-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання
Торги відмінено
1 368 576.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 685.76 UAH
мін. крок: 1% або 13 685.76 UAH
Період оскарження:
17.11.2023 09:19 - 02.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
297d7ddb372e4dd98d8e62c319e5b97b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-17-000916-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника, викладене в Протоколі № 113 від 12.12.2023 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва»
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з Особливостями) «Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-000916-a.
Згідно Реєстру отриманих пропозицій, участь у аукціоні взяли 3 учасника:
№ Найменування учасника Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
1 ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» 684 288,00 395 643,00
2 ТОВ «БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП» 1 368 576,00 252 000,00
3 ТОВ «ЗАУБЕР» 1 368 576,00 396 000,00
За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП», яку електронною системою закупівель було визначено аномально низькою, але учасник ТОВ «БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП» не надав у встановлений Законом та Особливостями термін обґрунтування аномально низької ціни, та був відхилений Замовником згідно Протоколу №112 від 08.12.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника.
Наступною за результатом аукціону розглядалась тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС», яка 08.12.2023 року була визначена електронною системою закупівель аномально низькою, але учасник надав у встановлений Законом і Особливостями термін відповідне обґрунтування аномально низької ціни 08.12.2023 року.
12 грудня 2023 року Замовником було опубліковано Протокол № 113 від 12.12.2023 року уповноваженої особи Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» згідно якого було визначено, зокрема:
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника.
Також цим Протоколом Замовник визначив ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» переможцем закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір.
Ретельно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС», Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації.
1. Невідповідність Довідки №65-12/23 від 01.12.2023 до документів, наданих учасником.
Згідно вимог пункту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 3-х осіб), які мають необхідні знання та досвід (у вигляді таблиці), в якій вказати загальну чисельність персоналу учасника та кількість персоналу, який буде безпосередньо задіяний у наданні послуг
ПІБ Посада Стаж роботи за фахом Освіта (вища/середня/, і тд)
Учасником ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було завантажено файл «Працівники.pdf», у складі якого міститься Довідка №65-12/23 від 01.12.2023, згідно якої стаж роботи за фахом у працівників Вощан О.В. і Вуйко М.П. складає 6 і 5 років відповідно:
Також були завантажені копії протоколів і посвідчень про проходження навчання всіма, співробітниками, які були видані 03.09.2019 року згідно витягів з протоколу №278 від 03.09.2019 року. Такими чином, зазначена в таблиці інформація про стаж роботи за фахом не відповідає даним, що вказані у підтверджуючих документах.
А отже Довідка №65-12/23 від 01.12.2023 не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» чинного сертифікату на «Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018» стосовно проведення газонебезпечних робіт по обстеженню, ремонту та чищенню димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Згідно вимог підпункту 4 пункту 4 частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації:
На підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі), Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
…
4) Копія чинного сертифікату на «Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018» стосовно проведення газонебезпечних робіт по обстеженню, ремонту та чищенню димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Учасником ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було завантажено файл «Дозвільні документи.pdf», у складі якого міститься:
1) Сертифікат на систему управління якістю від 04.12.2023 №СУЯ.196-23, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно Надання послуг комплексного обслуговування об’єктів, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів; чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів коди КВЕД: 81.10, 81.22, напрямок галузі економіки №35, які надаються ТОВ «РЕМГАЗСЕРВИС» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
2) Сертифікат на систему управління якістю від 04.12.2023 №80108.СУЯ.449-23, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно Надання послуг установлення та монтажу машин і устатковання, організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, технічних випробувань та досліджень; газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах; робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; обстежень, ремонту димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, коди КВЕД: 33.20, 41.10, 41.20, 43.21, 43.22, 43.29, 43.39, 71.12, 71.20, напрямки галузей економіки №18, №28, №34, які надаються ТОВ «РЕМГАЗСЕРВИС» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Таким чином, учасником ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано два сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Але не було надано жодного сертифікату на «Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018», як це вимагалось замовником згідно вимог підпункту 4 пункту 4 частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації. А отже, надані ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» сертифікати №СУЯ.196-23 та №80108.СУЯ.449-23 не відповідають вимогам Замовника, вимогам тендерної документації та не підтверджують відповідність пропозиції Учасника ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» не містить жодного сертифікату саме на «Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018», а отже тендерна пропозиція ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Статті 5 Закону основними принципами здійснення публічних закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС».
3. Скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» переможцем закупівлі UA-2023-11-17-000916-a «Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання» та рішення про намір укласти договір із ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС», затверджене протоколом №113 від 12.12.2023 року.
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника (Word) 17.12.2023 18:20
- Сказга на рішення Замовника (Pdf) 17.12.2023 18:20
- Скарга на рішення Замовника (Підпис) 17.12.2023 18:20
- Доказ 1 17.12.2023 18:20
- Доказ 2 17.12.2023 18:20
- Сплата за скаргу 17.12.2023 20:20
- Заперечення на пояснення Замовника (Word) 25.12.2023 17:46
- Заперечення на пояснення Замовника (Pdf) 25.12.2023 17:46
- Заперечення на пояснення Замовника (Підпис) 25.12.2023 17:46
- рішення від 19.12.2023 № 20374.pdf 19.12.2023 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2023 № 20908.pdf 27.12.2023 10:52
- рішення від 26.12.2023 № 20908.pdf 28.12.2023 17:57
- АМКУ КПКК Голосіївського району димовентканали.doc 21.12.2023 16:57
- Відповідь.pdf 21.12.2023 16:57
- 4 Протокол про усунення порушень АМКУ.docx 12.01.2024 12:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2023 18:26
Дата розгляду скарги:
26.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.12.2023 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 12.12.2023 №113 (далі – Рішення), згідно з яким Учасника процедури закупівлі було визначено переможцем, що було зазначено у протоколі.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.12.2023 №20908-р/пк-пз зобов’язано КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.