-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об′єкту: «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429, смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Завершена
5 211 286.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 056.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 056.44 UAH
Період оскарження:
16.11.2023 17:13 - 27.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
не надання 24 години на виправлення помилок
Номер:
31eb3982186e4d39a6a7bfc15f2a21f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-016792-a.a2
Назва:
не надання 24 години на виправлення помилок
Вимога:
Шановний Замовнику, вами була, відхилена пропозиція ТОВ «ТЕРРА ПРОДЕКШН», з наступних причин;
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Бородянка (2).docx 01.12.2023 18:44
Дата подачі:
01.12.2023 18:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до Оголошення про проведення закупівлі, оприлюденого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також згідно Розділу 1 тендерної документації, Додатку 8 до тендерної документації встановлено термін виконання робіт – до 29.02.2024 р. Згідно п. 3.6 Розділу 3 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Формою документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації встановлено інформаційну довідку довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, а також додатки до неї, одним з яких є копія Календарного плану виконання робіт. Надавши Календарний план виконання робіт, в якому зазначено строки виконання робіт, які не узгоджуються з вимогами Оголошення та тендерної документації, учасник порушив технічні вимоги закупівлі, відповідно до яких визначено термін виконання робіт - до 29.02.2024 р. Відповідно до п. 43 Особливостей така не відповідність не підлягає виправленню, оскільки стосується інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Замовник не має законної можливості оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не надання 24 години на виправлення помилок
Номер:
b8f33fc2625640ae858aa042bc92ffa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-016792-a.a1
Назва:
не надання 24 години на виправлення помилок
Вимога:
Шановний Замовнику, вами була, відхилена пропозиція ТОВ «ТЕРРА ПРОДЕКШН», з наступних причин;
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2023 18:42
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до Оголошення про проведення закупівлі, оприлюденого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також згідно Розділу 1 тендерної документації, Додатку 8 до тендерної документації встановлено термін виконання робіт – до 29.02.2024 р. Згідно п. 3.6 Розділу 3 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Формою документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації встановлено інформаційну довідку довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, а також додатки до неї, одним з яких є копія Календарного плану виконання робіт. Надавши Календарний план виконання робіт, в якому зазначено строки виконання робіт, які не узгоджуються з вимогами Оголошення та тендерної документації, учасник порушив технічні вимоги закупівлі, відповідно до яких визначено термін виконання робіт - до 29.02.2024 р. Відповідно до п. 43 Особливостей така не відповідність не підлягає виправленню, оскільки стосується інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Замовник не має законної можливості оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено