• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги щодо передачі електронних повідомлень та інформації

Завершена

918 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 590.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2023 12:24 - 22.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога до Договору

Номер: 31594d0308c9460b99e642cc23dc5a55
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-006425-a.c2
Назва: Вимога до Договору
Вимога:
Прохання додати валютну складову та мінімальний платіж на послугу з відправки Viber повідомлень. Вимога у вкладенні.
Вирішення: «Доброго дня, шановний Учасник. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. При цьому правовідносини, що не передбачають укладення договору про закупівлю, не є предметом регулювання цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. У свою чергу, відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором (чт. 188 ГК України). Також вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу, що відповідно до ч. 2 ст. 198 ГК України, грошові зобов’язання учасників господарських відносин мають бути виражені і підлягати оплаті у гривнях. Грошові зобов’язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, коли суб’єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов’язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону. Згідно з ч. 2 ст. 189 ГК України, ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Ціни у зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть визначатися в іноземній валюті за згодою сторін. Тобто положення ст. 189 та ст. 198 ГК України дозволяє виражати грошові зобов’язання в іноземній валюті лише у випадках, коли суб’єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Крім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у листі від 02.09.2014 р. № 3723-08/30327-07 дійшло до висновку, що внутрішньодержавний обмін товарами (послугами) має здійснюватися за цінами (тарифами), встановленими у валюті України. Це законодавче обмеження зокрема виражене у змісті ч. 2 ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення», відповідно до якого, ціни на товари, які призначені для реалізації на внутрішньому ринку України, установлюються виключно у валюті України, якщо інше не передбачено міжнародними угодами, ратифікованими Україною, та постановами Кабінету Міністрів України. Відповідно до ст. 11 вказаного Закону України «Про ціни і ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб`єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Враховуючи положення ст. 189, ст. 198 ГК України та Закону України «Про ціни та ціноутворення», є очевидним, що прив’язувати ціну до курсу іноземної валюти у внутрішньо-українських договорах не можна, оскільки зазначення ціни в іноземній валюті можливе лише у зовнішньоекономічних договорах (контрактах), або у договорах у яких розрахунки між собою Сторони зобов’язані здійснювати в іноземній валюті у відповідності до норм законодавства. Системний аналіз наведених норм права дає підстави для висновку, що суб`єкти господарювання реалізують продукцію за цінами, самостійно визначеними сторонами договору, а тому ТОВ «Черкасиенергозбут» не вбачає законодавчих підстав для прийняття пропозиції щодо викладення пункту 5 Додатку № 1 у запропонованій Вами редакції. Крім того Проєктом договору передбачено зміну істотних умов, що визначені положенням ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» та п.19 Особливостей, а саме: 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів. У цьому випадку Сторони погоджуються, що зміну ціни здійснюють у такому порядку: підставою для зміни ціни є письмове звернення Сторони Договору, у разі настання однієї або декілька підстав визначених даним пунктом; сторони погоджуються, що Сторона, яка звертається з пропозицією про внесення змін з підстав визначених даним пунктом обов’язково до письмового звернення надає документ, який підтверджує зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів. нову (змінену) ціну у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів Сторони застосовують з дня введення в дію відповідного документу, яким затвердженні чи встановленні регульовані ціни (тарифи) і нормативи, що застосовуються у даному Договорі, якщо інше не встановлено чинним законодавством України (у тому числі відповідними документом); Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до проекту Договору

Номер: 2d6567f3ec2b4617a887bb9b47be2c2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-17-006425-a.b1
Назва: Вимога до проекту Договору
Вимога:
У зв’язку з наміром співпрацювати з Вашою Компанією, звертаємося до Вас із наступним. Пунктом 5.1.2 проєкту Договору, опублікованого Замовником у складі тендерної документації, передбачено, що Замовник оплачує надані послуги Виконавцю протягом 10 (десяти ) робочих днів після отримання рахунку, за умови, зокрема, надання Виконавцем належним чином оформленої та зареєстрованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, оплата за Договором має здійснюватися не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Також, пунктом 8.6 проєкту Договору визначено, що якщо у разі будь-яких дій чи бездіяльності Виконавця Замовнику будуть донараховані податкові зобов’язання та/або будуть застосовані штрафні санкції та/або Замовник не отримає (не в повному обсязі отримає) податковий кредит не буде визнаний контролюючим органом, та/або Договір буде визнано недійсним (нікчемним) з вини Виконавця, Виконавець зобов’язується компенсувати Замовнику всі збитки, не отриманий (недоотриманий) податковий кредит та/або невизнані витрати, а також стягнуті органами Державної фіскальної служби України штрафні санкції. Окрім цього, згідно з п. 11.2 проєкту Договору, у випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Замовник має право затримати оплату вартості отриманих послуг, доки Виконавцем не буде зареєстрована належним чином, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Виконавця. При цьому, Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих послуг у випадках, передбачених цим пунктом Договору, не є порушенням Замовником своїх зобов’язань за Договором. Зазначені вище пункти проєкту Договору без жодних додаткових застережень чи умов, наша Компанія не може прийняти, у зв’язку з чим просимо доповнити проєкт Договору пунктом 11.3 та викласти його у такій редакції: «11.3. Умови пп. 5.1.2, 8.6, 11.2 Договору не застосовуються в разі, якщо нереєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або реєстрація податкової накладної з порушенням діючого порядку її заповнення сталася не з вини Виконавця та/або внаслідок настання будь-яких обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною його контролю, зокрема, але не обмежуючись: а) у разі відсутності електроенергії на будь-якому обладнанні, що задіяне для реєстрації податкових накладних, як з боку Виконавця, так і з боку Державної податкової служби України; б) через настання будь-яких обставин, що обмежують та/або повністю унеможливлюють реєстрацію відповідних податкових накладних з боку Виконавця (наприклад, оголошення повітряної тривоги, знищення об’єктів критичної інфраструктури, ракетна атака, тощо); в) у разі зміни будь-яких реквізитів Замовника, що можуть безпосередньо та/або опосередковано вплинути на виконання зобов’язань покладених на Виконавця з реєстрації податкових накладних, без завчасного повідомлення про такі зміни Виконавця за 10 (десять) робочих днів до моменту проведення реєстрації таких податкових накладних; г) у разі відсутності доступу Виконавця до системи реєстрації податкових накладних; д) у разі виникнення будь-яких подій на стороні Державної податкової служби України, які перешкоджають належній своєчасної реєстрації податкових накладних, в тому числі, що знаходяться поза зоною контролю державного органу (викликані хакерськими атаками на відповідне програмне забезпечення та/або іншим впливом на елементи інфраструктури Державної податкової служби України); є) у разі настання будь-яких інших обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною її контролю.». Зазначена вище пропозиція обумовлена таким. Відповідно до п. 6 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону та п. 17 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від «12» жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та Особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ч. 1 ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. Свобода договору пунктом 3 частини 1 ст. 3 ЦК України визначена засадою цивільного законодавства. Водночас, частиною 1 ст. 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з ч. 1 ст. 126 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Стаття 629 ЦК України передбачає, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Частиною 1 ст. 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Згідно з ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. За результатами тендеру, сторони укладатимуть господарсько-правовий договір про надання послуг. Оскільки договір є домовленістю, і всі сторони повинні досягнути згоди стосовно його умов до його підписання та набрання ним чинності, просимо прийняти нашу пропозицію та доповнити проєкт Договору пунктом 11.3 у зазначеній вище запропонованій редакції. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня, шановний Учасник. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. При цьому правовідносини, що не передбачають укладення договору про закупівлю, не є предметом регулювання цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 ст. 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, положення ГК України та ЦК України, містять посилання щодо необхідності погодження сторонами насамперед істотних умов договору, однак пункти щодо реєстрації та не реєстрації податкових накладних (п. 5.1.2, 8.6, 11.2 проєкту Договору) не є істотними умовами договору у відповідності до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 19 Особливостей а, тому можуть бути внесені Сторонами шляхом укладення додаткових угод до підписаного договору. Зокрема вважаємо за необхідне звернути увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором (чт. 188 ГК України). Враховуючи вищевказане, зазначаємо, що на даному етапі проведення процедури закупівлі Ваші права та інтереси як учасника даної процедури закупівлі з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника - не порушені. Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги: Відхилено