• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Товари - код ДК 021-2015 (CPV) 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ЗІП до приводів ZD). РПЗ - 9.506

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: фахівець: тел.05136 4-41-13. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.

Торги відмінено

4 922 654.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 250.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 13:38 - 02.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

внесення змін до ТД

Номер: beaa76d56e2e4ed186b01b7db883a153
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-008880-a.c1
Назва: внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник, являючись потенційним постачальником ГТВ, наше підприємство планує взяти участь у тендері та запропонувати до поставки еквівалентну продукцію. Згідно умов Додатку 3 «Проект Договору на постачання товару» до ТД зазначено строк поставки – до 15.12.2023 р.; аукціон по закупівлі заплановано на 29.11.2023 року.  Зважаючи на фактори, пов’язані з проведенням тендерних процедур, які будуть передувати виробництву, а саме: • проведення кваліфікації переможця закупівлі; • підписання та публікація Договору,  вимогами Додатку до тендерної документації - ТСдоПЗ(т).23.0902.018-2023 (ред.4), вказаними в наступних розділах: 1. Згідно Розділу А.3 «Оцінювання та підтвердження відповідності продукції» підрозділу А.3.2 «Постачальник повинен надати план якості Замовнику протягом одного місяця після підписання контракту на поставку продукції та узгодити його з Замовником до початку виготовлення продукції. План якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039.»; 2. Згідно Розділу А.3 «Оцінювання та підтвердження відповідності продукції» підрозділу А.3.4 «Постачальник (Виробник) інформує Замовника не пізніше ніж за 10 днів до початку виконання операцій в контрольній точці, в якій беруть безпосередню участь представники Замовника (в контрольній точці зі статусом НР, WP).» 3. Згідно Розділу А.4 «Випробування та приймання продукції» підрозділу А.4.2 «Продукція підлягає проведенню приймально-здавальних випробувань на майданчику заводу-виробника, якщо це вимагається конструкторською документацією Виробника та/або погодженим Замовником планом якості. Випробування проводяться для підтвердження відповідності продукції вимогам, встановленим у документах виробника ТУ (ТС) або креслениках).»; 4. Згідно Розділу А.4 «Випробування та приймання продукції» підрозділу А.4.3 «Постачальник (Виробник) інформує Замовника не пізніше ніж за 10 днів до початку проведення приймально-здавальних випробувань на майданчику заводу-виробника та направляє запит щодо його участі в оцінці відповідності продукції на етапі випробувань. За наявності згоди Замовника, приймально-здавальні випробування на майданчику заводу-виробника повинні проводитись комісією, до складу якої входять представники Постачальника (Виробника) та Замовника. Результати випробувань, контролю і приймання оформлюються документами підприємства-виробника, що підтверджують відповідність прийнятих деталей вимогам конструкторської документації.»,  а також звертаємо Вашу увагу: • виробництво продукції СВБ за умов її контролю відповідно «Плану якості» буде займати до 30 днів. В зв’язку з викладеним вище строки поставки до 15.12.2023 року, вказані в Додатку 3 «Проект Договору на постачання товару» до ТД, є фактично не можливими. Таким чином вимагаємо: 1. Змінити зазначений в Додатку 3 «Проект Договору на постачання товару» зазначений строк поставки на новий - «30 днів після публікації Договору». 2. Внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто дана вимога учасника торгів. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги: Задоволено