• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95 та дизельне паливо (ДК021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

26 700 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 133 500.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 15:38 - 22.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Обмеження для участі!

Номер: 57e4397d86dd4a4398131deff7606150
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-013286-a.c2
Назва: Обмеження для участі!
Вимога:
Просимо надати відповідь, чому Ваша закупівля не розділена на лоти. Це створило б умови для здорової конкуренції та суттєво зекономило бюджетні кошти. В той же час, для прикладу, мережа АЗС WOG представлена в Закарпатській області більше ніж 20 АЗК, в тому числі в м.Ужгород, м.Берегово, м.Хуст, смт.Великий Березний, м.Тячів, де безпосередньо знаходяться Ваші станції. Ми звернули увагу, що на таких же умовах (дискримінація і обмеження кола учасників до ОДНОГО вибраного учасника) проведені Ваші закупівлі UA-2023-05-09-010813-a, UA-2022-11-28-011080-a. Документація підлаштована під ОДНОГО УЧАСНИКА – мережу ОККО. Таким чином, цей один учасник автоматично ставав ЗАВЖДИ переможцем торгів. Наведене дає нам привід вести мову про те, щоВи порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», що особливо недопустимо під час дії воєнного стану в Україні, де економія бюджетних коштів вкрай важлива. Тому просимо внести відповідні зміни у Вашу документацію – розділити по лотах і сприяти принципам публічних закупівель. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись для розгляду цього питання в Антимонопольний комітет і інші відповідні органи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідь на вимогу UA-2023-11-17-013286-a.с2 від 20.11.2023 надана в протоколі Уповноваженої особи від 23.11.2023 №228
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: e4d493a934f043949def4a2d0ede00e3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-013286-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши Вашу тенедерну документацію, ми виявили дискримінаційні умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості). Зокрема, в Додатку №3 Тендерної документації додано перелік документів, які надаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема в п.1.1. зазначається, що учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечать поставку товару, передбаченого у тендерній документації. Додана інформація про розташування адрес об’єктів Замовника в десяти точках з обов’язковою вимогою – АЗС Учасника повинні знаходитись до об’єктів Замовника в радіусі не більше 7 км. Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності мережі АЗС «в радіусі не більше 7 км» від кожної з десяти адрес своїх об’єктів - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимоги щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС, в даному конкретному випадку – це мережа АЗК ОККО. В Закарпатській області представлені мережі станцій AMIC, Укрнафта, Chipo, Motto, Ultra, UPG, WOG, Авіас, БРСМ, ОККО і жодна з зазначених мереж (крім мережі ОККО) не має достатнього покриття, щоб відповідати вимогам Замовника, а саме – розташування АЗС на відстані саме до 7 км до кожної з десяти об’єктів Замовника. За таких умов взяти участь у закупівлі зможе лише ОДИН учасник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Додатковим свідченням зазначеного є те, що в попередніх аналогічних закупівлях Замовника UA-2023-05-09-010813-a, UA-2023-02-06-009584-a, UA-2022-11-28-011080-a прийняв участь тільки один Учасник - ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", відповідно підписані та опубліковані договори по закупівлі. Інші учасники не змогли прийняти участь з зазначених вище причин – невідповідність кваліфікаційним критеріям. Ми добре розуміємо специфіку роботи Замовника і жодним чином не намагаємось створити перешкоди для Вашої діяльності, але в той же час це не повинно створювати дискримінаційних умов для мереж АЗС, які є потенційними учасниками закупівлі. В процесі аукціону відбувається пониження цін, що в свою чергу дозволить суттєво економити бюджетні кошти. Для прикладу, в м.Ужгород, де знаходиться Ужгородська станція СЕМД по вул.Собранецька,154«в», представлені (для прикладу) наступні мережі АЗС: WOG – за адресами вул.Минайська, 16; вул 8 Березня, 46; вул.Заньковецької, 48, вул.Тимирязева, 15Б (www.azski.com.ua, www.wog.ua) Укрнафта – за адресами: КПП "Ужгород" км 12+350, вул. Коритнянська, буд. 16 (сайт www.azski.com.ua, www.ukrnafta.com) Крім того, АЗК AMIC, Motto, Ultra (сайт www.azski.com.ua) Наступний приклад, В.Березнянська підстанція СЕМД, смт. В.Березний, вул.Шевченка, 27. Тут відповідає Вашим вимогам (до 7 км) розташування АЗК Укрнафта, що знаходиться за адресою: Великоберезнянський р-н, с. М. Березний, вул. Центральна, буд.158 ( 3,4 км від місця розташування цієї СЕМД) і інші мережі. І ще приклади - Берегівська станція СЕМД,м. Берегово, вул. Лінера, 2 і Виноградівська станція СЕМД, м. Виноградів, вул. Лікарняна,13. В м.Берегово і м.Виноградів знаходяться по дві АЗК Укрнафти за адресами: м. Виноградів, вул. І. Франка і вул.Копанська, в м.Берегово - по вул. Хмельницького, буд. 83 та вул. Мукачівська (www.ukrnafta.com) Додатково до зазначеного звертаємо Вашу увагу, що в Антимонопольний комітет України була подана і задоволена Скарга по закупівлі UA-2023-11-01-002079-a, дискримінаційні вимоги ті ж – обмеження кола учасників торгів, документація під «одного учасника». Комісія постановила зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації за вказаною процедурою закупівлі. У зв’язку з зазначеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме – розділити закупівлю на Лоти для створення конкурентних умов для потенційних учасників та головне – економії бюджетних коштів у час дії військового стану. В іншому випадку ми підготуємо Скаргу в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідь на вимогу UA-2023-11-17-013286-a.a1 від 20.11.2023 надана в протоколі Уповноваженої особи від 23.11.2023 №227
Статус вимоги: Відхилено