• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори» (Аналізатор сечі напівавтоматичний, код НК 024:2023-57860 – Аналізатор сечі лабораторний IVD (діагностика in vitro), напівавтоматичний)

Завершена

86 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 430.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 15:41 - 24.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: fc273f8bf31d4e23ba7250cce29e66eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-013400-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній окремі вимоги, що містять дискримінаційні вимоги, які в свою чергу суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право брати участь в даних торгах потенційних учасників згідно встановленого Законом порядку. Зокрема, медико-технічними вимогами додатку 3 тендерної документації встановлені конкретні технічні параметри стартового набору тест-смужок, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, саме через зазначення в пп -20 вимог до Стартового набору тест-смужок з наступними характеристиками:Тест-смужки забезпечують швидке напівкількісне визначення 10 показників у сечі. Тривалість проведення аналізу – 1-2 хв. Порогові рівні речовин:Речовина Пороговий рівень Білок Глюкоза Кетони Уробіліноген Білірубін Питома вага Кров рН Лейкоцити Нітрити 10-15 мг/дл. 50 мг/дл. 5 мг/дл. 1 од. Ерліха/дл. 0,5 мг/дл. Від 1,000 до 1,030 з кроком 0,005 10 Ер/мкл. Від 5 до 9 з точністю до 1 одиниці 20-25 Лей/мкл 0,05 мг/дл нітрит іонів Тести зберігаються при кімнатній температурі від +2 до +30 С. Термін придатності тестів 24 місяці при зберіганні смужок в контейнері. Після відкриття контейнеру смужки стабільні протягом 6 місяців. В наявності є компенсаторна зона, яка слугує маркером придатності для роботи з аналізатором ; Встановивши такі вимоги у додатку 2 тендерної документації взяти участь у закупівлі може продукція одного конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників., в тому числі і Скаржника. Крім того, звертаємо увагу, що предметом закупівлі є саме аналізатор сечі, а не тест-смужки. Враховуючи вищезазначене, просимо усунути дискримінаційну умову, шляхом внесення змін в Додаток 3 до тендерної документації, зазначивши що до аналізатора сечі повинен бути наданий стартовий набір тест-смужок, без зазначення технічних характеристик таких смужок. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу № UA-2023-11-17-013400-a.b1 від 23.11.23 листопада 2023 року, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. (Далі – Постанова) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, які б повністю задовольняли потреби замовника. Тому, повідомляємо, що дані вимоги були складені згідно наявного в нас матеріально-технічного забезпечення, персоналу та діагностичних необхідностей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 33 частини першої статті 1 Закону України технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначені вище норми Закону, Замовник одноособово визначає необхідні йому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. Учасник не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Тендерної Документації, а також не надав підтвердження, яким чином наведені вище умови Тендерної Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено