• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтерактивна панель в комплекті (ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2023 22:58 - 24.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: e06e05ed4d2e4c89b69d386b73273b49
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-018542-a.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник, своєю відповіддю Ви підтвердили той факт, що дана закупівля неконкурентна і проводиться під одного виробника програмного забезпечення, додатковий доказ, що всі зазначені у попередній вимозі замовники надали ІДЕНТИЧНІ відповіді: UA-2023-11-17-007502-a.b1 UA-2023-11-17-015805-a.a1 UA-2023-11-16-006361-a.b1 UA-2023-11-15-014823-a.c2 UA-2023-11-15-016242-a.c2 UA-2023-11-15-014823-a.c2 UA-2023-11-14-004074-a.c1 UA-2023-11-13-009125-a.b1 Крім того, ви вказали, що "Деталізація технічних характеристик Замовником наведено для того щоб спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання", але будь-яка деталізація не спрощує, а навпаки, звужує можливих виробників програмного забезпечення до одного виробника - Mozabook, бо жоден інший у світі виробник в такій деталізації не буде відповідати вимогам ТЗ і така пропозиція буде відхилина. До того ж немає жодної вимоги щодо профільного навчального процесу професійно-технічного закладу, а є вимога щодо ПЛАТНОГО спеціалізованого програмного забезпечення із цифровими підручниками для 1-11 класів ШКОЛИ. Якщо Замовник не знає, то цифрові версії шкільних підручників є у ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ на сайті Інституту модернізації змісту освіти (https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/). Тобто вимога надання саме ПЛАТНОГО спеціалізованого програмного забезпечення Mozabook,, яке не є невід’ємною складовою частиною інтерактивної панелі, є підтвердженням непрозорості цієї процедури публічної закупівлі, наявності в ній дискримінаційної, неконкурентної складової. ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ вимогу надання у складі інтерактивної панелі спеціалізованого програмного забезпечення для 1-11 класів ШКОЛИ, що надасть можливість взяти участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі КОНКУРЕНТНИМИ та НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Параметри спеціалізованого програмного забезпечення для інтерактивної панелі встановлені виключно для якісного забезпечення учнів освітніми послугами та дотримання вимог навчальної програми . Однак, ми врахували ваше зауваження щодо підручників для 1-11 класів ШКОЛИ та внесли зміни до тендерної документації шляхом викладення нової редакції. Скарга задоволена частково
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.11.2023 00:01
Вимога
Відкликано скаржником

Неконкурентна сладова закупівлі

Номер: 4d0dad492a624e18b868e39ca9f377e7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-018542-a.b2
Назва: Неконкурентна сладова закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, наданою відповіддю на мою попередню вимогу було ще раз підтверджено неконкурентність цієї закупівлі, оскільки майже всі зазначені у попередній вимозі замовники надали ІДЕНТИЧНІ відповіді: UA-2023-11-17-007502-a.b1 UA-2023-11-17-015805-a.a1 UA-2023-11-16-006361-a.b1 UA-2023-11-15-014823-a.c2 UA-2023-11-15-016242-a.c2 UA-2023-11-15-014823-a.c2 UA-2023-11-14-004074-a.c1 UA-2023-11-13-009125-a.b1 По-перше, прошу пояснити для чого закладу професійно-технічного навчання у складі обладнання (інтерактивна панель) ПЛАТНЕ спеціалізоване програмне забезпечення із цифровими підручниками для 1-11 класів ШКОЛИ? По-друге, чи відомо Вам, що цифрові версії шкільних підручників є у ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ на сайті Інституту модернізації змісту освіти (https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/)? Вимога надання саме ПЛАТНОГО спеціалізованого програмного забезпечення Mozabook, що пропонує лише один виробник ТОВ «ЕД-ПРО», до того ж такого програмного забезпечення, яке не є невід’ємною складовою частиною інтерактивної панелі, є підтвердженням непрозорості цієї процедури публічної закупівлі, наявності в ній дискримінаційної, неконкурентної складової.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відкликання
Дата скасування: 20.11.2023 23:06
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 673da31571544958a85b2e1490c17483
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-018542-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА Встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону, порушують принципи проведення публічних торгів за державні кошти, та спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі, що підтверджується наступним. Технічним завданням передбачено закупівлю у складі інтерактивної панелі спеціалізованого програмного забезпечення з наступними технічними характеристиками: «Єдиний програмний комплекс для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту. Сумісне з операційною системою інтерактивної панелі. Підтримує імпорт створених файлів різних форматів. Містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення. Містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони. Містить функціонал автоматичного оновлення. Містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою. Містить інтерактивні інструменти для створення тестів. Містить вільний доступ користувачів до не менше 200-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких підручників). Містить готову бібліотеку цифрофих уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких уроків). Підписка (ліцензія) – не менше 3-х років.» Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних вимог є реальною дискримінацією до інших учасників та не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим Учасникам взяти участь у Закупівлі. Під описання функцій програмного забезпечення, викладених у технічних характеристиках тендерної документації, підходить ВИКЛЮЧНО одне програмне забезпечення, яке пропонує на території України ЛИШЕ ОДНИМ офіційний дистриб’ютором ТОВ «ЕД-ПРО». Пересвідчиться можна, перейшовши за посиланням: https://www.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA. Наявність лише одного дистриб’ютора програмного забезпечення дозволяє йому штучно обмежувати коло Учасників тендера за рахунок відмови у постачанні/продажу необхідного програмного забезпечення. Виходячи з того, що ТОВ “ЕД-ПРО” є офіційним представником на території України програмного забезпечення Mozabook, робиться висновок, що весь ринок товарів цієї марки в Україні залежить від одної компанії ТОВ “ЕД-ПРО”, що обмежує конкуренцію не тільки стосовно програмного забезпечення, а й стосовно технічних засобів, які у вартості предмету закупівлі складають БІЛЬШЕ 90 відсотків. Відповідно до п. 1 ст. 3, п. 3 ст. 5, ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги, оскільки це унеможливлює участь інших учасників та не дозволяє забезпечити добросовісну конкуренцію серед Учасників та не дозволить придбати товар з максимальною економією державних коштів. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Натомість Замовником ШТУЧНО ОБМЕЖЕНО конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом розширення вимог до технічних засобів навчання додаванням вимог до функціоналу спеціалізованого програмного забезпечення, що обмежує можливість інших потенційних учасників в участі у закупівлі та призводить до дискримінації учасників. Проаналізувавши ринок інтерактивних панелей, можемо зробити висновок, що ведеться нечесна боротьба одним учасником ринку, оскільки прописуються технічні характеристики притаманні лише програмному забезпеченню Mozabook в наступних процедурах публічних закупівель в професійних навчальних закладах Львівської області:  UA-2023-11-17-007502-a від 17.11.2023  UA-2023-11-17-015805-a від 17.11.2023  UA-2023-11-16-018542-a від 16.11.2023  UA-2023-11-16-006361-a від 16.11.2023  UA-2023-11-15-014823-a від 15.11.2023  UA-2023-11-15-016242-a від 15.11.2023  UA-2023-11-15-014823-a від 15.11.2023  UA-2023-11-14-016894-a від 14.11.2023  UA-2023-11-14-004074-a від 14.11.2023  UA-2023-11-13-009125-a від 13.11.2023  UA-2023-11-10-012840-a від 10.11.2023 Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, поєднавши в одній закупівлі товари з різних груп та кодів класифікатору, Замовником порушуються правила визначення предмету закупівлі. Відповідно до п.3 розділу I Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом закупівлі визначено ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Тоді як спеціалізоване програмне забезпечення, не входять у дану групу класифікатору, а входять в інші групи класифікатору (наприклад, Код за ДК 021:2015 - 48460000-0 «Програмне забезпечення» та ДК 021:2015 «48190000-6 «Пакети освітнього програмного забезпечення». Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають виключенню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон, Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ вимогу надання у складі інтерактивної панелі спеціалізованого програмного забезпечення, що надасть можливість взяти участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі КОНКУРЕНТНИМИ та НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. В іншому випадку залишаю за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на неправомірні дії Замовника, а також звернути увагу Моніторингу публічних закупівель на можливий зговір учасників ринку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Нами не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено