП, іншої поломки, тощо).
Згідно із додатком № 1 Тендерної документації визначено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Мають бути надані: п.3.3. Належним чином оформлений відгук від Покупця згідно наданої копії договору про співпрацю та виконаного договору (не менше одного), відгук повинен містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підпис та печатку та копія видаткової накладної (не менше одного). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*.
ПП «Еко-дари» надано копію видаткової накладної від 26.09.2017р. № ТД000003981 про відвантаження товару на користь Відділу освіти ДНЗ Жидачівської районної державної адміністрації, проте дана видаткова накладна не є первинним документом в розумінні законодавства та не підтверджує факт здійснення господарської операції
Відповідно до ч.2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно із п. 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 05 червня 1995р. за № 168/704, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
В порушення вищенаведених вимог законодавства надана ПП «Еко-дари» копія видаткової накладної від 26.09.2017р. № ТД000003981 не містить посад і прізвищ осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення як зі сторони ПП «Еко-дари» так і зі сторони покупця.
Відповідно до п. 2.5. вищезгаданого положення повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, нематеріальні активи, грошові документи, цінні папери та інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором, підтверджуються відповідно до законодавства. Такі повноваження можуть бути підтверджені, зокрема, письмовим договором, довіреністю, актом органу юридичної особи тощо.
В порушення вищенаведених вимог законодавства надана ПП «Еко-дари» копія видаткової накладної від 26.09.2017р. № ТД000003981 не містить відомостей про довіреність, на підставі якої діяла особа, що отримувала товар.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Еко-дари» не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Таким чином, тендерну пропозицію ПП «Еко-дари» належало відхилити, чого в порушення вимог п.1.ч.1 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не було здійснено.
В результаті цього порушено право ТОВ «Молочна компанія «Галичина» на участь в новій публічній закупівлі з цього ж товару, яка мала б проводитись при потребі замовника в товарі та в разі відхилення тендерної пропозиції ПП «Еко-дари».
Також слід зауважити, що замовником помилково відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Молочна компанія «Галичина» у зв’язку, серед іншого, з формальними (несуттєвими) помилками, як от відсутність печатки, підпису на деяких документах (про формальність та несуттєвість таких помилок зазначено в п.3.4. Тендерної документації.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
В даному випадку належним способом захисту прав скаржника буде зобов’язання Комунальної 5-тої міської клінічної лікарні м. Львова скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Еко-дари» – ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-07-000690-c.
Враховуючи вищенаведене, на підставі ч. 9 ст. 18, ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
просимо Вас
зобов’язати Комунальну 5-ту міську клінічну лікарню м. Львова скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Еко-дари» – ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-07-000690-c.
Додаток: платіжне доручення від 04.04.2018р. № 18921
Директор О.М.Сисун
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 11.04.2018 № 3335, лист Замовнику.pdf 12.04.2018 21:33
- Інформація про перенесення дати розгляду UA-2018-03-07-000690-c.pdf 27.04.2018 09:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2018 № 4077.pdf 03.05.2018 22:53
- Рішення від 02.05.2018 № 4077.pdf 05.05.2018 20:01
- пояснення по скарзі.pdf 19.04.2018 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2018 12:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.05.2018 20:01