-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Багатофункціональний пристрій друку
ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери (Багатофункціональний пристрій друку (чорно-білий лазерний), 30232150-0 Струменеві принтери (Багатофункціональний пристрій друку (кольоровий струменевий) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Торги не відбулися
366 680.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 833.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 833.40 UAH
Період оскарження:
17.11.2023 11:22 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО"
Номер:
035ad1b77c374b25aafad61dbccb2ca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-004897-a.b1
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО"
Вимога:
Добрий день! Протоколом №3 від 01.12.2023р.прийнято рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО" начебто через те, що по двум технічним параметрам пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Таке рішення визиває подив, та натякає на упередженність оцінки. Так , по параметру "10.Робоче навантаження - До 80 000 зображень на місяць", пропозиція Учасника є кращою (!), бо БФП Pantum BM5100ADW, який пропонується, має допустиме навантаження до 100тис.зображень на місяць, що говорить про надійність технічних рішень в цьому апараті! Звісно БФП Pantum BM5100ADW може працювати при будь-якому робочому навантаженні від 0 до 100тис.зображень на місяць! Аналогічно, по параметру "9.Швидкість друку - До 38 стор./хв.", пропозиція Учасника також є кращою, БФП Pantum BM5100ADW може працювати зі швидкістю друку А4 до 40сторинок за хвилину (реальна швидкість залежить від складності зображення), що також показує надійність та витривалість механізмів пристрою. Висока швидкість та надійність пристрою дозволяє Замовнику друкувати більше завдань без витрати якості роздруківок та зі збереженням гарантії на пристрій. Дискваліфікація Учасника по цим параметрам - є абсурдною, та нелоігчною. Будь-який спеціаліст в пристроях друку підтвердить це. Вимагаємо переглянути рішення Уповноваженої особи, та привести його до логічного, законного рівня. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на оскарження 04.12.2023 13:17
Дата подачі:
01.12.2023 16:33
Вирішення:
На Ваш запит від 01.12.2023 р. повідомляємо наступне:
Відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Відповідно п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно п. 14. Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби .
Статтею 11 Закону чітко визначені функції Уповноваженої особи, такі як: планування закупівлі та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі; ведення процедури закупівель/спрощених закупівель та інше.
Формування потреби у закупівлі товарів, визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, строків поставки та тому подібне, жодним чином не входить до функцій Уповноваженої особи, а належить до функцій підрозділу, який ініціював закупівлю.
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В п. 4.2 «Характеристика» Додатку 2 до тендерної документації чітко визначені необхідні технічні характеристики предмета закупівлі. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 5 Закону, в технічних характеристиках предмета закупівлі були визначені межі, згідно яких запропонований товар буде відповідати заявленому замовником.
Згідно ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, замовник зобов’язан розглядати пропозицію учасника на відповідність вимогам зазначеним у тендерній документації з урахуванням допустимих меж, встановлених у цій документації.
Згідно умов тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Жодних запитань/уточнень стосовно зазначених меж швидкості друку та робочого навантаження товару до замовника не надходило.
Оскільки ст. 11 Закону визначено, що вибір переможця процедури закупівлі є функцією лише уповноваженої особи, твердження, що «Будь-який спеціаліст в пристроях друку підтвердить нелогічність відхилення Вашої пропозиції», жодним чином не стосується процесу оцінки тендерної пропозиції.
Враховуючи все зазначене вище, відхилення тендерної пропозиції учасника є цілком законним та таким, що жодним чином не суперечить вимогам Закону.
Статус вимоги:
Відхилено