• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для відділень поштового зв’язку

Меблі та приспособи різні (меблі для відділень поштового зв’язку)

Завершена

1 312 964.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 564.82 UAH
Період оскарження: 23.03.2018 16:28 - 16.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення

Номер: f6d93839fc724a53ac7991b4f2c53078
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-23-002642-b.a1
Назва: Оскарження відхилення
Вимога:
Доброго дня! Просимо переглянути відхилення участника ФОП Стародубцев Романа Ігоровича. Даний участник повністю відповідає вимогам тендерної документації, окрім вимоги про аналогічнй договір на 100 од, та надав договір на 96 одиниць. Невже Замовник вважає, що виконавши договір на 96 од , участник буде не в змозі виконати договір на 100 од. Учасник також надав відгук підприємства,яке зможе підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам. Якщо Замовник зацікавлений приняти переможцем участника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, а не "свого" кандидата з найбільшою ціною, то Замовник може звернутися до Учасника з вимогою надати додаткові копії налогічних договорів за той самий проміжок часу, щоб підтвердити спроможність виробничих потужностей виконати подібні замовлення. Сподіваємося, що Замовник зверне увагу на наше звернення та буде діяти в інтересах економії державних коштів.
Вирішення: Вітаємо! Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі Закон). Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, повідомляємо, що вимогами тендерної документації зі змінами до процедури закупівлі меблі та приспособи різні (меблі для ВПЗ), номер закупівлі №UA-2018-03-23-002642-b, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому відповідно до ст. 16 Закону, передбачалося надання учасником документів згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме: «1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних* раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, його сфери діяльності; дата та/або період його укладання; предмету договору та його кількості; перелік меблів, що постачалися за договором, та їх кількість; місця поставки та монтажу товару (адреси), де в теперішній час експлуатується товар; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2 Позитивний лист-відгук не менше ніж від одного контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання аналогічного договору. * Під аналогічними договорами слід розуміти договори, укладені в період 2014-2017 років з компаніями, що здійснюють свою господарську діяльність у сфері надання послуг населенню на території України та мають щонайменше 2 власних представництв або мережевих одиниць (офісів), де безпосередньо надаються послуги населенню. За умовами таких договорів здійснено постачання та монтаж меблів у загальній кількісті не менше 100 одиниць, які за призначенням, аналогічні предмету закупівлі, та в теперішній час експлуатуються.» Тобто, умовами тендерної документації зі змінами передбачалась можливість надання інформації про декілька відповідних аналогічних договорів, які б відповідали встановленим вимогам щодо визначення аналогічний договір для цієї закупівлі. У своїй тендерній пропозиції учасником ФОП Стародубцев Роман Ігорович надані довідка, копія договору та відгук від коннтрагента містять інформацію про виконання лише одного договору загальною кількістю 96 одиниць, що не відповідає вимогам, встановленим в додатку 1 до тендерної документації та п.1 додатку 4 до тендерної документації, до визначення аналогічного договору для цієї закупівлі. Щодо «звернення до Учасника з вимогою надати додаткові копії аналогічних договорів за той самий проміжок часу, щоб підтвердити спроможність виробничих потужностей виконати подібні замовлення» повідомляємо, що відповідно до порядку подання тендерних пропозицій, визначений статтею 25, зокрема, частина 3 цієї статті тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Отже, будь-які зміни до тендерної пропозиції можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і замовником такі зміни беруться до розгляду в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку. На всіх електронних майданчиках та в електронній системі закупівель ProZorro фіксується дата та час подання документів у складі пропозиції, а також внесення будь-яких змін. Враховуючи це, замовник не може брати до розгляду документи учасника, завантажені/надані після строку подання пропозицій. Таким чином, Замовник має відхилити учасника чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону. Враховуючи вищевикладене, вирішено залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено