• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугільні контактні вставки для тролейбусів

Завершена

1 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 15:24 - 22.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження щодо допуску та визнання переможцем ФОП Гармаш Іллю Борисовича

Номер: 8236710c2b8e46a3ab6939874f9e87e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-012804-a.a2
Назва: Оскарження щодо допуску та визнання переможцем ФОП Гармаш Іллю Борисовича
Скарга:
Невідповідність КВЕД ФОП Гармаш Ілля Борисович коду Закупівлі, невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації
Дата розгляду скарги: 18.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.01.2024 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.01.2024 14:20
Автор: ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки", Шайхутдінов Ренат 380669776030 SRM@PZP.UA
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: ae194a17b7cc41c18f18f6b3e4ab81af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-012804-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. № _283__ від «01» грудня 2023 р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 44 Суб’єкт оскарження (Скаржник): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ код ЄДРПОУ 3251210998 Адреса місцезнаходження: 61098, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Холодногірська, буд. 8 тел. +38 (050) 955-00-61 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛЕКТРОТРАНС» Івано-Франківської міської ради код ЄДРПОУ 00432426 Адреса місцезнаходження: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 тел. +38 (066) 655-20-76 Інформація про закупівлю: ID у Prozorro: 06fb50a218ed4eb696e7859a1664d399 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-012804-a Дата направлення Скарги: «01» грудня 2023р. СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Повідомляємо, що Комунальне підприємство «Електротранс» Івано-Франківської міської ради (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом: - допуску до участі в конкурсних торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-012804-a) ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛАСТМАС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (далі за текстом – ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ») (код ЄДРПОУ 32512498), тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. - визнання переможцем конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-012804-a) ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ») (код ЄДРПОУ 32512498), тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО МОЖУТЬ ЦЕ ПІДТВЕРДЖУВАТИ (на підставі пункту 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Протоколом від 17 листопада 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою затверджено Тендерну документацію щодо процедури проведення відкритих торгів на закупівлю товару «Вугільні контактні вставки для тролейбусів код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 31660000-0 Вугільні електроди.» (далі за текстом – тендерна документація). Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-17-012804-a за предметом закупівлі: назва предмета закупівлі – Вугільні контактні вставки для тролейбусів код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 31660000-0 Вугільні електроди.; кількість товару та місце його поставки – за адресою замовника: 76008, м. Івано-Франківськ, вул.. Тролейбусна, 40 КП «Електроавтотранс», вставка контактна тролейбусна (ВКТ)-6-Л клиноподібна (літня) – 30000 штук, вставка контактна тролейбусна (ВКТ)-6-В клиноподібна (зимова) – 20000 штук, вставка контактна тролейбусна (ВКТ)-7-М (металокерамічна) – 200 штук; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 29.02.2024 року. За умовами Глави 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. За умовами Глави 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно умов Глави 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Відповідно до Глави 2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Кінцевий же строк подання тендерних пропозицій, згідно положень Глави 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, визначається згідно дати та часу визначеного в електронній системі закупівель та оприлюдненого оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – 25.11.2023 року. З урахуванням вищевказаних положень тендерної документації Замовника, для участі у процедурі вказаних торгів, тендерні пропозиції подали наступні підприємства: - ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (код ЄДРПОУ 32512498) (далі за текстом – Учасник), ціна пропозиції – 1 422 000, 00 грн (один мільйон чотириста двадцять дві тисячі грн 00 коп.) з ПДВ (ПЕРЕМОЖЕЦЬ); - Фізична особа-підприємець Гармаш Ілля Борисович (код ІПН 3251210998), ціна пропозиції – 1 793 300,00 грн (один мільйон сімсот дев’яносто три тисячі триста грн 00 коп.) з ПДВ. Розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації регламентовано порядок здійснення Замовником оцінки тендерних пропозицій в процедурі відповідної закупівлі. Згідно Глави 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказаного Розділу тендерної документації, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Переможцем же відповідно визначається учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. За результатами аукціону, проведеного 27 листопада 2023 року, системою електронних торгів пропозицію ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (далі за текстом – Учасник) було визначено як найбільш економічно вигідну. Протоколом від 28 листопада 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою тендерну пропозицію Учасника було визначено як таку, що «є найвигіднішою і відповідає всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації», а самого Учасника визнано переможцем торгів. Вказаний Протокол Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, опубліковано 28 листопада 2023 року. Вказані вище дії Замовника щодо прийняття Рішень про визнання тендерної пропозиції ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» такою, що «є найвигіднішою і відповідає всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації», а самого підприємства переможцем конкурсних торгів, вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, положення Закону України «Про публічні закупівлі», а також положення Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», шляхом порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, з наступних підстав. ІІ. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ВНАСЛІДОК ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРАВО ЧИ ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ТАКОЇ ОСОБИ (на підставі пункту 4 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»). Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ). Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання. Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень пункту 2 частини 1 цієї статті однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2) пункту 44 Постанови КМУ). Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 31 Постанови КМУ встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм, Замовник в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі. Зокрема Замовником зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: …4) Інформацію про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, яка складається з: - технічна специфікація, викладена у таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». …6) Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». …- довідку в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіки Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі; - законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів).» (Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Відповідні вимоги дублюються в Додатку № 2 та Додатку № 4 до тендерної документації. 1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог про надання інформації про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі. Як вбачається зі змісту Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником було встановлено технічні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати продукція, що пропонується учасниками закупівлі до постачання. Вимоги до геометричних та конструктивних показників предмета закупівлі викладені Замовником в Додатку № 4 до тендерної документації для трьох найменувань (типів) предмету закупівлі у вигляді відповідних діапазонів: - для вставки контактної тролейбусної (ВКТ)-6-Л клиноподібна (літня): довжина -102±2 мм; висота - 16+2 мм; кут поздовжнього клина (однієї сторони) - 1º30´±15´; кут вертикального клина (однієї сторони) - 4º±5´; нижній розмір ВКТ в ширшому кінці – 25,8+0,2 мм, у вужчому кінці – 20,5 мм (вираховується з поздовжнього кута); радіус канавки для контактного дроту R 9+0,5. - для вставки контактної тролейбусної (ВКТ)-6-В клиноподібна (зимова): довжина - 102±0,5 мм; висота - 16±0,1 мм; кут поздовжнього клина (однієї сторони) - 1º30´±15´; кут вертикального клина (однієї сторони) - 4º±5´; нижній розмір ВКТ в ширшому кінці – 25,8+0,2 мм, у вужчому кінці – 20,5 мм (вираховується з поздовжнього кута); радіус канавки для контактного дроту R 9+0,5. - для вставки контактної тролейбусної (ВКТ)-7-М (металокерамічна): довжина - 102±0,5 мм; висота – 17,5±0,1 мм; кут поздовжнього клина (однієї сторони) - 1º30´±5´; кут вертикального клина (однієї сторони) - 4º±5´; нижній розмір ВКТ в ширшому кінці – 25,7±0,1 мм, у вужчому кінці – 20,3 мм (вираховується з поздовжнього кута); радіус канавки для контактного дроту R 9+0,5. Щодо перших двох вказаних предметів закупівлі Додаток № 4 до тендерної документації також містить вимогу про «обов’язкове надання в складі пропозиції робочого креслення вугільної вставки з обов’язковим зазначенням на кресленні поздовжнього та вертикального кутів клина». На виконання вимоги про надання інформації про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, Учасником в тендерній пропозиції було надано документ «Технічна специфікація». З аналізу даного документа Учасника, а саме стовпчика 2 таблиці, вбачається, що останнім в якості предмета закупівлі пропонується продукція еквівалент – Вставка контактна ВГ2 7.271.00.00, Вставка контактна ВГ2АП 7.271.00.00, Вставка контактна ВГ2Ав 7.271.00.00. З конструктивних та фізичних показників, зазначених Учасником, в Технічній специфікації, вбачається, що останній декларує повну відповідність пропонованого товару-еквівалента предмету закупівлі Замовника. З Технічної специфікації Учасника також вбачається, що усі вставки виготовляються за одним кресленням № 7.271.00.00. На виконання відповідних вимог Замовника дане креслення прикладено до тендерної пропозиції. Виходячи з конструктивних показників визначених у кресленні, вбачається, що пропонований Учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, що ставилися Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації, з огляду на наступне: 1) Вимогами Додатку № 4 до тендерної документації встановлено діапазон відповідності довжини вставки: для вставки (ВКТ)-6-Л нижня межа 102 мм – 2 мм = 100 мм; верхня межа 102 мм + 2 мм = 104 мм для вставки (ВКТ)-6-В нижня межа 102 мм – 0,5 мм = 101,5 мм; верхня межа 102 мм + 0,5 мм = 102,5 мм; для вставки (ВКТ)-7-М нижня межа 102 мм – 0,5 мм = 101,5 мм; верхня межа 102 мм + 0,5 мм = 102,5 мм. В той самий час згідно креслення № 7.271.00.00 діапазон довжини вставки, пропонованої Учасником, складає 102±1,1 мм (або – 2,2 мм), тобто: нижня межа 102 мм – 1,1 мм = 100, 9 мм або 102 мм – 2,2 мм = 99,8 мм верхня межа 102 мм + 1,1 мм = 103,1 мм. Відтак, граничний показник нижньої межі діапазону відповідності довжини товару, що пропонується Учасником, є суттєво меншим – на 0,6 мм – від показника нижньої межі, передбаченого Замовником для вставок (ВКТ)-6-В та (ВКТ)-7-М. Більш того вказаний показник товару Учасника також не відповідає нижній межі діапазону довжини і для вставки (ВКТ)-6-Л, враховуючи те що відповідний розмір за кресленням Учасника може бути або 100,9 мм, або 99,8 мм. Що стосується, граничного показника верхньої межі діапазону відповідності довжини товару, що пропонується Учасником, то він також перевищує – на 0,6 мм – верхню межу діапазону відповідності довжини, що передбачена Замовником для вставок (ВКТ)-6-В та (ВКТ)-7-М. 2) Вимогами Додатку № 4 до тендерної документації встановлено діапазон відповідності висоти вставки: для вставки (ВКТ)-6-Л нижня межа 16 мм; верхня межа 16 мм + 2 мм = 18 мм для вставки (ВКТ)-6-В нижня межа 16 мм – 0,1 мм = 15,9 мм; верхня межа 16 мм + 0,1 мм = 16,1 мм; для вставки (ВКТ)-7-М нижня межа 17 мм – 0,1 мм = 16,9 мм; верхня межа 17 мм + 0,1 мм = 17,1 мм. В той самий час згідно креслення № 7.271.00.00 діапазон висоти вставки, пропонованої Учасником, складає 15,9±0,55 мм, тобто: нижня межа 15,9 мм – 0,55 мм = 15, 35 мм верхня межа 15,9 мм +0,55 мм = 16,45 мм. Відтак, граничний показник нижньої межі діапазону відповідності висоти товару, що пропонується Учасником, є суттєво меншим від показника нижньої межі, передбаченого Замовником для вставок (ВКТ)-6-л (на 0,65 мм), (ВКТ)-6-В (на 0,55 мм) та (ВКТ)-7-М (на 1,65 мм). Що стосується, граничного показника верхньої межі діапазону відповідності висоти товару, що пропонується Учасником, то він перевищує – на 0,35 мм – верхню межу діапазону відповідності висоти, що передбачена Замовником для вставок (ВКТ)-6-В. 3) Що стосується показника кута вертикального клина (однієї сторони), то в кресленні Учасника № 7.271.00.00 даний показник взагалі відсутній. З цього приводу слід особливо підкреслити, що саме на обов’язковому зазначенні даного показника учасниками торгів у робочих кресленнях базувалася вимога Замовника щодо надання відповідних робочих креслень. 4) Вимогами Додатку № 4 до тендерної документації встановлено діапазон відповідності нижнього розміру вставки в ширшому кінці та у вужчому кінці. Слід додатково пояснити, що нижнім розміром вставки вважається її основа, що немає радіальної канавки для контактного дроту. Враховуючи ж те, що сама по собі вставка є клиновидною, нижній розмір вставки в ширшому кінці вимірюється на ширшому кінці клина, а нижній розмір вставки на вужчому кінці вимірюється на вужчому кінці клина відповідно. З огляду на це Замовник у тендерній документації окремо зазначив діапазони відповідності для нижнього розміру вставки в ширшому кінці та для нижнього розміру вставки у вужчому кінці. Для нижнього розміру вставки на ширшому кінці Замовник встановив наступні діапазони: для вставки (ВКТ)-6-Л нижня межа 25,8 мм; верхня межа 25,8 мм + 0,2 мм = 26,0 мм; для вставки (ВКТ)-6-В нижня межа 25,8 мм; верхня межа 25,8 мм + 0,2 мм = 26,0 мм; для вставки (ВКТ)-7-М нижня межа 25,7 мм – 0,1 мм = 25,6 мм; верхня межа 25,7 мм + 0,1 мм = 25,8 мм. В той самий час згідно креслення № 7.271.00.00 діапазон відповідності нижнього розміру вставки, пропонованої Учасником, на ширшому кінці, складає 25,5±0,65 мм (або – 1,3 мм), тобто: нижня межа 25,5 мм – 0,65 мм = 24, 85 мм або 25,5 мм – 1,3 мм = 24,2 мм верхня межа 25,5 мм + 0,65 мм = 26,15 мм. Відтак, граничний показник нижньої межі діапазону відповідності нижнього розміру вставки, що пропонується Учасником, на ширшому кінці товару, є суттєво меншим від того ж показника, передбаченого Замовником для вставок (ВКТ)-6-Л (на 0,95 мм або 1,6 мм, враховуючи альтернативні розміри в кресленні), (ВКТ)-6-В (на 0,95 мм або 1,6 мм, враховуючи альтернативні розміри в кресленні) та (ВКТ)-7-М (на 0,75 мм або 1,4 мм, враховуючи альтернативні розміри в кресленні). Що стосується показника верхньої межі діапазону відповідності нижнього розміру вставки, що пропонується Учасником, на ширшому кінці товару, то він суттєво перевищує той же показник для предмета закупівлі для вставок (ВКТ)-6-Л (на 0,15 мм), (ВКТ)-6-В (на 0,15 мм) та (ВКТ)-7-М (на 0,17 мм). Для нижнього розміру вставки на вужчому кінці Замовник встановив наступні розміри: для вставки (ВКТ)-6-Л 20,5 мм; для вставки (ВКТ)-6-В 20,5 мм; для вставки (ВКТ)-7-М 20, 3 мм. В той самий час згідно креслення № 7.271.00.00 діапазон відповідності нижнього розміру вставки, пропонованої Учасником, на вужчому кінці, складає 20,0±0,65 мм (або – 1,3 мм), тобто: нижня межа 20,0 мм – 0,65 мм = 19, 35 мм або 20,0 мм – 1,3 мм = 18,7 мм верхня межа 20,0 мм + 0,65 мм = 20,65 мм. Відтак з огляду на те, що товар, пропонований Учасником містить діапазони відповідних розмірів, а у вимогах Замовника вказані значення є твердими, що в будь-якому випадку товар Учасника має більший діапазон альтернативних значень відповідного геометричного розміру вставки, аніж предмет закупівлі, якого потребує Замовник. Іншими словами, пропонований товар передбачає погрішності у розмірах, а вимоги до предмета закупівлі таких геометричних погрішностей не передбачає. 5) Вимогами Додатку № 4 до тендерної документації встановлено розмір радіусу канавки для контактного дроту R 9+0,5мм, тобто, верхньою межею цього показника є 9,0 мм + 0,5 мм = 9,5 мм. Він є однаковим для всіх типів вставок, що закупаються в даній закупівлі. В той самий час згідно креслення № 7.271.00.00 розмір радіусу канавки для контактного дроту визначено на рівні R 10,5 мм. Відтак розмір радіусу канавки для контактного дроту у вставці, що пропонується Учасником до постачання, значно перевищує – як мінімум на 1,0 мм – розмір радіусу канавки контактного дроту, встановленого Замовником для предмета закупівлі. Таким чином, з огляду на викладене вбачається, що продукція, яка пропонується до постачання Учасником, за геометричними характеристиками не відповідає технічним вимогам, що викладені Замовником у складі вимог тендерної документації для предмета закупівлі. Вказане свідчить про непідтвердженість Учасником відповідності основних технічних характеристик (визначених Замовником для предмета закупівлі) товару, що пропонується до постачання, відповідній характеристиці, що вимагається Замовником для предмета закупівлі. Відтак, Учасником порушено вимоги Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а сама тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації Замовника. 2. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог Додатку № 2 тендерної документації. У відповідності до вимог Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та аналогічних вимог, викладених в Додатку № 2 до тендерної документації, учасники, в межах тендерної пропозиції, мають подавати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі (абз. 2 пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації). Як вбачається зі змісту даної Глави та Додатку № 2 тендерної документації, дана вимога корелює з вимогами пунктів 11 (про надання гарантійного листа з підтвердженням не застосування до бенефеціарів санкцій), 13 (відсутність підстав прямої належності учасника закупівлі до резидентів російської федерації/республіки біларусь або належності за посередництва бенефіціарного власника – резидента російської федерації/республіки біларусь), вимогою про підтвердження законності підстав проживання бенефеціара на території України та покликана забезпечити можливість перевірки зазначених вище обставин щодо учасника та його бенефеціарів. Учасником на виконання абзацу 2 пункту 13 Додатку № 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції було надано Довідку з інформацією про засновника та кінцевого бенефіціарного власника, відповідно до якої кінцевим бенефіціарним власником є гр-нин Чуйков Андрій Дмитрович, який володіє часткою в розмірі 90%. В жодному з документів, що надавалися у складі тендерної пропозиції не міститься інформація про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) компанії Учасника – ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛАСТМАС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПЛАСТМАС – ПРИЛУКИ», - який володіє залишковою часткою розміром у 10%. Не надання такої інформації є прямим порушенням вимог абз 2 пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації та тендерної документації загалом. Одночасно з цим, відсутність вказаної вище інформації про кінцевого бенефіціарного власника Учасника не дозволяє належним чином здійснити перевірку обставин не застосування до нього санкцій або обмежувальних заходів, а також обставини належності Учасника закупівлі до резидентів російської федерації/республіки біларусь або належності за посередництва бенефіціарного власника – резидента російської федерації/республіки біларусь. Відтак не надання Учасником інформації про володільця (кінцевого бенефіціарного власника) часткою 10% свідчить не тільки про порушення абз. 2 пункту 13 Додатку № 2, а й в цілому пункту 13 та пункту 11 Додатку № 2 до тендерної документації. З огляду на викладене, Учасником не було належним чином виконано вимоги Замовника викладені в пунктах 11, 13 Додатку № 2 до тендерної документації. Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника. За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам пункту 32 частини 1 статті 1 та вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ. Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі. Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-17-012804-a, є підставами для скасування Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу від 28 листопада 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами тендерної документації Замовника, положеннями статтями 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу Фізичної особи-підприємця Гармаша Іллі Борисовича (код ІПН 3251210998) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-17-012804-a. 3. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу від 28 листопада 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛАСТМАС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПЛАСТМАС – ПРИЛУКИ» (код ЄДРПОУ 32512498), учасника публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-17-012804-a, переможцем торгів. 4. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель. Фізична особа-підприємець Гармаш Ілля Борисович
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2023 13:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.12.2023 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Замовником виконано, рішення про визначення переможця дочірнє підприємство "Пластмас" товариства з обмеженою відповідальністю "Пластмас - Прилуки" замовником скасовано
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ, Гармаш Илья 380509550061 GARMASH5011989@GMAIL.COM