-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09310000-5 - Електрична енергія
Електрична енергія (включаючи розподіл)
Завершена
1 600 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 001.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 001.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2023 13:45 - 13.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
0e309687fa894628baea9bd2e035e37b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-009090-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
на незаконні вимоги тд
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (з_розподiлом).docx 23.11.2023 17:53
- скарга_ГЕТ.doc 23.11.2023 21:40
- Додаток_4_Вимоги_до_учасника_(з_розподiлом).docx 23.11.2023 21:40
- скарга_ГЕТ.pdf 23.11.2023 21:40
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 23.11.2023 21:43
- скарга_ГЕТ.pdf 23.11.2023 21:46
- Лист НКРЕКП.pdf 23.11.2023 21:52
- наказ створення ЦОС.pdf 23.11.2023 21:52
- Положення ЦОС.pdf 23.11.2023 21:52
- наказ створення ЦОС.pdf.p7s 23.11.2023 21:52
- Положення ЦОС.pdf.p7s 23.11.2023 21:53
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf.p7s 23.11.2023 21:53
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 23.11.2023 21:53
- скарга_ГЕТ.pdf 23.11.2023 21:54
- рішення від 27.11.2023 № 18971.pdf 27.11.2023 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2023 № 19571.pdf 06.12.2023 12:52
- рішення від 05.12.2023 № 19571.pdf 07.12.2023 17:19
- Рішення на виконання Вимог АМКУ 11.12.2023 12:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2023 18:07
Дата розгляду скарги:
05.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2023 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2023 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог АМКУ вирішено внести зміни до тендерної документації. Продовжити строк для подання тендерних пропозицій.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога щодо наявності Центру обслуговування клієнтів
Номер:
61e7250a456d4150873cd3b3e4bcee18
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-009090-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо наявності Центру обслуговування клієнтів
Вимога:
Спираючись на рішення АМКУ від 01.08.2023 № 11881 та від 24.08.2023 № 13434, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу Додаток 4 ТД, а саме: "Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про створення Учасником на території Баштанського району Миколаївської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)". Дана вимога прямо порушує п. 29 ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме:
"п. 29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)." При закупівлі електричної енергії Замовник не має права вимагати "1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;"
Наявність центра обслуговування клієнтів на території Баштанського району Миколаївської та підтвердження права власності його є грубим порушення Закону, що підтверджується рішеннями АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.08.2023 № 11881 про наявність колцентру на території області Споживача.pdf 23.11.2023 16:04
- Рішення АМКУ кол центр.pdf 23.11.2023 16:04
- рішення від 24.08.2023 № 13434 про наявність контакт центру на території споживача.pdf 23.11.2023 16:04
- протокол 27.11.2023 11:23
Дата подачі:
23.11.2023 16:04
Вирішення:
Остаточне рішення буде прийнято згідно з рішенням Антимонопольного комітету України, щодо розгляду скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2023 08:04