-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Такелажне обладнання
Завершена
946 114.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 461.14 UAH
мін. крок: 1% або 9 461.14 UAH
Період оскарження:
17.11.2023 14:58 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Номер:
51df486d91264af5b99e2ee6d5b36af7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-011768-a.a2
Назва:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Вимога:
Доброго дня!
Ми є виробником та постачальником якісного такелажного обладнання, що повністю відповідає чинним в Україні технічним стандартам, та маємо намір прийняти участь у закупівлі.
Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у додатку №2 тендерної документації вказує на намір замовника придбати такелажне обладнання, виготовлене з дотриманням вимог чинного Технічного регламенту безпеки машин та відповідних державних стандартів ДСТУ EN. Разом з тим, вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не містять жодного з загальноприйнятих для даного виду продукції способів підтвердження її відповідності заявленим характеристикам на стадії оцінки пропозицій. Зокрема, пропозиції учасників можуть не містити ні назви, ні адреси виробника, ні каталожного номеру чи артикулу запропонованого товару, ні позначення моделі, типу чи типорозміру товару, що є звичайною практикою при підготовці пропозицій на такелажне обладнання. Даний факт з огляду на умову тендерної документації про те, що учасники, серед іншого, не можуть визначати конфіденційною інформацію про технічні умови та технічні специфікації товару, безумовно, є порушенням принципу здійснення публічних закупівель «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
Слід зазначити, що на українському ринку наявна значна кількість пропозицій такелажного обладнання, яке не відповідає вимогам чинних технічних стандартів, але пропонується з підтвердженням такої відповідності. Цей факт разом з відсутністю в тендерній документації критеріїв перевірки якісних характеристик запропонованого Товару на етапі оцінки пропозицій учасників також є передумовою порушення принципів здійснення публічних закупівель «добросовісна конкуренція серед учасників» та «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
З огляду на вищезазначене, а також на визначені тендерною документацію технічні вимоги щодо відповідності певних товарів стандартам ДСТУ EN 818-4:2017 (за позиціями 1, 4, 7), ДСТУ EN 1677-1:2017 (за позиціями 3, 6, 9) та ДСТУ EN 13889:2017 (за позицією 13) пропонуємо включити до тендерної документації вимогу про надання учасниками під час подання тендерних пропозицій копій або зразків сертифікатів про випробування на такі товари, оформлених саме згідно до вимог вказаних стандартів. Сподіваємося на Ваше розуміння, що дана вимога є частиною державного стандарту, виконується за замовченням усіма постачальниками при постачанні товарів, які дійсно відповідають відповідним технічним стандартам. Отже вимога жодним чином не є дискримінаційною.
Додатково пропонуємо уточнити вимогу в проекті договору (п. 2.3) щодо змісту сертифікатів випробування від виробника, яким має підтверджуватися якість товарів при постачанні, зокрема, формулювання «оригінал сертифікату випробування від виробника з позначенням в ньому відповідного стандарту ДСТУ EN 818-4:2017 / ДСТУ EN 1677-1:2017 / ДСТУ EN 13889:2017 з описом усіх встановлених даним стандартом технічних характеристик», замінити на «оригінал сертифікату випробування від виробника, оформлений згідно до вимог стандарту ДСТУ EN 818-4:2017 / ДСТУ EN 1677-1:2017 / ДСТУ EN 13889:2017» відповідно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2023 23:58
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Перелік істотних умов договору закупівлі
Номер:
ba0e4d6397284052996f51f3bdd41677
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-011768-a.c1
Назва:
Перелік істотних умов договору закупівлі
Вимога:
Вимога:
Просимо додати у перелік істотних умов договору закупівлі встановлені тендерною документацією вимоги до якості (якісні характеристики) товару
Обгрунтування:
В Тендерній документації зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України, а також, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей. При цьому у Додатку № 4 до тендерної документації (пункт 13.2 проєкту договору) не вказується, що до предмету договору (істотної умови договору), крім номенклатури та асортименту, замовник відносить також і вимоги до якості товару, хоча згідно частини 4 статті 180 Господарського кодексу України вимоги до якості товару є складовою предмету договору. Таким чином, встановлені на тендері якісні характеристики товару можуть бути змінені на етапі укладання договору або після його укладання, що уможливлює дискримінацію учасників та постачання товару нижчої якості, ніж за результатами розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2023 20:05
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі- Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та має містити обов’язково проект договору, котрий Замовник розробляє самостійно з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Керуючись нормами Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 ЦК України).
Враховуючи викладене вище, Замовник не вважає доцільним додавати у перелік істотних умов договору вимоги до якості (якісні характеристики).
Статус вимоги:
Відхилено