• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2023 12:36 - 24.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: b4d4bc2896bc4c0b8c2d8f95db1ace0f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-007412-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Додатком 2 до Оголошення про проведення закупівлі UA-2023-11-10-012999-a передбачені технічні вимоги до предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 2330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», а саме : Найменування товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик (країна походження Товару) - 1. Портативний (нагрудний, переносний) відеореєстратор Patrul X-03 128Gb Пропозиції з аналогами та еквівалентами до предмета закупівлі не розглядаються. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22); - у разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 29); - замовник під час переговорів не має права застосовувати дискримінаційний підхід до різних учасників процедури закупівлі (частина друга статті 35). Дискримінаційні вимоги до учасників — це вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованої причини, не сприяють добросовісній конкуренції, тобто такі вимоги, які ставлять гравців ринку в нерівне становище. Зазначення Замовником у Технічних вимогах предмету закупівлі: конкретної торговельної марки товару - Портативний (нагрудний, переносний) відеореєстратор Patrul X-03 128Gb, без зазначення можливості надати еквівалент (аналог) є дискримінацією потенційних учасників закупівлі та порушенням вимог Закону. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України "органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України". ФОП Кириченко А.В. має наміри взяти участь у проведенні закупівлі UA-2023-11-10-012999-a та пропонує Замовнику усунути порушення вимог Закону, яке призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякуємо за ваше запитання! Відповідно п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право в документації спрощеної закупівлі посилатися на конкретну торговельну марку предмета закупівлі. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на спрощені закупівлі. Вимоги, які обмежують коло конкуренції в оголошені не містяться.
Статус вимоги: Відхилено