• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0602_ВО) Напіврукав для пакування білизни

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-11-16-003211-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0602_ВО) ДК 021:2015 – 19520000-7 Пластмасові вироби (Напіврукав для пакування білизни) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 052 000,00 грн без ПДВ (Чотири мiльйони п'ятдесят двi тисячi гривень 00 копiйок), в т.ч.: ЛОТ № 1 - 2 026 000,00 грн без ПДВ (Два мiльйони двадцять шiсть тисяч гривень 00 копiйок); ЛОТ № 2 - 2 026 000,00 грн без ПДВ (Два мiльйони двадцять шiсть тисяч гривень 00 копiйок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.11.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 60 780,00 (Шiстдесят тисяч сiмсот вiсiмдесят гривень 00 копiйок) Лот № 2 – 60 780,00 (Шiстдесят тисяч сiмсот вiсiмдесят гривень 00 копiйок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

4 052 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 260.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2023 16:50 - 21.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2e7392a4543b429da72239e6ce0eaa3a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-016362-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" відповідно до Протоколу № 1/2 - 20/12-23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.12.2023 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.01.2024 10:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №2-09/01/24 від 09.01.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2023-11-16-016362-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" лот 2 6. результат розгляду : Рішенням № 275-р/пк-пз від 04.01.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" лот 2 переможцем процедури закупівлі. ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначення ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" лот 2 переможцем процедури закупівлі. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ТОВ "АЗВ-КИЇВ", Сірануш Заргарян +380679368390 azvkiev2015@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a9e71351fa124cc4bb02db73994f483c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-016362-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2023 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2023 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-20/12/23 від 20.12.2023 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2023-11-16-016362-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АЗВ-КИЇВ" 6. результат розгляду : Рішенням №20281-р/пк-пз від 15.12.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "АЗВ-КИЇВ"" переможцем процедури закупівлі. ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначення ТОВ "АЗВ-КИЇВ" переможцем процедури закупівлі. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО", Діхтяр Артур Олегович +380509401648 tandemservicepro@gmail.com