• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Автоцистерна пожежна з цистерною на 8000 літрів води

ДК 021:2015: 34144212-7 Пожежні автоцистерни (Автоцистерна пожежна з цистерною на 8000 літрів води) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). З урахуванням порядку підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів, затвердженого ПКМУ від 02.08.2022 р. №861. За рахунок коштів місцевих бюджетів (субвенцій).

Завершена

23 585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 925.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 14:16 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 52345dc0c43e48db92f51827b82526ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-010135-a.c2
Назва: your answer
Вимога:
Thank you for explanation. No matter our associated factory is ready to provide you such vehicle, we cannot recommend them to take such risk. Your terms are made either for local "friends" or crazy suppliers. I have doubts that you will succeed. Business is a two-way road. We deal only with state buyers. Most terms are fair and workable. But your lawyers are really deal killers. They make a contract, which is protecting YOU, but for seller is NOT INTERESTING. Would you like to get a sample of fair and workable Ukrainian contract used by other state agencies? ====================== Дякую за пояснення. Незважаючи на те, що наш пов’язаний завод готовий надати вам такий транспортний засіб, ми не можемо рекомендувати їм йти на такий ризик. Ваші умови створені або для місцевих «друзів», або для божевільних постачальників. Я сумніваюся, що у вас це вийде. Бізнес – це дорога з двостороннім рухом. Ми маємо справу тільки з державними покупцями. Більшість умов є справедливими та дієвими. Але ваші адвокати справді вбивці угод. Вони укладають договір, який захищає ВАС, але для продавця НЕЦІКАВИЙ. Бажаєте отримати зразок чесного та дієвого українського контракту, який використовують інші державні органи?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за обгрунтовану відповідь. За вашим бажанням Ви можете направити нам проект договору на електронну адресу, зазначену в тендерній документації, для подальшого опрацювання Юридичною службою. Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

terms

Номер: 8eb1f6e167d4428998d66232a60f1a01
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-010135-a.b1
Назва: terms
Вимога:
What a bullshit you wrote in your contract: "4.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 4.5.Враховуючи, що Замовник є бюджетною організацією та здійснює всі фінансові операції через органи Державної казначейської служби України, несвоєчасне перерахування коштів органами Державної казначейської служби України, за умови своєчасного направлення Замовником фінансових документів до сплати за цим Договором, не вважається порушенням обов’язків та строків оплати з боку Замовника. У такому разі штрафні санкції до Замовника не застосовуються." Do you really expect that somebody supply you fire truck on such terms? Really?... Also delivery within 3 weeks. It is possible for used truck from Europe and AS IS, without your 15 pages of specs... From which tree you fall down? Did you sell street food before this job?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В межах процедури закупівлі (UA-2023-11-17-010135-а) потенційним учасником було подано вимогу частково викладену на іноземній мові. Зазначена вимога зводиться до внесення змін в умови тендерної документації щодо строку поставки та порядку проведення розрахунку замовником. Вимоги потенційного учасника є такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав: Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до п.26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Зокрема, пунктом 5, 7 ч.2 ст.21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про строк поставки товарів, виконаних робіт, наданих послуг та умови оплати. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Так, пп.7,8 ч.2 ст.22 Закону передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; проект договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що Замовник відноситься до державного сектору економіки і фінансується за рахунок коштів державного бюджету. В свою чергу, чинним законодавством передбачена можливість отримання державним бюджетом для придбання товарів робіт і послуг коштів з місцевого бюджету (субвенція). Субвенція — це міжбюджетний трансферт, точніше один із його видів для використання на певну мету в порядку, визначеному органом, який прийняв рішення про надання субвенції (п.48 ст.2 Бюджетного кодексу України). Її надають з державного чи місцевого бюджету (загального, спеціального або резервного фонду). Вимогами частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України визначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Частиною 1 статті 57 Бюджетного кодексу України визначено, що не пізніше 31 грудня поточного бюджетного періоду Казначейство України закриває всі рахунки, відкриті у поточному бюджетному періоді для виконання бюджету. Пунктом 9 Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів затвердженого постановою КМУ №1132 від 15.12.2010 р. передбачено, що обсяг субвенцій з державного бюджету, не використаний на кінець бюджетного періоду, перераховується в останній робочий день такого періоду органами Казначейства до державного бюджету, якщо інше не передбачено Бюджетним кодексом України та/або законом про Державний бюджет України. Кошти, за які закуповується товар в межах даної процедури закупівлі отримані Замовником з місцевого бюджету (субвенція) на підставі відповідного укладеного договору про надання субвенції з місцевого бюджету. У разі не освоєння коштів субвенції, з метою дотримання вимог бюджетного законодавств як надавачем субвенції так і отримувачем, умовами укладеного договору про надання субвенції, Головне управління, як отримувач коштів зобов’язується повернути «Надавачу субвенції» невикористані кошти у строк до 27грудня 2023 року, тобто кінцева можлива дата використання (освоєння) коштів субвенції - 25.12.2023 року, в іншому випадку ГУ ДСНС України у Запорізькій області повинно здійснити повернення зазначених коштів надавачу субвенції. Таким чином, враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, беручи до уваги, що ГУ ДСНС України у Запорізькій області, як замовник, що відноситься до державного сектору економіки і обмежується у своїй діяльності бюджетним періодом, визначення кінцевого строку поставки товару саме 25.12.2023 року є правомірним і таким, що не суперечить в першу чергу нормам бюджетного законодавства. Щодо зауваження потенційного учасника про умови оплати за товар, а саме: не погодження з п. 4.4 та 4.5 Договору закупівлі товарів за державні кошти (субвенція) Замовник повідомляє наступне. Згідно з частиною першою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частиною першою статті 692 Цивільного кодексу України передбачено, що покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Головне управління є бюджетною (неприбутковою) установою та повністю утримується за рахунок державного бюджету. При цьому для забезпечення діяльності своїх підпорядкованих підрозділів Головне управління під час здійснення публічних закупівель має право використовувати кошти отримані з місцевого бюджету (субвенція), які по своїй правовій природі також є коштами державного бюджету. Тобто у будь-якому випадку, ГУ ДСНС України у Запорізькій області, як замовник торгів, здійснює розрахунки за поставлений товар у відповідності до вимог бюджетного законодавства, зокрема ст. 49 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Частиною 2 статті 49 Бюджетного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: - наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; - наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); - наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. У зв'язку з чим, проект Договору містить застереження, що викладене у п. 4.4. “у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок” і є для Замовника істотною умовою. Щодо звільнення від відповідальності за затримку розрахунку через несвоєчасне проведення платежів з боку Державної казначейської служби України, слід зазначити, що обслуговування державного бюджету за витратами визначається Порядком казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.20212 року №1407 (далі - Порядок). Зазначеним порядком визначаються умови подання розпорядниками бюджетних коштів документів для здійснення оплати, яким наразі передбачено електронний документообіг. Зважаючи на ситуацію в країні, що викликана ворожими діями-країни агресора, не є виключенням перебоїв у роботі енергоресурсів та функціонування програмного забезпечення, що в свою чергу може вплинути на строки проведення платежів з боку органів казначейства, що аж ніяк не буде залежати від замовника. Звертаємо увагу, що замовник відноситься до державного сектору економіки і перш за все повинен передбачити в проекті договору всі можливі ризики, з метою уникнення нераціонального витрачання бюджетних коштів. Наголошуємо, зазначені умови проекту договору не порушують вимоги діючого законодавча України та не суперечать інтересам держави і по суті не є кабальними для потенційного переможця. Вищенаведене свідчить про відсутність дій, що порушують вимоги чинного законодавства або обмежують права потенційних учасників, а відтак підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено