-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
(ПК-23Т_0602_ВО) Напіврукав для пакування білизни
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-11-16-003211-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0602_ВО) ДК 021:2015 – 19520000-7 Пластмасові вироби (Напіврукав для пакування білизни) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 052 000,00 грн без ПДВ (Чотири мiльйони п'ятдесят двi тисячi гривень 00 копiйок), в т.ч.: ЛОТ № 1 - 2 026 000,00 грн без ПДВ (Два мiльйони двадцять шiсть тисяч гривень 00 копiйок); ЛОТ № 2 - 2 026 000,00 грн без ПДВ (Два мiльйони двадцять шiсть тисяч гривень 00 копiйок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.11.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 60 780,00 (Шiстдесят тисяч сiмсот вiсiмдесят гривень 00 копiйок) Лот № 2 – 60 780,00 (Шiстдесят тисяч сiмсот вiсiмдесят гривень 00 копiйок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 0.5% або 20 260.00 UAH
Скарга на рішення Замовника
- 11. Технічне завдання від виробника.pdf 25.12.2023 16:01
- Протокол та Наказ ТОВ «АЗВ-КИЇВ».pdf 25.12.2023 16:01
- Висновок ДСЕЕ.pdf 25.12.2023 16:01
- Скарга до АМКУ.docx 25.12.2023 16:01
- 10. ТУ Плівка.pdf 25.12.2023 16:01
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 25.12.2023 16:01
- 6. Висновок ДСЕЕ.pdf 25.12.2023 16:01
- Скарга до АМКУ.pdf 25.12.2023 16:01
- 9. Зразок паспорту якості виробника.pdf 25.12.2023 16:01
- Відповідь на пояснення замовника.docx 28.12.2023 16:39
- Відповідь на пояснення замовника.pdf 28.12.2023 16:39
- рішення від 27.12.2023 № 20975.pdf 27.12.2023 14:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 275.pdf 05.01.2024 15:01
- рішення від 04.01.2024 № 275.pdf 09.01.2024 10:22
- 20. Цінова пропозиція 2 лот ворд.docx 27.12.2023 16:23
- 20. Цінова пропозиція 1 лот.pdf 27.12.2023 16:23
- 11. Технічне завдання від виробника.pdf 27.12.2023 16:23
- 10. ТУ Плівка.pdf 27.12.2023 16:23
- Висновок ДСЕЕ.pdf 27.12.2023 16:23
- Пояснення по суті Скарги_.docx 27.12.2023 16:23
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 27.12.2023 16:23
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 27.12.2023 16:23
- відхилення.docx 09.01.2024 13:53
- ПВ.docx 09.01.2024 13:53
- Протокол скасув.docx 09.01.2024 13:53
- відхилення.docx 09.01.2024 14:13
- ПВ.docx 09.01.2024 14:13
- Протокол скасув.docx 09.01.2024 14:13
Скарга
- 8 Паспорт якості на Напіврукав пе 41 _15 з логотипом УЗ Лот2.pdf 06.12.2023 13:31
- Скарга АМКУ.pdf 06.12.2023 13:31
- Скарга АМКУ.docx 06.12.2023 13:31
- 2 Декларація про відповідність Лот2.pdf 06.12.2023 13:31
- 3 Висновок Лот2.pdf 06.12.2023 13:31
- 4 Лист-підтвердження Лот2.pdf 06.12.2023 13:31
- 6 Довідка від виробника Лот2.pdf 06.12.2023 13:31
- Відповідь на пояснення Замовника.pdf 15.12.2023 09:51
- Відповідь на пояснення Замовника.docx 15.12.2023 09:51
- Рішення від 08.12.2023 №19781.pdf 08.12.2023 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2023 №20281.pdf 15.12.2023 17:06
- Рішення від 15.12.2023 №20281.pdf 20.12.2023 13:54
- 3 Висновок Лот2.pdf 12.12.2023 14:33
- 2 Декларація про відповідність Лот2.pdf 12.12.2023 14:33
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 12.12.2023 14:33
- 8 Паспорт якості на Напіврукав пе 41 ×15 з логотипом УЗ Лот2.pdf 12.12.2023 14:33
- Пояснення по суті Скарги_.docx 12.12.2023 14:33
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 12.12.2023 14:33
- Протокол скасув.docx 20.12.2023 15:17