• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю"".

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2023 12:08 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність тд законодавству

Номер: 50a6b54e99fb45108178b3d5abf8f741
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-006536-a.a5
Назва: невідповідність тд законодавству
Вимога:
Шановний замовнику, ми вдячні за відповідь,яку ви надали на нашу вимогу UA-2023-11-20-006536-a.b3, стосовно відповідності проекта "Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю"" вимогам ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, а саме п. 11.7 "Електронні комунікації та оповіщення", який отримав позитивний висновок державної експертизи . В ТД, яка оприлюдненна на порталі стосовно тендера UA-2023-11-20-006536-a ,а саме в додатку 2, якщо ви уважно прочитаєте відсутня будь яка інформація , щодо облаштуванням оповіщенням сховища, обліковий номер 101401, як прямо та однозначно вимагає ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п 8.24, 8.26 так і ДБН В.2.2-5:2023 , п 11.7, де детально прописані, що саме повинно бути забезпечено при улаштуванні укриття (сховища) цивільного захисту. Натомість в кошторисі ТД не закладено нічого, що стосуеться оповіщення. Нічого з вимог ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п 8.24, 8.26 ,як і з ДБН В.2.2-5:2023 , п 11.7, в проекті та ТД не відображено. Окремо наголошуємо, що згідно вашою відповіді, проект розроблявся в вересні 2023, коли ще був чинним ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п 8.24, 8.26 і вимоги якого в першу чергу повинні враховуватися, до речі вони майже таки самі, як і в ДБН В.2.2-5:2023. Таким чином, при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити невідповідність проекту ДБН , або внести зауваження, щодо відсутності оповіщення в проекті захисної споруди цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401). При виконанні проекта всі єтапи повинні погоджуватися розробником с замовником, і замовник також повинен враховувати вимоги норм ДБН. Якщо замовник проігнорував вимоги нормативних документів,то він також несе відповідальність за неврахування цих норм,а виконавці експертного звіту несуть відповідальність за невідповідність проекта нормативним документам Враховуючи,що при проектування не враховані вимоги ДБН,експертиза не звернула увагу на невідповідність проекту нормативним документам все це прямо впливає на безпеку населення, вводить в оману, веде до нецільового використання бюджетних коштів, а помилки в проектуванні та облаштуванні укриття (сховище, обліковий номер 101401) неприпустимі, вимагаємо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-20-006536-a , і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на вашу вимогу повідомляємо, відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю""., яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, та наведені у технічному завданні з обсягом робіт, що закуповується, (додаток 2 до тендерної документації), розділ Локальний кошторис на влаштування системи пожежної сигналізації та системи мовного оповіщення, сторінки додатка 12,13,14,15 1. Для забезпечення укриття зв’язком за допомогою провідного інтернету проектом передбачено його підключення від провідного інтернету будівлі медичного центру з встановленням усього необхідного обладнання. 2. Для забезпечення укриття міською радіотрансляційною мережею проектом передбачена система FM радіомовлення, також передбачено устаткування для формування спеціальних повідомлень типу «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної вимоги», яке може працювати як в ручному так і в автоматичному режимі і має зв'язок з центральним пунктом оповіщення( Монтаж блоку керування інформацією. Блок керування інформацією БКІ-02 призначений для автоматизованої видачі сигналу управління та відтворення аудіо- повідомлень ““Повітряна тривога” та “Відбій повітряної тривоги. 3. Для забезпечення укриття дротовим телефонним зв’язком проектом встановлення дротового телефонного апарата, що підключається до точки доступу телефонного зв’язку об’єкту проектування будівлі медичного центру з закріпленням окремого номером для телефонного апарата, т.д Таким чином, проектна документація розроблена відповідно до вимог ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту». Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) в замовника не має обов’язку завантажувати експертний звіт через електронну систему закупівель. Крім того, в тендерній документації встановлено, що з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується: - ознайомитися з проектною документацією; - обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників. Вільний доступ для учасників тендеру за вказаною адресою для ознайомлення з об’єктом капітального ремонту, з проектною документацією та експертним звітом. В тексті вимоги зазначено, що відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені. Звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до пп. 11.7.3. п. 11.7. «Електронні комунікації та оповіщення» ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» встановлено, що сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення (далі – АСЦО), а не повинні бути улаштовані АСЦО, як вбачається з тексту вимоги. Улаштування та з’єднання це різні технічні поняття, оскільки улаштування – це організовувати, здійснювати який небудь захід, а у телекомунікаціях з’єднання – це процес установлення каналу зв’язку двох і більше абонентів для передавання між ними інформації. Крім того, ні в п. 11.7 ні по тексту ДБН В.2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» не встановлено такого поняття як улаштування АСЦО. В цій частині вимога є необґрунтованою та безпідставною. У зв’язку з чим у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації. - З тексту вимоги вбачається: Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. При цьому закінчені будівництвом( капітального ремонту) і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000). Звертаємо Вашу увагу на те, що ДБН А.3.1-9-2000 втратив чинність. На заміну ДБН А.3.1-9-2000 Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2015р. № 338 затверджені ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів», які чинні з 2017-02-01. Відповідно до розділу 4 Загальні положення ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів» закінчені будівництвом захисні споруди цивільного захисту вводяться в експлуатацію з дотриманням вимог цих будівельних норм та постанови КМУ від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». - З тексту вимоги вбачається: Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. Наказом МВСУ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (далі – Наказ МВСУ від 09.07.2018 № 579) затверджені вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку можливість. В тексті наказу МВСУ від 09.07.2018 № 579 відсутнє жодне посилання до експлуатації та утримання саме АСЦО. Тендерна документація складена у відповідності до Закону з урахуванням положень Особливостей. Передбачення в тендерній документації улаштування АСЦО не має можливим, оскільки це безпідставна та необґрунтована належним чином вимога. З огляду на вищенаведене у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації, та задовільнити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.11.2023 00:01
Вимога
Відкликано скаржником

невідповідність тд законодавству

Номер: d7cac3c44f59433a9f2785afc9090480
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-006536-a.c4
Назва: невідповідність тд законодавству
Вимога:
Шановний замовнику, ми вдячні за відповідь,яку ви надали на нашу вимогу UA-2023-11-20-006536-a.b3, стосовно відповідності проекта "Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю"" вимогам ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, а саме п. 11.7 "Електронні комунікації та оповіщення", який отримав позитивний висновок державної експертизи . В ТД, яка оприлюдненна на порталі стосовно тендера UA-2023-11-20-006536-a ,а саме в додатку 2, якщо ви уважно прочитаєте, то самі погодитесь, що відсутня будь яка інформація , щодо облаштуванням оповіщенням сховища, обліковий номер 101401, як прямо та однозначно вимагає ДБН В.2.2-5:2023 , в п 11.7.1-11.7.4 де детально прописані, що саме повинно бути забезпечено при улаштуванні укриття (сховища) цивільного захисту. Натомість в кошторисі ТД не закладено нічого, що стосуеться оповіщення. Нічого з вимог ДБН В.2.2-5:2023 , п 11.7 в проекті та ТД не відображено.Таким чином, при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити невідповідність проекту ДБН В.2.2-5:2023 п 11.7.1-11.7.4, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті захисної споруди цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401). Враховуючи,що ігнорування вимог ДБН В.2.2-5:2023 , п 11.7 прямо впливає на безпеку населення, вводять в оману, веде до нецільового використання бюджетних коштів, а помилки в проектуванні та облаштуванні укриття (сховище, обліковий номер 101401) неприпустимі, вимагаємо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-20-006536-a , і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 24.11.2023 23:16
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність тд законодавству

Номер: 558385a94e31413f92a2dcd8aeb033b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-006536-a.b3
Назва: невідповідність тд законодавству
Вимога:
Шановний замовник,в попередній скарзі UA-2023-11-20-006536-a.c2 ми аргументовано, з посиланням на законодавчі акти, навели, як саме повинні бути облаштованні захисні споруди цивільного захисту (ЗСЦЗ),до яких відносяться сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП),а також звернули увагу на помилки допущені при проектуванні,які в свою чергу увійшли в тендерну документацію. При розробці проекта не були враховані вимоги діючого та той час ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло». Такі ж вимоги збереглись і в ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7),який введений в дію з 1.11.2023 і вони повинні були б відображені в технічній документації захисної споруди цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401). Тому посилання на ст.58 Конституції України в цьому випадку некоректно. Таким чином при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-20-006536-a , і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на вашу вимогу повідомляємо, що проектом на Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю"" враховані вимоги ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, а саме п. 11.7 Електронні комунікації та оповіщення, так як проект розроблявся в вересні 2023 коли ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ пройшов на розгляд : Департаментом технічного регулювання у будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, був погоджений з : • Міністерством охорони здоров’я України лист від 05.08.2023 № 21-13/21580/2-23 • Міністерством освіти та науки України лист від 02.08.2023 № 1/11394з-23 • Державною службою України з надзвичайних ситуацій лист від 02.08.2023 №01-14439/162-2 • Міністерством оборони України лист від 03.08.2023 № 220/9029 • Міністерством цифрової трансформації лист від від 03.08.2023 № 1/04-2-8598 4 та ЗАТВЕРДЖЕНО: Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від «10» «серпня» 2023 року № 702. Відповідно проектна документація виконана з дотриманням усіх норм, про що свідчить позитивний звіт державної експертизи. З висновком, який знаходиться у відкритому доступі, Ви можете ознайомитись на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Зміни до тендерної документації належить вносити тільки після коригування Робочого проекту, тому виконати вашу вимогу в процесі закупівлі неможливо. У разі необхідності зміни до проектно-кошторисної документації буде внесено протягом будівництва, але за умови наявності завдання на проектування і за погодженням з проектною організацією/генеральним проєктантом
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.11.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність тд законодавству

Номер: 388d42ea844c4d7db8976d78f6229a3a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-006536-a.c2
Назва: невідповідність тд законодавству
Вимога:
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП). В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло». Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені. Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено. ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року. З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення. Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН. На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вам, що тендерна документація розроблялася на підставі проєктно-кошторисної документації - «Капітальний ремонт - об'єкт захисна споруда цивільного захисту (сховище, обліковий номер 101401) Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дарницького району міста Києва", за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 30-А, літера "Ю". Розробка ПКД у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від11.05.2011 р. №560., пройшов експертизу де було визначено та перевірено якість проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійність та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Відповідно проектна документація виконана з дотриманням усіх норм, про що свідчить позитивний звіт державної експертизи. З висновком, який знаходиться у відкритому доступі, Ви можете ознайомитись на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Тим самим зміни до тендерної документації належить вносити тільки після коригування Робочого проекту. Тому виконати вашу вимогу в процесі закупівлі недоцільно. Проект розроблявся до 27.09.2023 року. Реєстраційний номер Проектної документації РР01:1193-5192-8894-3811, відповідно до діючих ДБН. ПОЗИТИВНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 362-09-23/КП від 27 вересня 2023. Зазначений вами ДБН В.2.2 – 5:2023 набув чинність 01.11.2023 року. Повідомляємо про те, що нами буде направлено запити до органів ДСНС України по м. Києву та Київськiй областi та до підприємств, що здійснювало розробку робочого проекту та експертизу для роз’яснення ситуації. Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, на цій підставі ваша вимога не може бути виконана.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.11.2023 00:01
Вимога
Відкликано скаржником

невідповідність тд законодавству

Номер: c4291e33679d42b581466e655a97ece3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-20-006536-a.c1
Назва: невідповідність тд законодавству
Вимога:
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ). В пп 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення». На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені. Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено. ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року. З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення. Даний проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН. На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233. В разі неулаштування АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 20.11.2023 19:20