-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги охорони
Торги відмінено
1 344 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 26 880.00 UAH
мін. крок: 2% або 26 880.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2023 11:05 - 24.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d16d2670ea7f4208ba861bb504de066e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-004259-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_21.11_КП Упр.буд..docx 21.11.2023 10:49
- Д2 _ Рішення від 29.03.2021 № 6298.pdf 21.11.2023 17:42
- Д5 _ Рішення від 02.05.2023 № 5781.pdf 21.11.2023 17:42
- Д4 _ Рішення від 15.09.2021 № 21047.pdf 21.11.2023 17:42
- Д3 _ Рішення від 11.08.2021 № 18417.pdf 21.11.2023 17:42
- Д10_ Витяг з закону про охорону.pdf 21.11.2023 17:42
- Д11_ Договір оренди ГШР ШЗ.pdf 21.11.2023 17:42
- Скарга на ДКТ 21_11 _ КПпоУБ КОР.docx.asice 21.11.2023 17:42
- Скарга на ДКТ 21_11 _ КПпоУБ КОР.docx 21.11.2023 17:42
- Д8_ Рішення № 1851 від 16.02.2023.pdf 21.11.2023 17:42
- Д6_ Виписка та Витяг з ЄДР.pdf 21.11.2023 17:42
- Скарга на ДКТ 21_11 _ КПпоУБ КОР.pdf 21.11.2023 17:42
- Д1 _ Рішення від 29.05.2020 № 10669.pdf 21.11.2023 17:42
- Д7_ Договір оренди офісу.pdf 21.11.2023 17:42
- Д9_ Рішення №14713 від 14.09.2023.pdf 21.11.2023 17:42
- Рішення від 23.11.2023 №18819.pdf 23.11.2023 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 №19252.pdf 30.11.2023 11:31
- Рішення від 29.11.2023 №19252.pdf 30.11.2023 16:36
- заперечення на скаргу 24.11.2023 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2023 13:17
Дата розгляду скарги:
29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.11.2023 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.11.2023 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
будуть внесенні відповідні зміни до Тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
33ef75d7df5f4f97b5d739ce47af6d99
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-004259-a.a1
Назва:
щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, зрозуміло, що відповідно до ст.1 ЗУ «Про охоронну діяльність» - «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони». Але ж не заборонено щоб транспорт реагування знаходився у власності співвиконавця- суб'єкта охоронної діяльності. Чому Вами виставлено вимогу щодонадання копії техпаспорта такого ВЛАСНОГО транспортного засобу / засобів, адже це суперечить частині третій статті 16 Закону та несе в собі дискримінаційний характер оскільки ставить у різні становища учасників які планують залучати субпідрядників/співвиконавців та учасників які не планують цього робити. Наявність транспортного засобу в оренді, або залучення автотранспорту субпідрядника/співвиконавця жодним чином не вплине негативно на якість надання послуг. А отже, умова про необхідність наявності автотранспорту саме у власності учасника є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності власного автотранспорту є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі. В нас як у потенційного учасника не має власного автотранспорту. А тому наявність в Тендерній документації умови про необхідність наявності автотранспорту, який є власністю учасника, фактично позбавляє нас можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через невідповідність даній умові Тендерної документації. Отже у нас як у потенційного учасника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності власного автотранспорту підлягає зміні. Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси учасників на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо внести зміни до ТД та привести її у відповідність до Закону. У разі відсутності внесення змін до тендерної документації будемо змушені звернутися до КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ з вимогою звернути увагу на дану закупівлю та умови тендерної документації, що суперечать принципам здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2023 15:07
Вирішення:
Згідно ч. 1 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Крім того, відповідно до ст. 7 Закону України «Про охоронну діяльність» ліцензування охоронної діяльності здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Відповідно до п. 30 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає, в тому числі, такий вид господарської діяльності як «охоронна діяльність».
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам.
Так, відповідно до п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 року № 960 (далі – Ліцензійні умови) охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 5 Ліцензійних умов для отримання ліцензії здобувач ліцензії подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії.
Відповідно до пп. 21 п. 6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії в тому числі додаються відомості про засоби провадження охоронної діяльності:
відомості про наявність спеціальних засобів;
відомості про наявність транспорту реагування;
Відповідно до п. 62 Ліцензійних умов документи, копії яких подавалися до органу ліцензування відповідно до Ліцензійних умов, та документи (копії), що підтверджують достовірність даних, зазначених здобувачем ліцензії в документах, що подавалися органу ліцензування, зберігаються ліцензіатом протягом дії ліцензії.
Таким чином, у кожного потенційного учасника закупівлі ДК 021-2015 - 79710000-4 "Охоронні послуги" (послуги охорони) повинна бути в наявності чинна ліцензія та, відповідно, транспорт реагування, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог чинного закупівельного законодавства та Тендерної документації пропозицію може подати як об’єднання учасників так і учасник із залученням співвиконавців (з дотриманням вимог законодавства).
Отже, Ваша вимога є безпідставною, не грунтується на нормах чинного законодавства та суперечить умовам закупівлі, а тому не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.12.2023 10:04